MotoNews.pl
  

[126p] pompa paliwa bis

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ma ktoś może rysunek bebechów pompy paliwa z bisa ?
  
 
Jest taka sama jak zwykła maluchowska tylko w głowicy ma dodatkowo jeden kruciec powrotny. Przynajmniej ja miałem taką i wyjołem ją z bis'a
  
 
Zaworki (czyli tez korpus) w bisowej są wieksze albo mniejsze, nie pamietam. Napewno inne w kazdym razie. Przepony są takie same.
  
 
A prosze Cie bardzo...



pomoże??

Pozdro

KaGeeT
  
 
dzięki wielkie KaKiGT ale nie widać dobrze rozwiązania w głowiczce pompki , chodzi mi o to jak jest rozwiązany powrót do baku paliwa, bo ten gaźnik na tylko zasilanie w bisie tak ?
  
 
A ona Ci do Mikuni potrzebna?
  
 
No to najwyżej porobie foty bo może jutro bede rozbierał pompke, chyba że sie okaże że tylko przewody mam do wymiany.
Do gaźnika idzie tylko jeden wężyk.

KaGeeT
  
 
Karcio przypatrz sie dobrze na zdjeciu, na samym dole po lewej stronie pompki jest powrotny do baku.
  
 
@ KaKiGT: masz może skany całej książki ?
  
 
mongothealien mam całą książke, jak znajde czas to wezme sie za skanowanie i wrzucanie na neta, albo Ci na majla wyśle. Ale to troche potrwa chyba że coś konkretnego potrzebujesz to szybciej.
  
 
ma ktoś pompe od bisa na sprzedaż tanio ? interesuje mnie sama głowiczka
  
 
Mam małe pytanko do osób, które posiadają gaźniki z motorów.
Mam silnik z gaźnikiem z Jawy żużlowej i pompe paliwa z trzema króćcami. Jeden to dopływ paliwa, drugi powrót do baku i trzeci ten do gaźnika.
Wzystko porozbierałem bo wymieniałem uszczelki i teraz kiety to składam zastanawiam się, który kruciec powinien iść do gaźnika, a który na powrót.
Jeden jest średnicy 6 albo 8 mm a drugi ma wstawioną zwężkę na jakieś 2mm. Który do czego?
Wiem, że gdzieś już na forum ktoś o tym pisał ale nie mogę od godziny odnaleść tematu.
  
 
Ten ze zwężką na przelew.