| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
andrzej197710 Klubowy Weteran octavia warszawa-grochów | 2006-10-08 17:39:50 z reguły są problemy z odpaleniem na zimno ale są wyjątki jak widać a co z benzynką oki? |
andrzej197710 Klubowy Weteran octavia warszawa-grochów | 2006-10-08 17:47:43 z reguły są problemy z odpaleniem na zimno ale są wyjątki jak widać a co z benzynką oki? |
andrzej197710 Klubowy Weteran octavia warszawa-grochów | 2006-10-08 21:23:28 miałem identyczne objawy jak Ty ale na benzynie....przyczyna regulator ciśnienia paliwa ....ale to była benzyna a nie gaz |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-10-08 21:29:07 Jeśli na ciepło są problemy, to prawdopodobną przyczyną jest aparat zapłonowy, a konkretnie cewka impulsatora (ok.30 zł) lub moduł zapłonowy (tu już drożej, chyba 150 zł)
Moduł zapłonowy (taka czarna część w aparacie, w którą wpina się kostki kabelków) musi mieć zapewnione dobre chłodzenie i przy wymianie trzeba pomiędzy blachę do której jest mocowany a sam moduł posmarować jakąś pastą termoprzewodzącą. |
![]() Torp12 Klubowy Weteran Było Daewoo Espero Warszawa | 2006-10-08 23:24:18
Wszystkie te czesci byly juz jakis czas temu wymieniane... Moze sie co zabrudzilo albo co?? |
malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2006-10-09 17:45:35 miałem to samo brudny silnik krokowy. Najlepiej wyczyścić albo zapalać wciskając lekko gaz. |
![]() Torp12 Klubowy Weteran Było Daewoo Espero Warszawa | 2006-10-09 19:23:26
EEEE glupie pytanie mam Gdzie znajde ten silnik krokowy ??![]() |
![]() Torp12 Klubowy Weteran Było Daewoo Espero Warszawa | 2006-10-10 13:28:45
No ktos mi powie gdzie znajduje sie ten silniczek zebym mogl bo przeczyscic??:] |
![]() papciak espero 1.8 gdansk | 2006-10-10 14:04:09 http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=59510&c=26&hq=komora+silnika&f=17
prosze bardzo..o to link i wszytsko jak na dloni ![]() |
![]() Torp12 Klubowy Weteran Było Daewoo Espero Warszawa | 2006-10-10 14:13:47
Dziekowac Wprawdzie to nie 1,5 ale wiem juz gdzie szukac![]() |
malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2006-10-14 10:04:01 musisz w środku gniazdo wyczyścić gdzie wchodzi silniczek i iglice. Nie rozbieraj silniczka.
|
espe1 Radomsko | 2006-10-30 19:44:02 Jezeli odpala na Pb bez problemu, na LPG pali tylko przy zimnym silniku to na 100% kończy się parownik (membrana). |