MotoNews.pl
  

Obroty 1,8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanko jak podręcić obroty silnika bo mam koło 800 i zdarza się mu gasnąć szczególnie pod obciążeniem np włączone światła.
Kiedyś przestawiałem to scanerem daewoo - do którego niemam już dostępu.
A niechcę regulować srubką z przepustnicy bo to chyba najgorszy sposób.
Może koś ma jakieś inne pomysły ???
Silnik 1,8 z LPG

Rafał Raffsa
  
 
może jestem guuuuuupi albo nie doinformowany ale czy obrotami silnika nie steruje komputer??pod opciazeniem tak powino byc czy to sa swiatla czy klimatyzacja chociaz przy tej to juz obciazenie jest dosc duze
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-11-04 20:43:58, desperos pisze:
może jestem guuuuuupi albo nie doinformowany ale czy obrotami silnika nie steruje komputer??pod opciazeniem tak powino byc czy to sa swiatla czy klimatyzacja chociaz przy tej to juz obciazenie jest dosc duze pozdrawiam



raffsa chce właśnie komputer zmusić do podwyższenia obrotów. Jednak z tego co wiem przy pomocy skanera można podnieść obroty ale tylko na chwilę w celu przetestowania silniczka krokowego. Po odłączeniu skanera obroty wracają na standardowe 850 na minutę.
  
 
Nic nie napisałeś czy przy Pb czy przy LPG. Obstawiam to drugie. Jeśli tak to tylko regulacja instalacji gazowej. Wcześniej sprawdź wygląd styków na kopułce aparatu zapłonowego.
  
 
Tak głównie dzieje się to na LPG np jak dojeżdzam do skrzyżowania to gaśnie jak wyłącze światła to niegaśnie !! ale to casami, obroty mam około 800 więc wydaje mi się trochę za niskie.
Próbowałem na instalce podkręcić /LOVATO/ ale jakoś regulacja obrotów działa tylko w dół - czyli gaśnięcie silnika.

A problem jest taki że wymieniłem urwaną poduszkę silnika i teraz tak jakby drżało całe auto a przy wyższych obrotech jest lepiej.

ROBERCIE S - bawiłęm się kiedyś skanerem przez dwa tygodnie to co o tym ty mówisz to opcja SES - podwyższa obroty włącza wentylator i kontrolkę silnika. Natomiast też jest możliwość zaprogramowania żądanych obrotów.

Raffsa
  
 
chętnie też bym sobie podniósł na np. 880 ze standardowych 850 - równiejsza praca silnika, bo mój na lpg też troszkę spada poniżej, dygocze i czasem klima się nie załącza (komputer wykrywa zbyt niskie obroty i stara się przeciwdziałać odłączając sprężarkę)
Wg mnie skoro masz tylko 800 obr/min to masz:
- zbyt uboga mieszanka na lpg (ja tak mam...)
- problemy z zapłonem (kable, cewka, świece, inne elementy)