Zastawa-gaźnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prosze o ile byloby mozliwe o przeslanie jakichs skanow lub informacji dotyczacych ustawiania gaznika w zastavie 1100 . Jak na razie nie ma mowy o tym zeby palila ponizej 10 l na 100km, a bieze okolo 12.Studnia z paliwem sie konczy a jeździc trzeba

Z gory dziekuje za pomoc .
  
 
sprobuj na forum klubu zastavy
na ich stronie nic ciekawego na ten temat nie znalazlem...
  
 
muj pali tyle jak daje mu popalic a tak normalnie to 7 ale da sie rozkrecic go wiecej i bedzie duzo szybszy ale kosztem spalania. na stronie zastawy jest ksiazka z opisem co i jak z obsługa zastawy i jest o gaxnikach również
  
 
Moj skubaniec pali prawie 9...wczoraj tankowalem i wyszlo mi 8,7.....szlag mnie juz trafia. Tez sie zastanwiame nad gaznikiem dyszami albo innymi poprawkami
  
 
a moze to nie gaznik ?

ja na pierwszym gazniku mialem 12l/100km , potem zalozylem z dacii i mialem 12,5-13l/100km (ale wyraznie lepsza gora - gardziel o 4mm wieksza) , teraz mam gaz i na poczatku mialem 13,0 , potem troche pokrecilem i udalo sie zejsc do niecalych 12... wniosek mi sie nasunal jeden - to nie uklad dolotowy - bo uszczelki mam nowe.

teraz przestawilem zaplon i wyszlo mi 10,5 srednia (polowa dystansu na starym ustawieniu zaplonu polowa na nowym) wiec juz o wiele lepiej , a ja jeszcze u mnie podejzewam kwadratowy walek no i ten zaplon musze dopracowac, ale to obejrzec trzeba na stroboskopie jak to chodzi.
Narazie nie mam czasu sie z tym babrac :/
A mam drugie kolo zamachowe i glowice to chcialbym je sobie zrobic... i dac do nich 'zdrowy' walek.