Ciekawostka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Silnik C16Ne - Opel Astra rocznik 1993. Kolega zmianiał ostatnio pasek i okazalo sie ze do tej pory poprzedni wlasciciel jezdzil na pasku ktory mial o 3 zabki mniej niz powinien. Jak to mozliwe ze - nie bylo rzadnych problemów z niczym?
  
 
Może wszystko było tak brudne, że i bez tych ząbków było tarcie jak trzeba

A tak na marginesie - w tej renówce był oryginalny rozrząd. Cholercia - chyba faktycznie ma taki przebieg
  
 
w c16nz rozrzad jest bezlolizyjny w 2 8V wiec spokos jak przeskoczy, autko bedzie chodzilo średnio ale pojedzie. Mialem kiedys kadeta 1.6 i kilku klubowiczow mialo przypadek zerwania paska rozrzadu, zakłądali nowy i w droge Kadet górą
  
 
Tam pewnie napinaczem była pompa wodna, a nie rolka sprężynie, więc nie było kłopotu z 3 zębami mniej
  
 
tak tam napinaczem jest pompa wody
  
 
Ja mialem corse 1,2 8v i tez raz mi pasek pocharatalo i jezdzilem jakis czas,do momentu az mi go rozerwalo
Zadnych wiekszych problemow nie bylo, zakupilem nowy pasek i dalej jazda. Wiekszosc silnikow opla 8v jest bezkolizyjna.
  
 
Cytat:
2006-10-24 13:19:13, szfagier pisze:
.. Wiekszosc silnikow opla 8v jest bezkolizyjna.



W końcu jakieś pozytywne słowo o moim dupowozie... Jeśli oczywiście się nie mylę.
  
 
Cytat:
2006-10-24 13:30:37, Grande pisze:
W końcu jakieś pozytywne słowo o moim dupowozie... Jeśli oczywiście się nie mylę.



a co masz za motor??
  
 
..Zapewne 2.0 8V?
  
 
Dokładnie - 2.0 8V wersja SuperSport zasilana alternatywnym paliwem dla wyczynowców o oznaczeniu... LPG!!!
  
 
..Jednym słowem - RAKIETA - o napedzie lotnym
  
 
Cytat:
Wiekszosc silnikow opla 8v jest bezkolizyjna.



Dobrze napisałeś " więkrzość" bo nie c14se
  
 
A C14NZ ?
  
 
jak nie pomyliłem oznaczeń silnika to kolizyjny
stwierdzone empirycznie na przykładzie astry classic `92 bodajże.
  
 
C20NE pojedzie nawet jak pasek jest ustawiony 5-6 ząbków źle - sprawdzone