Problem z mocą na niższych obrotach w esperusiu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z moca silnika na nizszych obrotach . Rozchodzi sie o to , że mam dziure w obrotch od 1500- 3500 obr.jest totalny żółw , powyżej zbiera sie juz fajnie , co może mu dolegac ???
  
 
jezeli masz silnik 1,5 to ten typ tak ma
  
 
tak mam 1,5 silnik , trudno myslałem ze mam jakis problem z tymi obr , ale jak tak to dobrze , tak też sie da jeżdzic.Wielkie dzieki za pomoc, pozdro.
  
 
Problem z mocą na niższych obrotach w esperusiu
Porzygać się idzie
  
 
Cytat:
2006-11-16 23:09:51, piotr_ek pisze:
Problem z mocą na niższych obrotach w esperusiu Porzygać się idzie


to dawaj,nie krępuj się.pojebowi przystoi wszystko
  
 
Ale nawet w 1.5 niemasz juz takiej dziury przy 3 tys a kolezanka podaje skale az do 3.5 tys. Owszem ze od 1500 ob do okolo 2500-2800 niewiele sie dzieje ale powyzej wspomnianych 3 tys powinien juz isc . Kolezanka ma gaz ?
  
 
Jaka dziura w 1.5? Nie ma żadnej dziury. swoim ganiam przy 2000 obr i jedzie. Wiadomo że nie depniesz wtedy ostro ale o żadnej dziurze nie ma mowy. Często jadę 50 km/h na 5 biegu i nawet udaje się przyspieszyć jak trzeba. Wiadomo że jak ma skoczyć to trzeba przycisnąć do 6-7 tyś obrotów, ale nacodzień mam 2-2.5 tyś maksymalnie i nie mam żadnej dziury.
  
 
No może do 3000 obr. sam dokładnie nie wiem - w tym przedziale 1500-3500obr. Espero jeżdzi na paliwie tylko .
  
 
Cytat:
Często jadę 50 km/h na 5 biegu i nawet udaje się przyspieszyć jak trzeba



wspulczuje silnikowi i skrzyni biegow to po 1 a po 2 niema sensu 1.5 krecic wyzej jak 5,5tys wiec to co ty robisz do 6-7 tys jest bezsensu bo auto niejedzie juz tylko wyje


[ wiadomość edytowana przez: Bartek1112 dnia 2006-11-17 19:33:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bartek1112 dnia 2006-11-17 19:35:03 ]
  
 
Zgadza sie , ze mozna depnac ale ja jestem zwolennikiem raczej spokojniejszej jazdy zwarzywszy na fakt ze za pare tygodni zostane ojcem , wiec musze sie przestawic na powolniejssza jazdezwłaszcza ze espero nienalerzy do aut specjalnie uspotrowionych. .Owszem da sie do 7 tys , ale mi sie rozchodziło o fakt ze od 1,5 - 3 tys jest mółowaty Przed espero miałem Honde CRX 1,6 , moze dlatego tak mi sie wydawało . Pozdro wszystkich właścicieli espero.
  
 
Cytat:
2006-11-17 22:55:09, SerekMadzia pisze:
Zgadza sie , ze mozna depnac ale ja jestem zwolennikiem raczej spokojniejszej jazdy zwarzywszy na fakt ze za pare tygodni zostane ojcem , wiec musze sie przestawic na powolniejssza jazdezwłaszcza ze espero nienalerzy do aut specjalnie uspotrowionych. .Owszem da sie do 7 tys , ale mi sie rozchodziło o fakt ze od 1,5 - 3 tys jest mółowaty Przed espero miałem Honde CRX 1,6 , moze dlatego tak mi sie wydawało . Pozdro wszystkich właścicieli espero.

haha jak porownujesz espero z crx to nic dziwnego ze wydaje ci sie mulem ja oszczedzajac paliwo jezdze wlasnie do 3tysi..w jezdzie miejskiej to spokojnie wystarcza..jeszcze nikt na mnie nie trabil ani nie mrugal swiatlami w sumie to sam sie zdziwilem ze energicznie wciskajac gaz na pb mozna jezdzac na relatywnie niskich obrotach calkiem sprawnie sie poruszac oczywiscie w sytuacji wyprzedzania na trasie to raczej druga polowka obrotomierza ma zastosowanie..ale to urok malej pojemnosci i 16V
  
 
Ja właśnie ucze sie takiej jazdy w tym przedziale obr.
  
 
jutro odstawiam esperosa na ustawienia silnika tzw: całościowa diagnostyka komputerowa silnika . Mam nadzieje ze po odebraniu z warsztatu silnik bedzie pracować jeszcze lepiej . Wnioski z obserwacji postaram sie zamiescic na forum.