| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jacula Escort 1.8 TD W-w | 2006-11-06 08:47:03 Witam mam zamiar kupic STARTER I KOMPRESOR W JEDNYM FIRMY POWERBOSH czy ktos to uzywal i czy sie to sprawdza ,mam td i boje sie jak zima przyjdzie ze nie odpale ,a ten starter ma
MOC ZASILANIA STARTOWEGO 400AMP prosze o oceny i czy ktos to uzywa |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2006-11-06 08:51:16 prymitywny sposób czasem skuteczny ... to zapal świece, jak zgaśnie kontrolka to odczekaj 5 sekundi zgaś zapłon. Zapal ponownie i rozgrzej i włączaj gruźlika |
![]() jacula Escort 1.8 TD W-w | 2006-11-06 08:57:06 dzieki za odpowiedz ale co piszecie to robie ale wlasnie te ale jak wychodze po 5 do pracy i mi nie zapali to mam 1godzine w pracy w plecy i mi sie rozchodzi ze bede mial pewnosc ze odpali ,tej zimy 2 razy mnie zawiodl przy -25 aku padl tak do -15 to mialem pietra ale odpalal (ledwo) czy ktos to uzywal i czy sie sprawdza oto pytalem |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2006-11-06 08:57:06 tyle że kolega pytał czy dobrym pomysłem bedzie opisany przez niego zakup... bo prawdopodobnie ma jednak problemy z zapalaniem |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2006-11-06 09:18:41 Nie wiem ile to kosztuje ale czy za te same pieniądze nie wymieniłbyś aku, świec żarowych i może jeszcze końcówek wtrysków???? |
![]() jacula Escort 1.8 TD W-w | 2006-11-06 09:26:23 te urzadzenie kosztuje 120zl -170 aku mam 2lata i jest ok silnik sprawny ,to nie ma zastepowac aku czy swiec itp to ma pomagac awaryjnie jakby co poczytaj posty ze zeszlej zimy b dobre autka odmawialy jeszcze raz czy ktos to ma!! |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2006-11-07 19:42:38 jak czytam te posty to wspólczuje, i nikt mnie na diesla nie namówi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-11-08 01:04:34 Zenq i RemikGT - ja mowiłem to samo, zanim nie zaposiadłem Turbodiesla. Zarzekalem sie i nasmiewalem z posiadaczy diesla. Serio. Ale, prawda jest taka, ze przyjemnosc z jazdy jest o wiele wieksza niz w benzynie, wezcie sobie na IV przy 60km/h wcisnijcie gaz do dechy i po 9 sek pomyslcie ze koledzy z TD maja juz na blacie 100km/h. podczas gdy u was bedzie moze 80 no 85. Wiem co mowie mialem kilka benzyn .
Na 5 biegu beznyna juz w ogole wymieka. O przyjemnosci z pokonania TD prawie 1100km na baku nie wspomne, aby Was nie wkurzac
Pozdrawiam kolegow dieslowcow Diesel rulez
|
Bandziorno Sympatyk FEFK Escort Cabrio Mk IV Warszawa | 2006-11-08 01:11:47 qrcze ja mam stary gaznik u siebie i na IV ma 10sek miedzy 60 a 100 wiec nie jest chyba tak zle...
powiem wiecej: BRAK problemow z zapalaniem zima a w trasie pali ponizej 7l biorac pod uwage ze ropa drozeje to chyba calkiem dobry wynik
benzyna to jednak benzyna... |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2006-11-08 01:15:05 hehe dokladnie tak. DIESEL POWER !!!! a tak btw ... znajomy jezdzi dieslami od dluzszego czasu i polecil mi na problemy zimowe jakis uzdatniacz do paliwa ... leje sie pare kropel tego i zapobieda wytracaniu sie parafiny przy ostrych mrozach i ulatwia rozruch auta ... slyszeliscie moze o czyms takim ? |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-11-08 02:25:21 10 sek powiadasz miedzy 60 a 100 na IV? XR3i czy RS 2000?
