Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() daro86 opel omega Grudziądz | 2006-11-07 23:18:25 aaa zapomniałem o drobnym szczególe zapalił mi sie tez check. |
![]() draakhul LOB SYMPATYK ![]() A CARAVAN Białystok | 2006-11-07 23:56:40 Może lewe powietrze? Sprawdź szczelność dolotu za przepływomierzem. |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2006-11-08 00:14:40 "spinacz" |
![]() daro86 opel omega Grudziądz | 2006-11-08 08:08:24 no niestety jest dory znaczy sie nie ma zadnych nieszczelnosci. ![]() |
![]() ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2006-11-08 09:25:42
Zrób tak jak napisał 7gsi i być może wszystko stanie się prostrze. Wyprzedze pytanie "co to spinacz" - poszukaj o sprawdzaniu błędów i ich kodach.. jest na forum i w poradach użytkowników na stronie głównej. Ps. Apropo zbyt wysokich obrotów to też mam ten problem w mojej 2.6 i na bezn. i na LPG więc podłącze się pod temat - wsumie zaczęło się jakby po wymianie palca ale nie wiem jaki to może mieć związek. Dolot szczelny. "Wymigało" mi: 31 Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 73 Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 81 Wtryskiwacz 1 zbyt niskie napięcie (może to być przez ten przekaźnik z instalacji LPG, który ma za zadanie na gazie odciąć wtryski? Sprawdzałem i ogółnie na benzynie daje zasilanie..). Te błędy mam wsumie "od zawsze" i Omcia chodziła wporządku. Teraz oszalała. Może ktoś wie, od czego tu zacząć i jak się zabrać za likwidacje tych błędów?? Pozdrawiam Eryk [ wiadomość edytowana przez: eron dnia 2006-11-08 09:26:31 ] [ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2006-11-08 09:33:03 ] |
![]() Krzysiu1981 Transport 1,6t cała ... Warszawa | 2006-11-09 19:37:00
dokładnie tak ![]() jeśli zdecydujesz się na wypasioną wersję tego urządzenia to wydasz pewnie ze 3zł poszukaj w archiwum, magiczne hasło to: kasowanie błędów |
seweryn80 LOB MEMBER Opel Omega B 2,5 v6 Będzin | 2006-11-09 20:00:11 Jak jeszcze coś się zapytasz i nie podasz numeru błedu zamykamy wątek pozdrawiam. |