MotoNews.pl
  

Portki, katalizator, gdzie i za ile ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w tytule. W zeszłym tygodniu akurat przed wyjazdem do POZNANIA pękła chłodnica.
Dzisiaj jadę sobie do Ursusa i nagle zaczął silnik bardzo głośno chodzić a za chwilę usłyszałem jazgot ciągnionego elementu wydechu. Zajechałem na Parowcową do pierwszego z brzegu warsztatu -było to po 18 i tu zaskoczenie, właściciel mówi, że nie zajmują się wydechem ale mi pomogą. Podnieśłi Esperaka i okazało się, że pękła rura zaraz za katem, poszła przy okazji plecionka i pogięły się rury od portek, przywiązali mi to drutem do podwozia.
Muszę wymienić portki i katalizator i tu pytanie gdzie to można kupić i za ile?
Kobar

[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2006-11-15 12:18:53 ]
[ powód edycji: Poprawa tematu. ]
  
 
Co to są "portki"? A katalizator naprawisz na zawsze za kilka zł... w formie rurki
  
 
Jest warsztat klubowy pogadaj z łukaszem
ja dziś zaliczyłem warsztacik
  
 
"Portki" proponuje ze szrotu, plecionka niestety nowa, katalizatora bym nie wkładał-zastąpił bym go pseudo strumienicą o wyglądzie katalizatora (nie będą się czepiać na przeglądzie)
  
 
Po raz n-ty:

Temat powinien wskazywać na treść wątku.
  
 
J.w. - czyli => po co katalizator ?
  
 
Jak miałem Espero 1,5GLX to wyjąłem katalizator, niestety auto było głośniejsze i wcale lepiej nie jeżdziło.
Kupiłem wszystko na Karmelickiej 21. Portki czyli rury kolektorowe z plecionką, katalizator i tłumik środkowy. Razem z wymianą 1140 zł
Kobar
  
 
Cytat:
2006-11-15 15:48:34, kobar pisze:
Portki czyli rury kolektorowe z plecionką, katalizator i tłumik środkowy. Razem z wymianą 1140 zł Kobar



O żesz Ty.... nieźle, nieźle
  
 
Cytat:
O żesz Ty.... nieźle, nieźle


No, ale mam wszystko nowe i mam nadzieję, że już w tym egzemplarzu auta nic z tych rzeczy nie wysiądzie(prędzej cały Esperak).
Kobar
  
 
Cytat:
2006-11-14 22:24:51, zuku19 pisze:
... ja dziś zaliczyłem warsztacik



Dzięki bogu, że nie pracowników

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Cytat:
2006-11-15 15:48:34, kobar pisze:
Jak miałem Espero 1,5GLX to wyjąłem katalizator, niestety auto było głośniejsze i wcale lepiej nie jeżdziło. ...


Jak miałem Espero 1,8CD to wyjąłem katalizator, stety auto NIE było głośniejsze i WYRAŹNIE LEPIEJ jeżdziło. ...

było naprawdę EXTRA !!...i to bez wywalania ponad 1 tys.zł !
  
 
W 1.5 brak katalizatora jest na duży plus.