126 gasnie jak dodaje gazu:(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam taki problem
chcialem zobaczy jak szybki jest moj maluch. Rozpendzalem sie do setki w 30s (mam akselerometr) i jak tylko zdjolem noge z gazu maluch zgasl. potem odpalal bez problemu i chodzil prawie rowno, co jakis czas sie trafi jakies prykniecie chyba z gaznika, ale jak tylko dodam minimalnie gazu odrazu gasnie. jak wylacze calkiem ssanie tez gasnie. Na wolnych obrotach dojechalem do domu na ssaniu ok 3km i nawet pod gorke na trzecim biegu wjechal. nie mam pojecia co to moze byc. mam malucha od paru tygodni wiec jeszcze nie bardzo czaje o co w tym chodzi.
prosze o pomoc
pozdrawiam
denis
  
 
metodą prób i błędów, zacznij od "montaż - demontaż" gaźnika (rozbierz i wyczyść, moze jakis paproch w paliwie), świec, przewodów. napisz co dalej
 
 
swiece i kable sprawdzalem, na swiecach bylo troche czarnego nalotu po uzunieciu go nic sie nie zmienilo, dla mnie dziwne jest to ze jak tylko rusze gaz to gasnie a na wolnych moge nawet jezdzic pod gorke,
ale co to za jazda max 30km/h.
  
 
gaznik rozbierz do najmniejszej czesci i zloz. napisz wtedy, chyba nie musze pisac zebys go wyczyscil...


[ wiadomość edytowana przez: markus-orange dnia 2006-10-22 22:23:16 ]
 
 
postaram sie jutro to zrobic jak go potem wyregulowac??
  
 
śrubkami
 
 
no to wiem ale da sie to jakos zrobic bez analizatora, jak narazie mam spalanie ponizej 6l/100km i chcialbym aby takie zostalo
  
 
to zapamietaj sobie jak masz teraz i ustaw tak samo
 
 
Popieram.. stawiam na gaznik
  
 
gaznik
ja takmialem u siebie na ssaniu gadal ok na wlonych tez ok a jak sie dodalo gazu to gasl po przeczyszczeniu i wyregulowaniu i przedmuchaniu dysz itp zaczelo wszystko byc spowrotem ok
  
 
Dysza wolnych obrotow ew kanal wolnych zatkane, po co wyciagac gaznik wykrec dysze przedmuchaj ja i kanal i sprawdz. Jak nie pomoze wyciagaj gaznik i czysc dokladnie.

  
 
Ja również stawiam na gaźnik. Dokładnie na pływak. Mógł się zawiesić lub nabrać paliwa do środka i auto nie dostaję wystarczającej ilości paliwa.

Lub jeśli to nie pomoże sprawdź sitko w baku - moglo zajść jakimś mułem.

Co do ustawienia gaźnika. Jeśli będziesz miał problem z powrotem do obecnych ustawień.

Dysza składu mieszanki wkęcasz do końca potem 2,5 obrotu.
Następnie śruba wolnych obrotów wkręcasz do końca i regulujesz składem mieszanki dopóki nie zacznie się ksztusić/przerywać.
Potem ustawiasz obroty i tyle.....
Ta metoda u mnie działa, ale ilu posiadaczy maluchów tyle sposobów :p

Powodzenia
  
 
Miałem dokładnie to samo! Gaźnik (tak miałem 2 razy) - syf z baku

ale miałem jeszcze tak że objawy podobne a to zapłon sie przestawił
  
 
Cytat:
2006-10-23 08:18:17, -TOMMY- pisze:
Dysza wolnych obrotow ew kanal wolnych zatkane, po co wyciagac gaznik wykrec dysze przedmuchaj ja i kanal i sprawdz. Jak nie pomoze wyciagaj gaznik i czysc dokladnie.



lepiej caly od razu wyczyscic, na pewno mu to nie zaszkodzi
 
 
dziekuje wszystkim za odpowiedz wyczyscilem dysze i jest OK. ale przejechalem jakies 500m mam nadzieje ze problem nie wroci, jak wroci to wyczyszcze bak
  
 
to se kup nowy bak, tanie to je, a jak cos to wymien filtr paliwa ( zaklada sie go przed pompa )
 
 
Cytat:
2006-10-23 18:05:25, sined pisze:
dziekuje wszystkim za odpowiedz wyczyscilem dysze i jest OK. ale przejechalem jakies 500m mam nadzieje ze problem nie wroci, jak wroci to wyczyszcze bak



to wyczysc wszystko i bedzie jeszcze lepiej czyli: zmien bak, wyczysc pompke, zmien filter i rozbierz caly gaznik, napewno mu to pomoze, jak byl syf w jednej dyszy moze byc tez w innych miejscach. W aucie o tak "ogromnej: mocy to ma duze znaczenie


[ wiadomość edytowana przez: markus-orange dnia 2006-10-23 19:32:24 ]