| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2006-11-06 20:33:03 Nie jest mocowane. Tak jak w polonezie.
[ wiadomość edytowana przez: GDA dnia 2006-11-07 08:23:15 ] [ powód edycji: OT ] |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2006-11-06 20:39:19 Masz jakieś zdjecie tych uchwytów? |
berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2006-11-06 20:54:17 sa to uchwyty do gumowych pasów które maja na celu unieruchomienie lewarka ,, zapewne jak otwierasz bagaznik to na tylnej sciance wnęki... brak uchwytów na przedniej sciance tłumaczy przeznaczenie tych uchwytów .... a koło zapasowe było mocowane dopiero w caro za pomocą blaszki z otworem na śrube umieszczonej w centralnej części wnęki ( tak aby od góry mozna było unieruchomić koło przykręcając je jedna śrubą do ów blaszki
EOT [ wiadomość edytowana przez: berek33 dnia 2006-11-06 20:57:55 ] |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-11-06 21:01:41 Dokładnie - to są do pasów od lewarka. U mnie tak był fabrycznie przyczepiony. Koło miało też zaczepy - były na podłodze i zostały mi takie długie paski od koła po moim fiacie. |
Gump C+1.6 gli, Fiat 125p Sierpc | 2006-11-06 21:11:58 Czyli podsumowując ( bo zaczynam się gubić ) opisywane przeze mnie
uchwyty są do mocowania koła zapasowego za pomocą gumowych pasów, mocowanych z jednej strony przez wyżej wspomiane uchwyty a z drugiej do felgi koła. Czy dobrze rozumuję?
|
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-11-06 21:22:04 Już pamiętam. Na podłodze wnęki były w narożnikach zaczepy i koło się przypinało takimi długimi paskami (wyglądały podobnie do tych od podnośnika tylko mialy po jakieś 30cm) - za brzeg otworu centralnego je zaczepiałem. |
Gump C+1.6 gli, Fiat 125p Sierpc | 2006-11-06 21:36:46 No to już chyba jestem w domu
[ wiadomość edytowana przez: Gump dnia 2006-11-06 21:37:10 ] |