Omesia z xenonami czy nie??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!
Jestem caly czas na etapie rozgladania sie za omesia B(98rok) Przerobilem wszystkie posty ze slowem xenon i wlasciwie dalej nie potrafie odpowiedziec sobie na pytania. Oto one:
1. W razie przepalenia zarowki(czy jak tam to sie zwie )
wymieniam tylko zarowke czy moze caly reflektor i ile to bedzie
mnie kosztowac?

2. Przepalenie zarowki zdaza sie czesciej w xenonach czy moze w
zwyklych zarowach, czy moze zdaza sie wyjatkowo rzadko?

3. Czy wystepuja jakies dodatkowe problemy z xenonami, ktorych nie
ma przy normalnych reflektorach?

Innymi slowy, czy do xenonow trzeba miec zasobny portfel??
Pozdrawiam/smalski
  
 
ad.1)tylko "żarówka"-ok 168zł
ad.2)bardzo rzadko
ad.3)żadnych dodatkowych problemów
ad.4)xenony zdecydowanie lepiej oświetlają drogę
jeśli masz wybór to zdecydowanie polecam auto z xenonami
  
 
Grzegorzu. Cos Twe ceny wysokie.
ad1. ok. 60 - 70 za sztuke D2S (na allegro) - no chyba ze ktos ma inny typ.
ad2. srednio raz na okolo 5 - 6 lat. jak wprowadza obowiazek jazdy non stop to czesciej... ktos kiedys pisal ile to mniej wiecej wytrzymuje, ale okolo 2000 godzin to chyba srednio. U mnie obie padly po okolo 5 lat od zalozenia w odstepie 2 miesiecy od siebie.
  
 
only xenon
  
 
kupisz zwykłe - zamarzą Ci się soczewki . Depo na początek bo tak ładnie wyglądają . pojeździsz na nich po zmroku zamarzysz o soczewkach helli. Kupisz je będziesz bardzo zadowolony i uznasz , że nic więcej Ci nie potrzeba do momentu , aż przejedziesz się omegą z xenonami no i wtedy zdecydujesz o zakupie takich lamp . Oszczędź sobie tą całą przeprawę i kup od razu z xenonami. Zwykłych i depo przypuszczalnie nie sprzedasz już nikomu.

Wiem , że zamierzasz kupić 98r i tam ani zwykłych ani depo nie powinno być ale w życiu bywa różnie i broń się przed takimi lampami.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-10-18 23:17:38, ROBERTHO pisze:
kupisz zwykłe - zamarzą Ci się soczewki . Depo na początek bo tak ładnie wyglądają . pojeździsz na nich po zmroku zamarzysz o soczewkach helli. Kupisz je będziesz bardzo zadowolony i uznasz , że nic więcej Ci nie potrzeba do momentu , aż przejedziesz się omegą z xenonami no i wtedy zdecydujesz o zakupie takich lamp . Oszczędź sobie tą całą przeprawę i kup od razu z xenonami. Zwykłych i depo przypuszczalnie nie sprzedasz już nikomu. Wiem , że zamierzasz kupić 98r i tam ani zwykłych ani depo nie powinno być ale w życiu bywa różnie i broń się przed takimi lampami. Pozdrawiam


święte słowa
przeszedłem przez cały ten etap tkzw ewolucji ..................
depo wylądwało na cmentarzysku u mariosa jako cel do wiatrówki
tylko xenon
  
 
Chłopcy mają rację, only(tylko) ksenon, będziesz zadowolony i bezpieczny...
  
 
Dzieki serdeczne za cenne rady!!
  
 
Hej,
Przedewszystkim TYLKO xenony, potwierdzam bo sam mam Na zlocie widziałem świecące depo.... jak bym widział malucha na prądnicy

pozdr.
  
 
potwierdzam jeno ksenony,
odkąd mam zapomniałem co to używanie długich,
poprostu niepotrzebne
... a co do ewolucji wg.robertho dołączam ostatni etap -
przerobienie ksenonów na bi-ksenony, właśnie pracuję nad metodą

pozdrawiam/mpaolos
  
 
Wirtam!
Widze, że rozprawiacie sie na temat Xenonów... Czytałem na forum, że Xenony są samopoziomujące i ze zajebiscie swiecą... Hmm... Fakt ładna barwa, znaki az płoną z wrażenia jak jade, ze to Xenony hehe, ale dziwi mnie jedno... Wydaje mi sie, że są z leksza źle ustawione, czy cos, bo światło na prostej drodze sięga max 20m przed samochód... Czy jesli sa jakos tam samopoziomujące to czy nie powinno po właczaniu swiateł towarzyszyc takie bzzzz w lampach? U mnie cisza:/... A długich trzeba urzywac, bo na długich mam widocznosc z 1km przed siebie! Gdy właczam swiatła to mijaja jakies 2-3sek zanim swiatło sie skupi, bo jest rozproszone - czy to normalne? I jeszcze jedno pytanko jakie zarówki sie kupuje do tego prosiłbym o jakis dobry konkretny model!
Z góry dziękuje, za przeczytanie mojego długiego wywodu i udzielenie mi cennych odp!
Pozdrawiam!

