Nosi auto powyżej 120km/h

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
mam pytanie co to moze byc ze gdy jade do 100km/h wszystko jest ok ale gdy przekraczam 120km/h kazdy delikatny ruch kierownicy odczuwalny jest podczas jazdy auto troce nosi po drodze
wydaje mi sie ze nie powinno byc czegos takiego

jezdze na zawiasie KW
tulejki byly wymieniane na oryinały
  
 
i jeszccze jedno do chlopaków co jezdzą na takic zawiasach

zbieznosc ustawia sie normalnie do teo modelu bo cos słyszałem ze ktos tam miał zbieznosc ustawioną od RSa ??
  
 
Yyyy, a jak to jest ustawiać zbieżność od RS'a
  
 
ustaw zbieznosc
sprawdz koncowki drazkow kierowniczych
  
 
no wlasnie nie wiem

ale kiedys cos czytałem ze ktos mial ustawiona zbieznosc od RSa

(koles jak mi ustawial zbieznosc to pytal jaki model jaki rok jaki silnik moze to ma cos wspolneo )
moze dlateo ze siedzi nisko czy cos takieo ja tam sie nie znam ja tu tylko sprzątam
  
 
no wlasnie mysle o koncowkach drazkow kierowniczych

a jeszcze delikatnie mnie sciaa w prawo jak jade po prostej :/
  
 
generalnie na takim niskim zawiasie wiadomo że kąty są rozjechane jak cholera. wiem po sobie.. to czy masz pod RSa czy pod innego ustawione to nie ma znaczenia..ma być prosto ...
  
 
Cytat:
2007-02-21 23:03:04, VinCe pisze:
..ma być prosto ...



właśnie i różnica żadna ile waży przód, ma być prosto
  
 
vince a Ty co myslisz o tym noszeniu
mowiac o katach masz na mysli zbieznosc czy eometrie???
myslisz ze moze to byc wina drążków kierowniczych???
  
 
Meches naczelny do odpowiedzi!

Essi nie ma regulowanej geometrii
  
 
a próbował ktoś zmieniać u siebie geometrie kół Czy obstawiacie na tym by zbyt wiele na glebe go nie kłaść
  
 
Cytat:
2007-02-21 23:14:02, mirasescort pisze:
a próbował ktoś zmieniać u siebie geometrie kół Czy obstawiacie na tym by zbyt wiele na glebe go nie kłaść



Z tą glebą to różnie bywa
  
 
mogą być słabe amortyzatory miałem podobne objawy w innym aucie i po wymianie amorków i sprężyn było dobrze pozdrawiam
  
 
jak amorki to nie dobrze bo dzie ja dostane amorki do KW i za ile ??
  
 
No niestety, to nie Bilstein żeby regenerację zrobić Kupić kupisz, ale nie tanio. Lecz chyba zakładając zawieszenie usportowione, liczyłeś się z tym że jest to rzecz eksploatacyjna


[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2007-02-22 16:45:27 ]
  
 
Cytat:
2007-02-22 16:43:46, Wojo pisze:
No niestety, to nie Bilstein żeby regenerację zrobić Kupić kupisz, ale nie tanio. Lecz chyba zakładając zawieszenie usport


A co to Bilstein ? Jakiś Bóg ? . Normalnie się regeneruje, nie tylko Bilsteina, lecz wszystkie.

REGENERACJA

Robili znajomi gwinty i są zadowoleni z usługi.
  
 
Cytat:
2007-02-22 15:08:45, mroczeq pisze:
jak amorki to nie dobrze bo dzie ja dostane amorki do KW i za ile ??


To zależy co to za sprzęt. Jeśli amortyzatory zwykłe, to około 1600 pln za 4 sztuki. Jeśli gwintowane, to troszkę więcej.
A dostać można np TU !!
  
 
No ale Bilstein ma swoje przedstawicielstwo w PL jeśli chodzi o powiedzmy autoryzowaną regenerację czy jak to tam nazwać, a jakoś zwykle tego typu usługi omijałem z daleka