| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
raffat E34 520i, E39 528i Wrocław | 2006-11-14 12:56:01 JA mam to samo w E34. Z tego co sie dowaidywalem jedyna sznasa to nowy most lub wymiana lozysk (kosztowna jak cholera).
Ja co prawda luzu na flanszach nie mam, jednak podejrzewam luz na wałku zdawczym. Oglnie w moim i Twoim przypadku konieczna pelna regeneracja (ok 600 zl). Ja sie zdecydowalem szukac nowego mostu ale tym razem ze szperą
Fakt ze po regeneracji bedzie ok ale jak np trafia sie lozyska do dupy? (w gre wchodzi tylko skf) Pozdrawia |
seba27 BMW E-36 KOMBI Bartoszyce | 2006-11-15 20:18:27 masz e30 i tylko 150000 tys przebiegu niemożliwe ja mam 98 r imam już 204000 |
raffat E34 520i, E39 528i Wrocław | 2006-11-15 23:33:21 Luz powstaje na skutek wytarcia sie kół zębatych lub powstaje tkzw luz łożyskowy (moj przypadek).
Jesli ty masz luz na flanszach i masz przejechane podejrzewam ze ktos zalal kiedys u Ciebie zwykly przekladniowy olej. Wtedy szlag trafia wszytko. Luzu tego skasowac sie nie da, wałki są ułozone przez lozyska i nie ma najmniejszej mosliwosci reglucji nimi. Rada: znajdz e30 na czesci ktora mozesz sie przejechac, rozpedz auto do 100 i spusc z obrotow na biegu. Cisza i nie stuka przy bardziej gwaltownym puszczeniu sprzegla - bierz. Kup oryginalny olej do mostow BMW (80 zl/ litr) zmien i ciesz sie zyciem. Pz |
zwirowaty gliwice | 2006-11-16 14:06:54 proponowalbym sprawdzenie przegubu gumowego przy skrzyni biegow, czesto sie wyrabia. przy zuzyciu sa podobne objawy walniecia jak przy wyj**ym moscie |