MotoNews.pl
  

Światła przednie!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Chciałem wymienić żarówki świateł mijania na 100W, kiedy wymieniłem to żaczeło przepalać mi bezpieczniki! Dlaczego? Musi być koniecznie 50W?
  
 
Ja mam u siebie 100W i wszytsko jest ok, ale widocznie tak, za duże obciążenie i wywala bezpiecznik. Praktycznie to wystarczy zmienić bezpiecznik na większy i przestanie go wywalać, ale pytanie czy wtedy nie zacznie Ci się topić cała instalacja? Musiał byś pogadać o tym z jakimś elektrykiem
  
 
Aha, właśnie tak myślałem żeby większy bezpiecznik wsadzić, ale boje się
  
 
Cytat:
2006-11-15 14:40:55, daz pisze:
Ja mam u siebie 100W i wszytsko jest ok, ale widocznie tak, za duże obciążenie i wywala bezpiecznik. Praktycznie to wystarczy zmienić bezpiecznik na większy i przestanie go wywalać, ale pytanie czy wtedy nie zacznie Ci się topić cała instalacja? Musiał byś pogadać o tym z jakimś elektrykiem


nie oslepiasz innych z tymi zarowkami??
  
 
Nie, bo to nie kwestia mocy tylko ustawienia świateł. Ja usiebie mam dobrze ustawione światła i jest ok. A poza tym uważam że napewno mocniejsze są lamp xenonoe niż 100w żarówka, szczególnie te xenony w nowych samochodach, jak jedzie z naprzeciwka np, Porsche Cayen, lub nowe Volvo XC90 albo VW passat czy jakies audi to mają tak mocne te lampy że ja nawet jak bym włączył jeszcze długie światła to nawet nie będe miał tak mocnych świateł co oni tylko na światłach mijania.
  
 
jezeli masz lampy boscha licz sie z tym, ze przy 100w wypala sie szkla bo sa plastikowe

instalacja wytrzyma, poprostu daj mocniejszy dwa razy bezpiecznik
  
 
Cytat:
2006-11-16 13:52:57, daz pisze:
Nie, bo to nie kwestia mocy tylko ustawienia świateł. Ja usiebie mam dobrze ustawione światła i jest ok. A poza tym uważam że napewno mocniejsze są lamp xenonoe niż 100w żarówka, szczególnie te xenony w nowych samochodach, jak jedzie z naprzeciwka np, Porsche Cayen, lub nowe Volvo XC90 albo VW passat czy jakies audi to mają tak mocne te lampy że ja nawet jak bym włączył jeszcze długie światła to nawet nie będe miał tak mocnych świateł co oni tylko na światłach mijania.



a to dlatego ze zwykla zarowka ma moc podejrze 3700 kelvinow, a zarnik xenonowy o najmniejszej temperaturze barwowej ma 4300 kelvinow, te auta co wspomniales maja temp barwy zarnika okolo 6000 k, wiec sa jeszcze bardziej niebieskiez poswiata niz te o mocy barwowej 4300k a juz nie bede mowil o zwyklych zarowkach 3700k i to te zarowki co sa 50%wiecej swiatla niz na normalnych.

Ja preferuje zalozyc dobre zarowki 50% wiecej swiatla, albo BLUE VISION super biale,niz bawic sie w instalacje xenonow, im bielsze swiatlo tym lepiej a nie im niebiesciejsze, to tylko trik szpanerski, ja mam u siebie xenony i zalozylem zarniki o mocy 8000k, i co z tego ze sa super niebieskie az raza, jak na drodze beznadziejnie widac wszystko na niebiesko, prawidlowo powinny byc o mocy 6000k zblizone do audi albo innych marek, albo 4300k super biale swiatlo, mozna sprawdzic ze 4300 jest to najasniejsza moc swiatla bialego.




[ wiadomość edytowana przez: zdunekm dnia 2006-11-17 00:11:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: zdunekm dnia 2006-11-17 00:14:41 ]
  
 
Cytat:
Chciałem wymienić żarówki świateł mijania na 100W, kiedy wymieniłem to żaczeło przepalać mi bezpieczniki



A nie szkoda Ci lamp. Instalacja ani też lustra i szkła w reflektorach nie są przystosowane do 100W. Kup dobre żarówki 50W np Philipsa, 50% więcej światła i 50% dalej świecą, białe czy jak wolisz a'la ksenon niebieskie i efekt będzie bardzo dobry bez uszczrbku na "zdrowiu" Twojej furki i Twojego portfela w przyszłości.
Sam załozyłem białe Philipsy 55W i musze przyznać żę w porównaniu do fabrycznych to niebo a ziemia.
  
 
Ile kosztują żarówki 50W Philipsa, czy też ksenon niebieskie? Dzięki