Podziekowanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wrzuciłem ten temat w duperelki bo pewnie każdego to ... ze chce podziekować paru osobom za pomoc. Otoż wielki dzieki Mariosowi z Parczewa (jechałem do niego z Wrcoławia-530km) zeby przezyciuc automat na manual. Dooobra robota tylko moze przy okazji ktos powie mi jakie ma osiag na poszczegolnych biegach w mv6 ?? Dalej wielkie dzieki gosciowi z czerwona omka kombi ktory powiedzil mi o tym forum (spotkalismy sie na stacji LOTOS - wyjazd na oborniki slaskie). Noi dzieki 2 goscia którzy pomogli mi na ircu dzieki nim dowiedzialem sie o Marios'ie Pozdrowionka for all i oby wiecej zadowolonych ludzi

P.S
Do moderatroa forum: gdyby mimo wszystko ten tamat byl nie w tym dziale to prosze o przeniesienie. Thx
  
 
Cytat:
2006-11-20 13:17:38, mrsiwek pisze:
(...)Dooobra robota tylko moze przy okazji ktos powie mi jakie ma osiag na poszczegolnych biegach w mv6 ?? (...)




"Osiag" czego ? Obrotow, predkosci, spalania, adrenaliny we krwi ?



Pozdr,
Vino
  
 
Cytat:
2006-11-20 13:58:42, Vino pisze:
adrenaliny we krwi ?


To najłatwiej zmierzyć badając prostowanie się (pod wpływem ciśnienia) aort szyjnych


[ wiadomość edytowana przez: miklo dnia 2006-11-20 16:57:24 ]
  
 
witam
pewnie masz włożoną skrzynie R25 (od 2,5V6) i pewnie toszke krótkie przełożenia z tym związane . Wynika to z tego że w MV6 oryginalnie montowano skrzynie R30, która ma "długie" przełożenia oraz most "3,90", który z kolei jest "krótki".
Po przekładce masz teraz "krótką" R25 oraz krótki most, znaczy że wyszła ci omega do dryftu
Też to przerabiałem i po prostu włożyłem most od X25DT (2,5TD) który jest mostem "długim" (przełożenie 3,45). Po tej operacji omesia ma przełożenia zdatne do jazdy.
Przed zmianą na 1 nie dało się jeździć w zasadzie - bardzo krótka, a przy 100km/h na 5 biegu miałem 4000 obrotów.
Wymiana mostu jest opisana w innym wątku - jakby co.
Pozdro
ILKU
  
 
Cytat:
przy 100km/h na 5 biegu miałem 4000 obrotów

Musiałeś mieć chyba most od karetki (4,22)


Cytat:
w MV6 oryginalnie montowano skrzynie R30

Chyba R28 - R30 montowano tylko do Y22DTH

W R25 biegi 1,2,3 i 5 są tylko ok. 5% krótsze niż w R28 (4. bieg jest taki sam dla obydwu), więc nie jest to jakaś kosmiczna różnica
 
 
Cytat:
2006-11-20 18:06:20, Immo pisze:
Chyba R28 - R30 montowano tylko do Y22DTH


racja, mój błąd
Cytat:
2006-11-20 18:06:20, Immo pisze:
W R25 biegi 1,2,3 i 5 są tylko ok. 5% krótsze niż w R28 (4. bieg jest taki sam dla obydwu), więc nie jest to jakaś kosmiczna różnica


no niby to niwielka różnica, ale teraz jeździ mi się dużo lepiej, a i spalanie spadło w stosunku do asb - średnio 2L/100km mniej. Dla roznych mostow niestety nie zlitrażowałem
  
 
thx za odp... w kazdym badz razie baczki fajnie wychodza ^^ a ze pali 20/100 hmm poezja...
1- 60km/h
2- 100km/h
3-4-5 niewiem

[ wiadomość edytowana przez: mrsiwek dnia 2006-11-20 19:19:40 ]
  
 
Cytat:
1- 60km/h
2- 100km/h

R28

Cytat:
3-4-5 niewiem


Nic dziwnego że Ci pali tak dużo, skoro jeździsz tylko na pierwszych dwóch biegach
 
 
Cytat:
2006-11-20 19:53:09, Immo pisze:
Nic dziwnego że Ci pali tak dużo, skoro jeździsz tylko na pierwszych dwóch biegach



No to problem z głowy
Mrsiwek, spróbuj wbijać też inne biegi
  
 
Cytat:
2006-11-20 19:16:29, mrsiwek pisze:
thx za odp... w kazdym badz razie baczki fajnie wychodza ^^ a ze pali 20/100 hmm poezja... 1- 60km/h 2- 100km/h



R25 plus przekłamania

Gdyby było R28 to byłoby co najmniej 105.

  
 
hehe a gdzie jak sie wrzuca 3-4-5 bieg ?

A tak powaznie... to mam rozumiec ze 20l/100km to dobra norma?? Czy moze ktoś jednak uwaza ze to zbyt duzo hmm>?
  
 
Cytat:
2006-11-20 20:08:05, PiotrS pisze:
R25 plus przekłamania Gdyby było R28 to byłoby co najmniej 105.



Dokladnie tak...
  
 
I tu was zaskoczę bo wstawiliśmy mu R28 i wystarczy jak jeszcze założy most od manuala i będzie jak oryginał, odczepcie się.
Przecież pisał wam że robił to u mnie, a u mnie nie ma lipy.
  
 
Spoko Mario MV6 manual ma most 3,7, strzały bywają celne i mnie celne.

A kto mnie wytlumaczy fakt, iż
most 3,7 R28 a ja nie mogę na 2 skończyć 60 mil?
Muszę wrzucić 3 aby skonczyć jazdę na g-techu.
  
 
a mnie na skrzyni R28 gtech (0-60mil) łapie przy licznikowych 95 km/h.
odcinacza na biegu nr 2 nie mam potrzeby używać by zakańczać pomiar

dziwne te przełożenia

edit:

może mam dyfer założony od jakiegoś gnojówkowoza?

[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2006-11-20 22:55:45 ]