Problemy przy odpalaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problemik. Mowimy tylko o odpalaniu na gazie Na zimnym silniku odpala na dotyk i nei gasnie wszystko cacy. Natomiast po nagrzaniu silnika i zostawieniu go np. na 30 min i probujac odpalic tak jakby zaskakiwal i za chwile gasnie... Potem krecisz go krecisz az sie obroty minimalnie rusza na jakies 100-200 i powoli sie rozbudza dopiero... Ktos ma pomysl co sie dzieje ??
  
 
z reguły są problemy z odpaleniem na zimno ale są wyjątki jak widać a co z benzynką oki?
  
 
z reguły są problemy z odpaleniem na zimno ale są wyjątki jak widać a co z benzynką oki?
  
 
Cytat:
2006-10-08 17:47:43, andrzej197710 pisze:
z reguły są problemy z odpaleniem na zimno ale są wyjątki jak widać a co z benzynką oki?


Na zimno z benzyny pali bez problemu, musze potestowac na cieplo z benzyna.
  
 
miałem identyczne objawy jak Ty ale na benzynie....przyczyna regulator ciśnienia paliwa ....ale to była benzyna a nie gaz
  
 
Jeśli na ciepło są problemy, to prawdopodobną przyczyną jest aparat zapłonowy, a konkretnie cewka impulsatora (ok.30 zł) lub moduł zapłonowy (tu już drożej, chyba 150 zł)
Moduł zapłonowy (taka czarna część w aparacie, w którą wpina się kostki kabelków) musi mieć zapewnione dobre chłodzenie i przy wymianie trzeba pomiędzy blachę do której jest mocowany a sam moduł posmarować jakąś pastą termoprzewodzącą.
  
 
Cytat:
2006-10-08 21:29:07, Robert_S pisze:
Jeśli na ciepło są problemy, to prawdopodobną przyczyną jest aparat zapłonowy, a konkretnie cewka impulsatora (ok.30 zł) lub moduł zapłonowy (tu już drożej, chyba 150 zł) Moduł zapłonowy (taka czarna część w aparacie, w którą wpina się kostki kabelków) musi mieć zapewnione dobre chłodzenie i przy wymianie trzeba pomiędzy blachę do której jest mocowany a sam moduł posmarować jakąś pastą termoprzewodzącą.


Wszystkie te czesci byly juz jakis czas temu wymieniane... Moze sie co zabrudzilo albo co??
  
 
miałem to samo brudny silnik krokowy. Najlepiej wyczyścić albo zapalać wciskając lekko gaz.
  
 
Cytat:
2006-10-09 17:45:35, malin2 pisze:
miałem to samo brudny silnik krokowy. Najlepiej wyczyścić albo zapalać wciskając lekko gaz.


EEEE glupie pytanie mam Gdzie znajde ten silnik krokowy ??
  
 
Cytat:
2006-10-09 19:23:26, Torp12 pisze:
EEEE glupie pytanie mam Gdzie znajde ten silnik krokowy ??


No ktos mi powie gdzie znajduje sie ten silniczek zebym mogl bo przeczyscic??:]
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=59510&c=26&hq=komora+silnika&f=17

prosze bardzo..o to link i wszytsko jak na dloni
  
 
Cytat:
2006-10-10 14:04:09, papciak pisze:
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=59510&c=26&hq=komora+silnika&f=17 prosze bardzo..o to link i wszytsko jak na dloni


Dziekowac Wprawdzie to nie 1,5 ale wiem juz gdzie szukac
  
 
musisz w środku gniazdo wyczyścić gdzie wchodzi silniczek i iglice. Nie rozbieraj silniczka.
  
 
Jezeli odpala na Pb bez problemu, na LPG pali tylko przy zimnym silniku to na 100% kończy się parownik (membrana).