MotoNews.pl
6 Nie pali. (163872/45) - NT
  

Nie pali.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Znajomy ma problem z esiem.(1.6 EFI)Cabrio
Zapalił go,wyjechał z placu,wysiadł,zeby zamknać brame i auto zgasło..
próbował zapalić i nic.

Byłem tam dzis,tak wstępnie zerknąć na to okiem i wiem tyle:
Przewody wys. nap. są ok,
cewka też,
modół który jest umieszczony na prawym błotniku(patrząc od przodu auta,czyli obok zbiorniczka sptyskiwaczy)
też jest ok,
co za to jeszcze odpowiada?? ponoć ktoś to sprawdzał i powiedział,ze na 1,2 jest słaba iskra,a na 3 i 4 nie ma wcale... ja tego jeszcze nie sprawdzałem,bo nawet kluczy nie miałem.
to raczej świece nie bedą,bo auto zgasło nagle... czy ktoś miał już takie cos???
  
 
a nei tankow2ał [rzed tym na jakieej ś h... stacji??/
sprawdz pierw czy na świecach jest iskr- nie potrzrebujesz do tego zadnych kluczy
wyciągasz fajke i prsykładasz do bloku
pózniej sprawdzcie czy paliwo dochodziu
  
 
mój poprostu nie zapalił pewnego dnia, brak iskry...
może jutro bede grzebał co jest nie tak, to napisze do czego doszedłem....
  
 
Witam
Mój dzisiaj też mi zrobił cos takiego a jak chwilę ostygł to zapalił normalnie-chwilę pochodził i znowu zgasł potem znowu ostygł i znowu zgasł a następnie jak juz ponownie zapalił to jeżdziłem nim do oporu i wszystko jest OK.Podczas tego niepalnego okresu okazało się że moduł generował iskry na cewce zapłonowej płączonej z kopułką rozdzielacza ale dlaczego to nie wiem.Teraz jest OK.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-10-28 22:56:31, nowypn pisze:
Witam Mój dzisiaj też mi zrobił cos takiego a jak chwilę ostygł to zapalił normalnie-chwilę pochodził i znowu zgasł potem znowu ostygł i znowu zgasł a następnie jak juz ponownie zapalił to jeżdziłem nim do oporu i wszystko jest OK.Podczas tego niepalnego okresu okazało się że moduł generował iskry na cewce zapłonowej płączonej z kopułką rozdzielacza ale dlaczego to nie wiem.Teraz jest OK. Pozdrawiam


To wszystko przez zmiane czasu na zimowy, One tak maja te nasze bryczunie.
Mam nadzieje ze sie nie gniewacie ale sobota wieczor ...
Siema bedzie oki.
  
 
Byyyyyyyyyyyyyyyylo.

Sprawdzic zasilanie na srodkowym przewodzie cewki zaplonowej, jak bedzie mnie niz na akumulatorze to przelutowac skrzynke bezpiecznikow albo wymienic.
  
 
czyli jak dodatkowym przewodem dodac tam plusa z akusia i bedzie ok to powiadasz,ze skrzynka?? wiem,ze fordy mają ten problem,ale z tego co wiem to roczniki 91 mają troszke inną skrzynke i w nich nie trzeba sie bawić ze skrzynką... jak to jest?
  
 
czekam na wynik
poinewaz pogoda fatalna to dzis jednak tylko myslami jestem z moim essem
  
 
jednak sie ruszyłem do garazu bo pogoda sie poprawiła
Problem: brak iskry
Rozwiązanie: wd40 i 5 minut czasu

konkretnie to złączka czujnika obrotów wału była zapaprana,
czyszczenie pomogło odrazu

Powodzenia w odpalaniu nie odpalajacych essów :]
  
 
Cytat:
2006-10-29 16:07:11, polityk pisze:
jednak sie ruszyłem do garazu bo pogoda sie poprawiła Problem: brak iskry Rozwiązanie: wd40 i 5 minut czasu konkretnie to złączka czujnika obrotów wału była zapaprana, czyszczenie pomogło odrazu Powodzenia w odpalaniu nie odpalajacych essów :]


pochwal sie jeszcze gdzie jest ten czujnik...
  
 
sporo w wyszukiwarce, stamtąd też sie o nim dowiedziałem.
u mnie jest nad rozrusznikiem na bloku.



numer (13), przykrecony śrubą torx (15)




[ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2006-10-29 18:53:31 ]
  
 
ciągne temat dalej,
wymienione swiece,przewody(wymagały już wymiany)
jak pisałem,podmienialiśmy na prube z mojego jezdzącego esia:
*cewke
*modół
*czujnik połozenia wału
Iskry jak nie było tak nie ma... co jeszcze odpowiada za iskre?
nad cewka jest taki hmm... kwadratowy pi*rdolnik i dołaczona do niego jest kostka z jednym przewodemco to jest?? nie jest to jakiś kondensator?
  
 
Hej mobilki,poradźcie coś,nie załamujcie mnie,ze nikt nie wie...plisss
  
 
A zasilanie na cewce w ogóle masz?