Zmiana obrotów. Dziwne zachowanie.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam pytanko. Otóż gdy moja bestyjka chodzi na tzw. biegu jałowym potrafi skakać z obrotami, tj. wszystko jest ok. (ok.700 obrotów), a za chwilę skok i nawet powyżej 1000 i za moment wszystko wraca do normy, albo sobie faluje. Przy ruszeniu kierownicą potrafi zgasnąć, albo znowu wysokie obroty. Powiedzcie Koledzy czy to może być wina walniętej przepływki? Nie ukrywam, że jest to trochę wk.. denerwujące. Pozdrawiam.
  
 
U mnie podobne objawy powodowała uszkodzona sonda lambda. pozdro
  
 
Sprawdź szczelność układu dolotowego.
  
 
bynajmniej w C30SEJ jak była padnięta sonda lambda
to obroty latały od 500 do 1300...

Sonda stała na 0.7V i kiszka się zrobiła
Oczywiście spalanie poleciało ostro w górę...

C30LE miał gdzieś sondę w sensie obrotów biegu jałowego

  
 
Dzięki za pomoc. A jak sprawdzić że to padła sonda lambda? Czy badanie na komputerze wykaże że to właśnie to ustrojstwo? Pozdrawiam.
  
 
Witam. Ja mam ten sam problem... skacza mi obroty, spalanie poszlo w gore... sprawdzilem blad , ktory caly czas mi wyskakuje i wyszlo za male napiecie na sondzie czy jakos tak... jesli chodzi o obroty to powiedziano mi ze to regulator biegu jalowego... Wymienie sonde i zobaczymy czy cos to zadziala (obroty) zeby na darmo nie wymieniac dwoch rzeczy a przyczyna tego wszystkiego moze byc tylko jedna...
Pozdrawiam...
Łukasz...
  
 
Dzięki za radę. Może też powinienem pójść tym tropem, wymienię sondę i zobaczymy co dalej. Pozdrawiam.