Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() czacha Omega B EDITION 100 ... WLKP | 2006-12-21 19:34:08 kurcze nikt nie ma ma pomysłu co może być przyczyną w/w objawów???? |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-12-21 20:09:43 Sądzę, ze trzeba zacząć od regulacji, standardowo. Objawy mogą wskazywać na sporo za bogaty skład mieszanki na gazie. |
is155 IS 200 Dziergowice | 2006-12-25 16:50:24 Twój problem rozwiąże wymiana reduktora.Reduktor który Ty masz zamontowany nie obsłuży poprawnie Twojej pojemności i mocy silnika.Dla Twojego autka dedykowany jest reduktor z oznaczeniem IG-1 również firmy Landi Renzo.Pozdrawiam |
is155 IS 200 Dziergowice | 2006-12-29 19:42:08 Trzeba by ponowni sprawdzić poprawność montażu(to chyba rzecz najważniejsza) a póżniej wziąć się za regulację i to w warunkach drogowych czyli laptop na kolana i jazda ąz się osiągnie to co ta instalka ma do zaoferowania(a ma dużo).Pozdrawiam. |
![]() czacha Omega B EDITION 100 ... WLKP | 2007-03-27 09:45:06 i znów ja.
Jakieś 1500 km temu (ok 1,5 miesiąca) wymieniono mi reduktor wramach gwarancji, okazało się, że jest nieszczelny Ok, wymienili, ale znów mam problem z szarpaniem/duszeniem się silnika powyżej 3,5tyś/obr. Jadę przykładowo 130km/h, obr ok 3200, wduszam pedał na max i auto szarpie lekko, ale nie zawsze, czasami jest dobrze nawet do 160km/h, ale jak znów jade te 130 km/h to wtedy już szarpie i na tych obrotach. Objawia sie to tak, ze zaczyna tracić moc na pedale wciśniętym na max. Gdy lekko popuszcze auto jedzie bez problemu. (czyli objawy są tylko na wysokich obr, i przy wysokich prędkościach Na benzynce chodzi bez najmniejszych problemów nawet do 200km/h Gazory znów się wykręcają, gość uważa, że 4tyś/obr (ma wtedy na liczniku 160km/h)to za dużo na ten reduktor, mówi, że jak chce jeździc tak szybko, to muszę mieć drugi reduktor ![]() Za małe przewody doprowadzające?? źle zmapowany na wysokich prędkościach??? Normalnie jestem zawiedziony tą instalką, niby najwysza półka ![]() |
![]() Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-03-27 11:36:15 A napisz mnie proszę, gdzie Ty gazował ten Opel ? |
tomciar Senator B 3,0 24V Bielsko Biała | 2007-04-04 19:21:07 Ha u mnie jest prawie to samo (>KLIK<) - i u mnie na 100% to jest powodem lekkich przerywać (szczególnie jest to odczuwalne przy ruszaniu z lekkim gazem lub przy mocnym przyśpieszaniu szarpie). Wystarczy przeczyścić styki we wtryskach i jak ręką odjął. Na 2 tys. km - później zaczyna się to samo.
Tomek |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-04-05 08:08:54 Witam.
Glownym powodem szarpnieć na instalace jest stan instalacji wysokiego napiecia Przerwy w zasilaniu elektrycznym instalacji zacinanie sie wtryskiwaczy gazowych(wtryskiwacze gazowe omegaza sa wrażliwe na nasz gaz) Popuszczanie benzyny przez wtryskiwacze benzynowe. to sa tylko moje wskazowki |
![]() czacha Omega B EDITION 100 ... WLKP | 2007-04-06 18:18:50 udało się rozwiązac problem, trzeba było zmapować instalacje przy wysokich prędkościach, nie wiem czy zalewo czy nie, ale gazor zrobił autem 100km w różnych warunkach, ustawił tak że nie ma żadnych szarpnięć itp.Auto ciagnie ładnie, jest nieco zwawższe powyżej 120km/h. Póki co jest ok, i mam nadzieje, że już tak zostanie
pozdrawiam, i dziękuje wszystkim za pomoc |