[s] Obrotek ze SPORTINGA w 126p / cc700 [korektor]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nigdy nie montowany, leżał aż się zmnieniły koncepcje
Wszystki o tym jak działa i jak podłączyć na fotce, bez obrotka sam korektor cena 25 zł


[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2005-10-17 23:48:22 ]
  
 
bedzie to pasowac do 903?? tzn czy po zamontowaniu tego ustrojstwa obrotek z cc sporting bedzie mi dobrze pokazywał ??? jezeli tak to biore
  
 
jak masz 903 to obrotek nie potrzebuje korektora powinen od razu dobrze pokazywać, bo są 4 cylindry. To służy do korekcji przy zastosowaniu obrotka cc sporting do silnika 2 cylindrowego (126p, cc 700, fiat 500...)
  
 
Cytat:
2005-10-18 10:10:31, pavlus pisze:
jak masz 903 to obrotek nie potrzebuje korektora powinen od razu dobrze pokazywać, bo są 4 cylindry. To służy do korekcji przy zastosowaniu obrotka cc sporting do silnika 2 cylindrowego (126p, cc 700, fiat 500...)

orginalny obrotek z cc sporting nie chodzi z silnikiem 903 miałem sprawdzałem !!! poprstu po podłączeniu owego obrotka pod silnik 903 obrotek strasznie zawyza wskazania !!! poprstu to nie jest zapłon elektroniczny i za duzotych impulsow wysyła czy jakos tak.
  
 
wydaje mi sie ze ten obrotek co podlaczales mial moda n dwa garki zrobionego i dlatego sie tak dzialo. albo byl uszkodzony.
  
 
Cytat:
2005-10-19 00:36:24, maskekk pisze:
wydaje mi sie ze ten obrotek co podlaczales mial moda n dwa garki zrobionego i dlatego sie tak dzialo. albo byl uszkodzony.

nie ma szans by orginalny obrotek z cc sporting pracował dobrze z silnikiem 903 miałem kilka orginlanych zegarow z ccs i zadne nie chodziły dobrze zawsze bardzo duzo zawyzały ta informacje moze potwerdzic pat bo sam to testował i wie co sie dzieje.

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-10-19 01:06:20 ]
  
 
Cytat:
2005-10-18 10:10:31, pavlus pisze:
jak masz 903 to obrotek nie potrzebuje korektora powinen od razu dobrze pokazywać, bo są 4 cylindry. To służy do korekcji przy zastosowaniu obrotka cc sporting do silnika 2 cylindrowego (126p, cc 700, fiat 500...)

mylisz sie i tyle niech sie wypowiedza osoby ktore to testowały!!!

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-10-19 01:08:31 ]
  
 
up
  
 
Ja o problemie 903/sporting: chodzi o cewki dwubiegunowe vs rozdzielacz, cewki dwubiegunowe daja dwa razy wiecej impulsow niz trzeba. Mozna zmienic zaplon na 899 gaznikowe i bedzie obrotek dzialac.
  
 
up.
  
 
To jest do każdego czterocylindrowego obrotomierza czy tylko konkretnie do tego ze sportinga? Chodzi mi o ładowski obrotomierz...

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
Fajna instrukcja, cinquecento 900 sporting, hehe
  
 
Cytat:
2006-11-09 14:13:27, MAD_DOGG pisze:
To jest do każdego czterocylindrowego obrotomierza czy tylko konkretnie do tego ze sportinga? Chodzi mi o ładowski obrotomierz...


Nie mam pojęcia a sprawdzić nie mam jak, z resztą jak bym podłączył nie mógłbym już sprzedawać jako nowe.