Biegi a prędkość

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
W którymś z wcześniejszych postów ktoś napisał,że na dwójce wyciąga 90Km/h,ana trójce 150Km/h.
Czy to jest wogóle możliwe?Mój essi 1.6 16V 90KM z 92r,na dwójce wyciąga max 60-70 i strasznie przy tym już wyje.Czy to oznacza że mam już słaby silnik?A jaka jest prawda z jedynką?Ktoś kiedyś stwierdził że da radę nawet 50 z niej wyciągnąć.Czy to możliwe,czy to nie jest zarzynanie silnika?Ja mam krótką jedynkę.A jak jest u was?Podawajcie swoje osiągi.
POZDRO
  
 
te 60 na dwójce to coś nie tak.. diesla tyle udało mi się pociągnąć a gdzie D a gdzie 1.6 16V :/
  
 
Więc to może oznaczać że coś jest nie tak?A ile faktycznie powinien iść?
  
 
ja mam 1.4 i na 2 do 80 km/h
  
 
hmmmm
1.6 16V 90KM

I - 60km/h
II - 105km/h
III - 150km/h
IV - ..... km/h( nie mierzono)
V - ....km/h( nie mierzono)

pozdro



[ wiadomość edytowana przez: gigi24 dnia 2006-05-14 14:35:55 ]
  
 
Dzięki.Sprawdze tego swojego złoma jeszcze raz.
  
 
MkV 1990 1.6 benz

I - ?km/h
II - 110 km/h
III - doszlo do 150km/h i mi sie prosta skonczyla ale to juz chyba koniec bo prawie 6,5tyś obr/min

MIKE_REDESSI - cos nie tak musi byc, przeciągnij go jeszcze raz tylko sprawdz olej bo moj kolega testowal felicje ojca i ja przytarl
  
 
to tylko pozazdroscic u mnie w mkV 92' 1,4 mono
I - 40 km/h
II - 65 km/h
III - 100 km/h
IIII - 140 km/h
V - 170 km/h (wiecej sie balem docisnac )
  
 
no mnie sie tez podobalo tylko mina mi zżędła jak potem tankowałem taki się wir w baku włączył że hej
  
 
1.8 benzyna 105 km

1 - 45.... pozniej gumy palił ;>
2 - 110 przy 5,9 tyś obr... wiecej nie kreciłem ale spokojnie doszło by do 6,5 :>
3 - ???
4,5 - ??????
  
 
Cytat:
2006-05-14 14:35:39, gigi24 pisze:
hmmmm 1.6 16V 90KM I - 60km/h II - 105km/h III - 150km/h IV - ..... km/h( nie mierzono) V - ....km/h( nie mierzono) pozdro [ wiadomość edytowana przez: gigi24 dnia 2006-05-14 14:35:55 ]




aha tak ladnie wszyscy pisza a druga sprawa kto na jakich laczuszkach mial te predkosci

195/50 R15

  
 
Cytat:
MkV 1990 1.6 benz

I - ?km/h
II - 110 km/h
III - doszlo do 150km/h i mi sie prosta skonczyla ale to juz chyba koniec bo prawie 6,5tyś obr/min



laczki 185/60/R14
  
 
MK VII 98' 1,6 16V
I - 50...ale to fajne nie bylo...
II - 110...i tez mi sie nie podobalo...
III - jak sie zrobi kolo 150 to jest fajnie
IV... ??
V... ??

A kolka sa duze....
215/40/16
  
 
a ja toledo
II-110km 7000obr
III-150 7000obr
2.0 8V 115KM -LPG
185/65R14 Goodyer

essi II 90km 6500obr
III -130 ....
i rzeził przy tym strasznie w ogole nielubial krecic sie powyzej 5000obr
1.6 8V
zato seacik az sie rwie do obrotów 7000
  
 
filmik trochę nie wyraźnie ale idzie odczytać prędkości 1.6 16v zetec 94r.

na 4 biegu na prostej jak na razie to 180km/h
  
 
Ford Escort 1.6 D

I - 42 km/h
II - 84 km/h
III - 120 km/h
IV - 150 KM/h
V - 160 km/h
  
 
Cytat:
2006-05-14 16:53:20, fizz2 pisze:
1.8 benzyna 105 km 1 - 45.... pozniej gumy palił ;> 2 - 110 przy 5,9 tyś obr... wiecej nie kreciłem ale spokojnie doszło by do 6,5 :> 3 - ??? 4,5 - ??????



ja laczki 175/65R13
  
 
Ford Orion 1,4 CFI 8V eurosuper 95

I - ? (nie za małe opory na takie kręcenie?)
II - 90 km/h pierwszy raz w życiu spowodowałem odcięcie paliwa
III - ? (sprawdzę w najbliższym czasie)
IV - być może sprawdzę, jak wymienię opony
V - j.w.
R - ?

175/70R13



[ wiadomość edytowana przez: Kerry dnia 2006-10-16 11:32:27 ]
  
 
fizz2 pisze : "
Cytat:
ja laczki 175/65R13

"

laczki masz ciut nieprawidlowe przy tych calach,,,powinno byc 70


fotograf pisze:
Cytat:
laczki 185/60/R14



laczki masz ciut nieprawidlowe przy tych calach,,,powinno byc 65
  
 
Jak mojego nie przytyka to jest tak :
I - 40,
II - 85,
III - 130,
IV - brak pomiaru,
V - jak wyżej,
R - 35,

Wszystkie dane które umieściłem powyżej są km/h.

Laczki :
przód - 185/60 R 14
tył - 175/70 R14 ( zamiar 185/70 R14), bo na rondzie tył wyprzedza przód .

W przyszłym tygodniu jade po busa kumpla który się rozkraczył do Zgorzelca. Wtedy sprawdzę wyzsze biegi i pomiar hałasu. Dlatego biorę sonometr .