MotoNews.pl
6 Problemy z Landi Renzo Omegas (167586/0) - NT
  

Problemy z Landi Renzo Omegas

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proszę o pomoc. W lipcu zagazowałem auto omega 2.0 16V 100KW 99rok, instalacjia Landi R. omegas, reduktor IG-1, elektrowtyskiw. RGI. MED
po przejechaniu ok 4tys km, auto zaczeło szarpać, niekiedy brakowało mu mocy, zawsze powyżej 3tyśobr. Np. jechałem 120km/h wdusiłem pedał na max i nic. Lekko popuściełm i przyśpieszał. Po przełaczeniu na pb, auto leciało do przodu bez problemu.
Auto dałem do reklamacji , pododawali gdzie niegdzie dodatkowe czasy otwrcia wtrysków czy coś .
Tak mi tłumaczono.

Teraz znów zauważyłem, że nawet na goracym silniku przy wysokich obrotach silnik lekko szarpie, brakuje mu mocy (obr ok 3500-5000tyś, prędkości ok 120-160km/h (poniżej jest ok)

O co tu chodzi, gazory próbują się wykręcić, uważają że wszystko jest ok.
Może trzeba go ponownie zmapować??
ps. tankuje przeważnie na jednej stacji, chociaż niekiedy na innych ale pewnych. Póki co zrobiłem na instalce ok 8tyśkm



[ wiadomość edytowana przez: czacha dnia 2006-12-16 17:42:45 ]

[ wiadomość edytowana przez: czacha dnia 2006-12-29 18:43:29 ]
  
 
kurcze nikt nie ma ma pomysłu co może być przyczyną w/w objawów????
  
 
Sądzę, ze trzeba zacząć od regulacji, standardowo. Objawy mogą wskazywać na sporo za bogaty skład mieszanki na gazie.
  
 
najciekawsze jest to, że nie zawsze występuje to szarpanie.
Dziś było czuć raz może dwa razy szarpanie na wys. obr., ale jak wcisnołem mu później do 6tyś obr było ok
Próbowałem wyczuc czy zależy to od temp silnika, ale nie.
Nawet przy 92st potrafi szarpać, przy tej temp reduktor przecież ma już własciwą temp.
  
 
Twój problem rozwiąże wymiana reduktora.Reduktor który Ty masz zamontowany nie obsłuży poprawnie Twojej pojemności i mocy silnika.Dla Twojego autka dedykowany jest reduktor z oznaczeniem IG-1 również firmy Landi Renzo.Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-12-25 16:50:24, is155 pisze:
Twój problem rozwiąże wymiana reduktora.Reduktor który Ty masz zamontowany nie obsłuży poprawnie Twojej pojemności i mocy silnika.Dla Twojego autka dedykowany jest reduktor z oznaczeniem IG-1 również firmy Landi Renzo.Pozdrawiam



no ładnie, posprawdzałem w necie, i okazuje się, że ten reduktor co mam zamontowany to IG-1, taki jak powinien być.
Chyba, że są nowe LI02 które wygladają tak samo jak IG (kwadratowe)
W homologacji na instalke, mam wpisany LIO2, a certyfikat mam na GPL IG1 EV, czyli pomylili się w przy wpisywaniu danych na homologacji.

Problem nadal jest, nie zawsze ale tak jak opisałem wyżej
  
 
Trzeba by ponowni sprawdzić poprawność montażu(to chyba rzecz najważniejsza) a póżniej wziąć się za regulację i to w warunkach drogowych czyli laptop na kolana i jazda ąz się osiągnie to co ta instalka ma do zaoferowania(a ma dużo).Pozdrawiam.
  
 
i znów ja.
Jakieś 1500 km temu (ok 1,5 miesiąca) wymieniono mi reduktor wramach gwarancji, okazało się, że jest nieszczelny
Ok, wymienili, ale znów mam problem z szarpaniem/duszeniem się silnika powyżej 3,5tyś/obr. Jadę przykładowo 130km/h, obr ok 3200, wduszam pedał na max i auto szarpie lekko, ale nie zawsze, czasami jest dobrze nawet do 160km/h, ale jak znów jade te 130 km/h to wtedy już szarpie i na tych obrotach. Objawia sie to tak, ze zaczyna tracić moc na pedale wciśniętym na max. Gdy lekko popuszcze auto jedzie bez problemu. (czyli objawy są tylko na wysokich obr, i przy wysokich prędkościach
Na benzynce chodzi bez najmniejszych problemów nawet do 200km/h
Gazory znów się wykręcają, gość uważa, że 4tyś/obr (ma wtedy na liczniku 160km/h)to za dużo na ten reduktor, mówi, że jak chce jeździc tak szybko, to muszę mieć drugi reduktor Śmiać mi sie chcę, co może być nie tak z tą instalką???
Za małe przewody doprowadzające?? źle zmapowany na wysokich prędkościach???
Normalnie jestem zawiedziony tą instalką, niby najwysza półka
  
 
A napisz mnie proszę, gdzie Ty gazował ten Opel ?
  
 
Ha u mnie jest prawie to samo (>KLIK<) - i u mnie na 100% to jest powodem lekkich przerywać (szczególnie jest to odczuwalne przy ruszaniu z lekkim gazem lub przy mocnym przyśpieszaniu szarpie). Wystarczy przeczyścić styki we wtryskach i jak ręką odjął. Na 2 tys. km - później zaczyna się to samo.

Tomek
  
 
Witam.
Glownym powodem szarpnieć na instalace jest stan instalacji wysokiego napiecia
Przerwy w zasilaniu elektrycznym instalacji
zacinanie sie wtryskiwaczy gazowych(wtryskiwacze gazowe omegaza sa wrażliwe na nasz gaz)
Popuszczanie benzyny przez wtryskiwacze benzynowe.
to sa tylko moje wskazowki
  
 
udało się rozwiązac problem, trzeba było zmapować instalacje przy wysokich prędkościach, nie wiem czy zalewo czy nie, ale gazor zrobił autem 100km w różnych warunkach, ustawił tak że nie ma żadnych szarpnięć itp.Auto ciagnie ładnie, jest nieco zwawższe powyżej 120km/h. Póki co jest ok, i mam nadzieje, że już tak zostanie
pozdrawiam, i dziękuje wszystkim za pomoc