Dla członków klubu powinna być zniżka u blacharza/lakiernika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ze względu na wiadome problemy z rudą na naszych bolidach zarząd powinien się postarać o zniżki w zakładach blacharskich na terenie całego kraju a nie tylko w sklepach

a tak na serio chyba zostawię sobie swojego Esperaka przekonała mnie skrzynia autmoatyczna.
więc chciałbym go doprowadzić do takiego stanu, że nie muszę udawać, że nie widzę rdzy.


W postach doszukałem się różnych cen, jednak czy ma ktoś do polecenia dobrego(czytaj w dobrej cenie) lakiernika-Poznań, Bydgoszcz, Toruń?

Ruda: drzwi przód kierowcy i pasażera(delikatna), jedno miejsce przy szybie przedniej, na drzwiach zarysowania z delikatną rdzą(tył), na dachu zarysowania(bez rdzy).
Tak naprawdę do pomalowania klapa bagarznika, dach więc myślę, że trzeba by prysnąć całego.

Ile mogę za to dać?

pozdrawiam Kuba
  
 
zróc sobie sam - będzie tanio... drzwi szczotką na wiertare, wywalasz te śmieszne uszczelki bo trzymają wode i od nich daje korozją, do tego minia i bitex od spodu a od srodka smar rozrzedzony przepracowanym olejem - zaleje wszystkie szpary i nie ma prawa być wiecej rudej...co do reszty to wieksze rysy deliatnie farbą i jak troche podeschnie papier 2000 i woda - polysk jak psu jajca bo lakiernik i tak nie zabezpieczy tego w 100% a za element będzie ok. 300zł...
  
 
Odnośnie rudej to i ja coś powiem.
Oblukajta dokładnie tylne nadkola, niby masa zabezpieczająca się trzyma, ale żebyśta wiedzieli co się pod nią dzieje!!! W sobotę 4h walczyłem z lewym nadkolem.
  
 
Cytat:
2006-11-24 07:27:48, AsterixGal pisze:
Odnośnie rudej to i ja coś powiem. Oblukajta dokładnie tylne nadkola, niby masa zabezpieczająca się trzyma, ale żebyśta wiedzieli co się pod nią dzieje!!! W sobotę 4h walczyłem z lewym nadkolem.




to raczej masa trzyma nadkole ...
Delikatne naciśnięcie tylnego zderzaka na dole przy krawędzi tylnego błotnika (w okolicy mocowania zderzaka do nadkola) ujawniło smutną prawdę: nadkole trzymało sie tylko na masie i uchwytach zderzaka. po tym zdarzeniu w nadkolu pozostała dziura wielkości dwóch pięści... boję się dotknąć reszty żeby nie wypadło...
  
 
Mogę polecić bardzo dobry warsztat blacharsko-lakierniczy w Warszawie.

Autoryzowana Stacja Obsługi AutoMex
ul. Mrówcza 107 04-768 Warszawa
tel. 0-22 615-50-14

Najlepiej rozmawiać z Eugeniuszem Kobusińskim - właściciel.

Jest to jednocześnie serwis blacharsko-lakierniczy salonów samochodowych z Wawra (konkretnie: Toyota , Skoda, AlfaRomeo, Fiat).

Zabezpieczałem ostatnio u nich Espero i Corse + zaprawki w Espero.
Za oba wyszło 1tys
Robią naprawdę solidnie i jak na tą jakość to tanio. Jeśli widza coś dodatkowo to też robią (m.in. miałem urwany i całkiem usunięty ogranicznik w drzwiach - bez słowa i bez kosztów zrobili mi nowy).