[ wiadomość edytowana przez: hammet1 dnia 2006-10-19 10:02:30 ]
  
 
U mnie, mimo ze mam xenony to jest jeszcze mozliwosc regulacji pioziomej i pionowej za pomoca klucza impbusowego. Sruby regulacyjne znajduja sie nad reflektorem od przodu samochodu - wystarczy otworzsyc maske. Powinienes przejechac sie do stacji diagnostycznej na ustawienie swiatel.
  
 
Do xenonów żarniki D2S ( Philips lub Osram ) a do długich zarówki typu H7. Koszt w wawie w sklepie motoryzacyjnym nówki to 100pln. Na allegro kupisz taniej. Regulacja to jak pisał togan. Czy silniki poziomujące działaja przkonasz sie, jak włączysz zapłon i pobujasz przodem auta, bedziesz słyszał jak pracują silniczki. Pracę silniczków w reflektorach regulują czujniki na wahaczach, które są umieszczone jeden z tyłu i jeden z przodu po lewej stronie. Gdyby coś działo sie z nimi, to komputer pokarze Ci błąd na wyswietlaczu.

Powód edycji: korekcja wypowiedzi


[ wiadomość edytowana przez: Robson75 dnia 2006-10-20 13:33:12 ]
  
 
Cytat:
2006-10-18 23:36:33, fomin pisze:
święte słowa przeszedłem przez cały ten etap tkzw ewolucji .................. depo wylądwało na cmentarzysku u mariosa jako cel do wiatrówki tylko xenon



Fomin a trzeba było użyć wyszukiwarki na forum. To nie męczył byś sie tak z kolejnymi przeróbkami. Ja dzięki spotkaniu z fantastycznym kierowcą Corolli miałem okazję wstawić od razu Socz. Helli.
Ale następna Kluska będzie z xenonami.

Pzdr
G-Squad
  
 
Popieram wizyta w diagnostyce wymagana,
ale czujniki to mnie sie zdaje że tylko na lewej
stronie (przód tył) są, no u mnie przynajmniej

pozdrawiam/mpaolos
  
 
Pobujam autkiem i sprawdze...
Co do wizyty na diagnostyce to jak kupowałem autko w maju to byłem w salonie opla na sprawdzeniu auta przed zakupem i tam po przejsciu sciezki diagnostycznej, podłaczeniu kompa i wszystkiego co mogli zrobic nic nie stwierdzili... czyli najprawdopodobniej wszystko wporzo... Dzięki za info z zarówkami!
Aha i takie moje jeszcze jedno całkiem głupie pytanko p-ewnie, ale kto pyta nie bładzi, a mianowicie do czego służy poziomowanie ksenonów? Bo np. jak wjade na próg zwalniający przodem to i tak swieci mi w góre chyba...
Jeszcze raz chłopaki dzieki za info!
OMA jest debest! Na nic ja nie zamienie!
  
 
Żebyś mnie nie oślepiał jak będziesz jechał obciążony. Oczywiście regulacja jest w pewnych granicach, jak i również reaguje w czasie.
  
 
U mnie trzeba włączyć światła i zapłon - na ruchy auta reaguje
natychmiast bo wg. prawa ksenony MUSZĄ mieć automatyczną
dynamiczną korekcję wysokości, byś nie oślepiał z zapakowanym
tyłem ale PRZEDEWSZYSTKIM na nierównościach w czasie jazdy
(buja przecie autkiem) nie "błyskać" innym.

pozdrawiam/mpaolos
  
 
Cytat:
2006-10-19 09:08:42, mpaolos pisze:
... a co do ewolucji wg.robertho dołączam ostatni etap - przerobienie ksenonów na bi-ksenony, właśnie pracuję nad metodą pozdrawiam/mpaolos



łoo no to widzę, że przeskoczyłem kilka etapów ewolucji. Depo -> bixenon
  
 
Cytat:
2006-10-19 10:47:25, mpaolos pisze:
Popieram wizyta w diagnostyce wymagana, ale czujniki to mnie sie zdaje że tylko na lewej stronie (przód tył) są, no u mnie przynajmniej pozdrawiam/mpaolos



Dokładnie tak jest, mpaolos. Po lewej przód i tył. Pzdr