Aby miec takie osiagi potrzbne okolo 160-170Nm. A na autostradzie przy 150-160 ile bierze? |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2006-11-08 10:12:42 Jak masz sprawne świeczki, wtryski, i jaki taki akumulator to nie ma siły abyś go rano nie odpalił. I ileż to razy w ciągu roku jest u nas mróz rzędu 30 stopni, kolego nie panikuj. Pozatym lej do paliwa w zimie jeżeli juz nie jakieś droższe specyfiki to przynajmniej z pół litra "dykty" na bak, nieżałuj, że tam mozna było wypic z chłopakami czy co Druga sprawa jest taka że w sumie to niedrogie to urządzonko. W moim zakładzie jest cos takiego ale to kilka lat temu kosztowało coś ok. 1000 tyle że combi z prostownikiem no i prąd rozruchowy wystarczający do rozkręcenia stara 200 itp. Z jednej strony mozna sie pokusić na te 120 zet ale z drugiej czy za takie pieniądze samo urządzenie przetrwa zimę? |
zenq Sympatyk FEFK ![]() Knight Industries Two Thousand | 2006-11-08 10:55:20
oj zdziwil bys sie, serio:] pozatym ja w rsie przy 60 nie wrzucam 4 tylko 2... i wtedy gaz w podloge... ;p tak tak, wiem, chodzi o elastycznosc diesla, o wysoki moment przy niskich obrotach... ale nie od tego mam skrzynie biegow zeby meczyc silnik wysokim biegiem przy przyspieszaniu... i powiem Ci ze rs na piatym biegu ciaginie calkiem niezle, a to dzieki przelorzenim w skrzni mtx-75, ktora imho siedzi tez w D i TD. i co by nie bylo, to duzo jezdzilem mk6 1.8D i goferem drugim 1.6 TD, do tego troche cytryną jumperem starym 1.9 i nowym 2.8 i nowa wersja berlingo. i taki np. berlingo jak na dostawczaka to ciagnie do przodu jak glupi, kumpel mowi "az czuc ze chce jechac", ciagnie spokojnie do 140km/h bez mrugniecia, 170 tez daje rade calkiem szybko, tak ze goniac go rsem latwo bym nie mial. oczywiscie diesel bez turbinki jest mulasty starsznie, ale ja i tak poprostu wole benzynke, z wyboru. ale jakbym mial do wyboru nowszego, bardziej zadbanego, lepiej wyposarzonego diesla - pewnie wybral bym ropniaka, choc nie za bardzo lubie ich klekot:/ a teraz EOT, bo to nie ten temat watku:] piszcie wiecej o tym starterze bo chce sie dowiedziec czegos dla kumpla;p ----------------- ----------------- "eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury, ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... " (on-driver) spot małopolski: "(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta." ----------------- |
jzu 95 TD Kombi katowice | 2006-11-08 15:51:21 widzialem zeszlej zimy jednego faceta co mial takie urzadzonko i czasami go podpinal pod starego diesla zeby uruchomic motor - nie wiem na ile jest to skuteczne ale widzialem ze zawsze odjezdzal swoja 405Dieslem... tak nawiasem mowiac tez sie zastanawiam nad czyms takim bo moze sie przydac w awaryjnych sytuacjach. taryfiarze u mnie w zime ze pomoc w odpaleniu autna na kable brali 30-40zł... |
Bandziorno Sympatyk FEFK Escort Cabrio Mk IV Warszawa | 2006-11-08 20:04:36
no niestety musze cie zmartwic bo mam(mialem 20lat temu) 90konikow pod maska. czesc z nich pewnie juz wybiegla spod niej, ale reszta daje jakos rady
niutonow to nie wiem ile jest moze kiedys zawedruje na hamownie to sie pochwale (badz nie )
jak cos to moze uda sie jakis filmik trzasnac choc nie mam zbytnio czym... ps w Polsce nie ma autostrad |
RafalRor Katowice | 2006-11-08 23:54:27 Polecam takie rozwiązanie stosuję od wielu lat w dieslu,podał mi go znajomy niemiec który zawsze tak robił w swojej beczce,przy temperaturach poniżej -15st.C na 10lropy 1 litr pb,ja mam nak 65l to wlewam tak5l pb pali jak latem nie ma mowy o wytrącaniu się parafiny czy zamarzaniu paliwa,z reguły jeszcze to ja uzyczam prądu na odpałke innych wozów,nie specjalnie polecam dodatki paliwowe chyba oprócz shell reszta to ściema.Jak widzę fanatyków benzyniaków 1.6 elastyczny???bez turbo nie ma takiej możliwości no chyba że się przesiedli z cienkiego.2.0 jest elastyczny jeśli chodzi o benzyne.i cóż że ropa zdrożała tylko że 1.8td potrzebuje 5,5l a 1.6 benzyna 9l.Pozdrawiam kolegów diesli |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2006-11-09 01:30:40 tez mialem kiedys benzyne 1.6 EFI 105 kucyków i nawet ladnie sie to zbieralo ale pow 140 juz byl odczuwalny spadek przyspieszenia. spalanie bylo 11l miasto 7 l trasa na lpg +1 litr
Teraz mam 1.8 TD i spod swiatel owszem przegram z benzyna ale tylko do predkosci ok 50-60 km/h a potem zaczyna sie zabawa i tak do ok 160 km/h powyzej tej predkosci dopiero jest odczuwalny spadek momentu obrotowgo ale do 180 spokojnie dalej wykreca. Co do elastycznosci to na IV od 60 -100 km/h mam ok 8 sek. a spalanie w trasie 5.5L a miasto 7.5 wiec koszty sa przyzwoite tylko to klekotanie na jalowym troche glosniejsze niz odglos silnika na PB ale da sie wytrzymac. apropo diesli mialem okazje sie kulnac kolegi audi A3 1.9 TDI (dwie literki czerwone. no to bylem caly blady jak wysiadalem. ma tam tylko 130 kucykow ale moment ponad 300 niutonow poprostu kosmos. a jeszcze mu chce chipa zmienic co da ok 160 koni i ze 400 niutonow. Spalanie ma nizsze niz u mnie, poprostu auto marzenie oszczedne ale mocne jak diabel tasmanski. |