Tarcze zamiast bębnów na tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pewnie da się to zrobić, pytanie tylko jakie koszty i ile pracy - autko z abs. Nie to, że na wiosnę zabieram się do roboty, ale pytam tak z ciekwaości bardziej - zawsze mnie rajcowały auta z błyszczącymi tarczami z tyłu (choćby nawet 125p)

Chopin - fetyszysta błyszczących tarcz i błyszczących satynowych sukienek na pięknych dziewczątkach niezła tarcza - hm, sukienka
  
 
da sie, nawet podobno wystepowały espera z 4 tarczami, było to coś w rodzaju tarczobebnów, chamulec zasadniczy uzywał tarczy, a reczny takich jakby małych bebnów, pochodne rozwiązanie jak w oplach. Wystepowało to tylko w silniku 2.0
  
 
no jam mam 2.0 raczej bogatą wersję i mam bębny - 1996r. może później to robili... tarcza, się znaczy laska pierwsza klasa - nie!
  
 
nienapisałem ze to niewystepowało we wszystkich wersjach, tarcze były chyba tylko w tych pierwszych. Wydaje mi się za nawet na forum były kiedys(dawno temu) zdięcia espero z 4 tarczami.
  
 
stoi z taczami na tyle esperko na allegro ale koles sam sobie wlozyl z opla wektry ponoc spasowaly sie idealnie tez bym do siebie zalozyl chetnie za nie duza kase ale pewnie to kosztuje sporo na pewno z 500-800
zlociszyyyyyyyyy
  
 
Witam,

Ja mam tarcze ztylu. I mam abs. Jakkolwiek sam sobie je zalozylem. Belka z Kadeta GSI z abs.
Wience zebate od abs maja tyle samo zebow.
Taka belka ma jedna zalete. ma dodatkowy stabilizator co zdecydowanie czuc w trakcie jazdy.
Ogolnie robota plug&play.
Nie mam tylko recznego Bo do dzisiaj nie mialem czasu linki kupic nowej.

Pozdr
jadzwin
  
 
Z kasa jak chcesz zrobic porzadnie to minimum 800 pln.
Czytaj wymieniasz wszytsko oprocz belki i piast
Ale inaczej to bez sensu


Pozdr
Jadzwin
  
 
poszukaj wątku "klocki hamulcowe" Kol Pstruś zrobił taki patent
  
 
Szkoda czasu, pieniędzy, zachodu. A PF125 tarcze miał tylko w wersji oryginalnej italiańskiej (z napisem na tylnej szybie UWAGA! HAMULCE TARCZOWE) - obecnie prawdziwy rarytas, kosztuje za kg więcej niż całe złomero. Później w PL zaczęli go spolszczać i wywalili m.in.tylne tarcze.
  
 
Cytat:
2006-11-02 18:59:02, piotr_ek pisze:
Szkoda czasu, pieniędzy, zachodu. A PF125 tarcze miał tylko w wersji oryginalnej italiańskiej (z napisem na tylnej szybie UWAGA! HAMULCE TARCZOWE) - obecnie prawdziwy rarytas, kosztuje za kg więcej niż całe złomero. Później w PL zaczęli go spolszczać i wywalili m.in.tylne tarcze.



eee... wydaje mi się że duzy fiat miał zawsze tarcze z tyłu...
  
 
Cytat:
eee... wydaje mi się że duzy fiat miał zawsze tarcze z tyłu...



dokładnie zawsze były tarcze na 4 kołach
  
 
Cytat:
da sie, nawet podobno wystepowały espera z 4 tarczami, było to coś w rodzaju tarczobebnów, chamulec zasadniczy uzywał tarczy, a reczny takich jakby małych bebnów, pochodne rozwiązanie jak w oplach. Wystepowało to tylko w silniku 2.0



były takowe mam gdzieś nawet pierwszy katalog jaki miałem z częsciami od espero i tam były tarcze z tyłu dodatkowo naprawiałem kiedys w pracy takie espero i częsci pasowały chyba od nybiry 2,0 ale nie dam za to głowy
  
 
Kolega Pstruś (który zresztą bezpowrotnie gdzieś zaginął)
zastosował z tyłu elementy z Saaba

...co na początku mnie mocno zdziwiło ( pisał że wszystko pasuje bez żadnych przeróbek !! -tylko oryg. linka ręcznego z espero wymagała skrócenia) ...ale potem doczytałem w literaturze, że....

Saab 900 z lat prod.93-98 bazował na aucie...OPEL VECTRA! (wspólna plyta podłogowa, jeden z motorów też taki sam...itp)

W tym kontekście wcale mnie nie zdziwiło by występowanie Espero w wersji z tarczami z tyłu czy pełna "kompatybilność" tej części hamulcowej z opela
  
 
Witam sory za brak odpowiedzi na temat , ale dopiero co przyjechałem z żabolandi Wydaje mi się że kolega Jadzwin może mieć problem z linką ręcznego poniewarz kadet,astra (gsi) mają linki krótsze o 13cm od wymiaru dzwignia-belka