Pierwsze przełączanie -problem, przyczyna takiego stanu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Jak pisałem wcześniej( lpg kme dokładnie scirocco ), , mam problem przy pierwszy przełączeniu i jak sie okazało jest to problem braku gazu w instalacji. Przy przełączani czasami za poźno załączy się zawór doprowadzający gaz i tego gazu jest za mało w instalacji i samochód zdycha. Co zaobserowoałem to nie zawsze tak jest, że zawór nie zdązy się w miarę wcześnie otworzyć . Prz szarpaniu przy przełączaniu , zawór otwiera się na krótka chwile przed przełączeniem i jest klops. Zaobserwowałem to w ten sposób że otworzyłem klapkę tę na zbiornkiu(zbiornik w kole) i było słychać jak załącza się elektrozawór - widać to także na wskażniku - dopóki się nie załaczy to tylko miga czerwona lampka rezerwy, następnie jak się załaczy zawór to jest pokazywany aktualny stan w zbiorniku ale jeszcze miga lampka , która miga aż osiągnie silnik temperaturę . Także problem tkwi w tym jak tu przyspieszyć załączanie elektrozaworu na butli...? Mam jeszcze takie pytanie - co sie stanie jak odwrotnie podłacze kabelki na elektrozaworze tzn . zamienie "+" z "-"
  
 
Pierwsze gaśnięcie to wina listwy a nie braku gazu. U mnie zdaża się, że zawory otwierają się nawet na 5sek. przed przejściem przez ten czas ciśnienie wzrasta do prawidłowego.
Wyczyść listwę wtedy się przekonasz, że gaśnięcie nie występuje przez ok. miesiąc.
  
 
Nie za bardzo rozumiem o jakiej listwie mowa.....? Chyba nie wtryskiwaczy bo np. ja mam instalację II gen. i również miałem ten problem . Ustąpił ale nie wiem dokładnie po czym ......wymieniłem przewody WN, świece, uszczelniłem ponownie klapkę przeciwwybuchową w puszce filtra powietrza, doszczelniłem rurę dolotu powietrza do kolektora. Wcześniej podejrzewałem niewłaściwe nakładanie się faz paliwa i LPG, filtr gazu, powietrza ale nic z tych rzeczy..........
  
 
Coś tu namieszałeś , sirocco to sekwencja więc listwa wtryskiwaczy musi występować, to nie jest II generacja.
  
 
He He.....sorry Danek ..........z opisu wywnioskowałem "na szybkiego", że to vw scirocco, więc o wtrysku tam raczej nie może być mowy .....
  
 
Witam załącze sie do tego tematu bo dotyczy troche podobnej sytuacji z jaką sie borykam. Istalacja II generacji Lovtec z komputerem Bingo M w samochodzie Citroen BX 1.4 Mono. Mój problem polega na tym że podczas przełączania na gaz po postoju około pół godziny albo dłużej samochód gaśnie można powalczyć pedałem gazu i jakoś uratować sytuacje ale nawet jak sie uda to przez pierwsze chwile silnik pracuje bardzo nierówno na wolnych obrotach. Jeżeli jednak przetrzymam go przez jakiś czas na wysokich obrotach to zaczyna już dobrze pracować również na wolnych. Przy zgaszeniu samochodu i odrazu ponownym odpaleniu taka sytuacja niema miejsca przełącza sie i pracuje jak należy. Parownik jest po pełnej regeneracji, wymieniony jest filterek, samochód jeździ na gazie elegancko tylko dość dużo spala. Czy jest możliwe że jest nieszczelny elektrozawór i nie utrzymuje gazu w przewodach i na początku musi zaciągnąć gaz z butli i to powoduje te problemy??


[ wiadomość edytowana przez: Halas13 dnia 2006-10-27 20:57:28 ]