Folia na dolocie? Gazownik partacz??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam Renault 19 1.7 monowtrysk. Gazownik jak zakladal gaz sciagnal oryginalny doplyw powietrza. TO rozumiem. Ale na wlot powietrza do filtra założył folię i zrobił w niej dziurę nożem. Gdy ściągne ta folie auto kompletnie nie ma mocy krztusi się na wolnych a obroty oscyluja w granicy 500. Jak zaloze wraca do normy, co ten gaziarz wymyslił?

Pytanie nr 2. Czemu czasem obroty gazu są 500 a zazwyczaj 800?

Instalacja II gen z odłaczonym z powodu awarii silniczkiem krokowym, ktory i tak byl ze śruba
  
 
Witam

1. Zmień gazownika (nie jest to fachowiec)
2. Zmień dopływ powietrza w taki sposób by nie nawiewało go w trakcie jazdy
2. Wyreguluj i powinno być ok
  
 
Ale jest tak zrobione, ze nie nawiewa go podczas jazdy
Zdjecie jeszcze sprzed montazu, ale pokazuje silnik i to ze chyab nie nawiewa (zreszta skacza obroty nawet na postoju) Rura skreslona jest zdjeta.



  
 
Ja mam opla i moja rura była skierowana w bok. Dopóki nie zmieniłem dolotu powietrza przeciwnie do kierunku jazdy miałem problemy falowały obroty gasł i łapał błędy.
Co do silnika krokowego to chyba tak całkiem bez niego to się nie da regulować, bo jak?
jaka to instalka i komp?
  
 
Komp (jesli mozna to nazwac kompem raczej emulator) to stag 2L.
Instalka hmm parownik włoski AG 100 HP.

Nie wiem czy gazownik odłączyl mi silnik krokowy, twierdzil ze on nie dziala. Ja spotkalem sie z opinią, że STAG2L to tylko atrapa silniczka krokowego, zeby przeszedł przeglad, bo w sumie śruba i silniczkek sie wykluczaja. Tak gość mówił. I odłączył bo mowi ze jest caly czas otwarty czy cos. Moze go przyłączyc jednak?
  
 
gaziarz po to zamontował tą folie żeby było większe podciśnienie w układzie dolotowym, ciekawe. Sprawdż czy masz mikser włożony, bo może sie jeszcze okazać że nie ma miksera tylko rurka z gazem wpuszczona tylko i dlatego tą folie założył.

Z tego co wynika to masz instalke Igen. Musisz wszystko sprawdzić czy instalka jest dobrze złożona, czy jest ten mikser, czy nie ma żadnych nieszczelności w dolocie. Potem już za pomocą forum powinieneś sobie sam instalke wyregulować.

Albo jedź do lepszego gazownika, przedstaw mu problem i niech założy II gen np. sterownik Leonardo i silniczek krokowy.

pozdrawiam
  
 
U mnie na gazie był bardzo zamulony i duzo palił dopuki nie zakleiłem 1/4 wlotu do puszki filtra powietrza. Poprawił się moment na dole i moc na górze. Dziwne to lpg.
  
 
Cytat:
2006-11-03 13:58:50, janisz pisze:
U mnie na gazie był bardzo zamulony i duzo palił dopuki nie zakleiłem 1/4 wlotu do puszki filtra powietrza. Poprawił się moment na dole i moc na górze. Dziwne to lpg.

LPG nie jest dziwne, tylko, jak napisal kolega omegafan I i II generacja bazuje na podcisnieniu a Ty miales za szeroki mikser.
  
 
witam!
ja mam Escorta na gaźniku 1.6 i to samo mi zrobili,jest mikser,wlot powietrza nie jest skierowany do przodu tylko w bok i żeby chodził to mi zatkał też gaziarz całkowicie wlot powietrza,jeżdże tak już rok i wszystko w porządku,dziwne to troche bo miałem wcześniej mercedesa 123 i też gaźnik i nie było takich cudów