Pasek rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CZy mogę sam wymienić pase rozrzdu?? Czy to wielka filozofia. Dodam ze o 120 tys. go nie wymieniałe, a wiem ze trzeba co 60 tys.
CZy lepiej zlecic to jakiemuś mechanikówi?
JAk myślicie?
  
 
Jeżeli jeszcze tego nie robiłeś to lepiej zleć to jakiemuś mechanikowi. Przy tej robocie jednak można trochę namiesać (to nie jest wymiana paska klinowego), więc po co ryzykować ? Notabene zrób to jak najszybciej, bo inaczej będziesz miał spore problemy !
  
 
u siebie zawsze wymieniam sam,nie ma z tym wiekszych problemow.jesli masz choc troche pojecia na ten temat to bez problemy to zrobisz,robota to maxymalnie 1h

przy tym przebiegu to powinienes juz zakladac trzeci pasek,a nie dopiero drugi,zrob to jak najpredzej
  
 
Cytat:
2004-08-06 09:54:21, BartekN pisze:
u siebie zawsze wymieniam sam,nie ma z tym wiekszych problemow.jesli masz choc troche pojecia na ten temat to bez problemy to zrobisz,robota to maxymalnie 1h

przy tym przebiegu to powinienes juz zakladac trzeci pasek,a nie dopiero drugi,zrob to jak najpredzej


Słuchaj jeżeli o to pyta to chyba jasno wynika, że nie ma zielonego pojęcia jak to zrobić. Dlatego w tym przypadku doradzam jednak interwencję mechanika.
  
 
Tzn wydaje mi się aby dostac sie do paska to zadnem problem, natomiast przy zakładaniu nalezy zwrócić chyba? uwagę tylko na punkty aby były naprzeciwko siebie. I to chyba cała filzofia? Chyba ze sie myle?
  
 
Cytat:
2004-08-06 10:02:04, arnoldek pisze:
Tzn wydaje mi się aby dostac sie do paska to zadnem problem, natomiast przy zakładaniu nalezy zwrócić chyba? uwagę tylko na punkty aby były naprzeciwko siebie. I to chyba cała filzofia? Chyba ze sie myle?


Jak masz odpowiednie klucze to się dostaniesz. A opis wymiany chyba jest w dziale WW.
  
 
Witam
Jeżeli długo nie był wymieniany wartało by także wymienić koła zębate.One także sie wypracowywują polecam państwowe bo te prywatne sa do bani!Można takze wymienic zimernig jeżeli leje sie z niego.
Tak jak koledzy pisali filozofi nie ma ale jeśli wczesniej tego nie robiłeś to warto skorzystac z czyjejs pomocy

KATOWICE-FSO


[ wiadomość edytowana przez: stolaa dnia 2004-08-06 10:13:44 ]
  
 
Cytat:
2004-08-06 10:12:43, stolaa pisze:
Witam
Jeżeli długo nie był wymieniany wartało by także wymienić koła zębate.One także sie wypracowywują polecam państwowe bo te prywatne sa do bani!Można takze wymienic zimernig jeżeli leje sie z niego.
Tak jak koledzy pisali filozofi nie ma ale jeśli wczesniej tego nie robiłeś to warto skorzystac z czyjejs pomocy

KATOWICE-FSO


[ wiadomość edytowana przez: stolaa dnia 2004-08-06 10:13:44 ]


instrukcja mówi, że co drugą wymianę trzeba wymienić koła rozrządu.
 
 
obydwa? bo to male stalowe to jakos sie nie zuzywa
  
 
OK to jak ktos ma pod reka koleczka zebate to niech moze policzy zeby na kolkach - obu
bede wdzieczny
  
 
na malym jest 19 a na duzym 38 :>
  
 
czy aby wymienić pasek rozrządu trzeba ściągać koło pasowe, napędzające alternator, pompe wodną i wspomaganie kierownicy. Bo zamierzałem to zrobić ale potrzebny do tego klucz 38 ostudził moje zamiary. napiszcie jak i co trzeba zrobić
  
 
trzeba ściągać koło pasowe
  
 
Cytat:
2004-08-06 13:47:41, Samael pisze:
obydwa? bo to male stalowe to jakos sie nie zuzywa


niee? POkazać ci zużyte stalowe? niestety jakostak sie robi że jak guma i stal pracuja ze sobą to stal nosi wyraźne slady zużycia...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
A jak już będziecie wymieniac koła i pasek to wymieńcie na te od plusa z półokrągłym zębem. Wszystko pasuje, a jest to trwalsze rozwiazanie. Cenowo moze z 15-20 zeta różnicy pomiedzy kompletem. W serwisie za dwa koła i pasek płaciłem 90 zł.
  
 
racja - tylko słyszałem ze sakłopoty z dostaniem kół.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-12-23 16:47:40, arturw pisze:
A jak już będziecie wymieniac koła i pasek to wymieńcie na te od plusa z półokrągłym zębem. Wszystko pasuje, a jest to trwalsze rozwiazanie. Cenowo moze z 15-20 zeta różnicy pomiedzy kompletem. W serwisie za dwa koła i pasek płaciłem 90 zł.




żebym wiedział to bym ostatnio zapodał plusowskie,może wtedy pasek wytrzymałby deklarowane 60 kkm
  
 
a w fiacie nie ma problemu z wymiana? kazdy wie jaki tam jest dostęp.
  
 
wymieniłem pasek w plusie po 60tys i był już pęknięty, złamany od wewnątrz,30zł za wymianę bo nie miałem klucza 38 a i roboty jest trochę.Odkręca się śrubę rozrusznikiem i trzeba delikatnie zakładać ustawiając znaki do siebie.Zakręcając dać kleju. Paski półokrągłe są wzmocnione.
  
 
Cytat:
Zakręcając dać kleju.



gdzie ty dajesz klej