| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2004-08-06 09:54:21 u siebie zawsze wymieniam sam,nie ma z tym wiekszych problemow.jesli masz choc troche pojecia na ten temat to bez problemy to zrobisz,robota to maxymalnie 1h
przy tym przebiegu to powinienes juz zakladac trzeci pasek,a nie dopiero drugi,zrob to jak najpredzej |
arnoldek chrzanow | 2004-08-06 10:02:04 Tzn wydaje mi się aby dostac sie do paska to zadnem problem, natomiast przy zakładaniu nalezy zwrócić chyba? uwagę tylko na punkty aby były naprzeciwko siebie. I to chyba cała filzofia? Chyba ze sie myle? |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2004-08-06 10:05:34
Jak masz odpowiednie klucze to się dostaniesz. A opis wymiany chyba jest w dziale WW. |
stolaa Fiat Katowice | 2004-08-06 10:12:43 Witam
Jeżeli długo nie był wymieniany wartało by także wymienić koła zębate.One także sie wypracowywują polecam państwowe bo te prywatne sa do bani!Można takze wymienic zimernig jeżeli leje sie z niego. Tak jak koledzy pisali filozofi nie ma ale jeśli wczesniej tego nie robiłeś to warto skorzystac z czyjejs pomocy KATOWICE-FSO [ wiadomość edytowana przez: stolaa dnia 2004-08-06 10:13:44 ] |
profil-usunięty | 2004-08-06 10:18:06
instrukcja mówi, że co drugą wymianę trzeba wymienić koła rozrządu. |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-08-06 13:47:41 obydwa? bo to male stalowe to jakos sie nie zuzywa |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2004-08-07 19:17:24 OK to jak ktos ma pod reka koleczka zebate to niech moze policzy zeby na kolkach - obu
bede wdzieczny |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2004-08-08 15:00:12 na malym jest 19 a na duzym 38 :> |
Pawloo Rzeszów | 2004-12-23 14:55:11 czy aby wymienić pasek rozrządu trzeba ściągać koło pasowe, napędzające alternator, pompe wodną i wspomaganie kierownicy. Bo zamierzałem to zrobić ale potrzebny do tego klucz 38 ostudził moje zamiary. napiszcie jak i co trzeba zrobić |
FIACIOR Miłośnik FSO Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2004-12-23 15:10:06 trzeba ściągać koło pasowe |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-12-23 15:16:08
niee? POkazać ci zużyte stalowe? niestety jakostak sie robi że jak guma i stal pracuja ze sobą to stal nosi wyraźne slady zużycia... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2004-12-23 16:47:40 A jak już będziecie wymieniac koła i pasek to wymieńcie na te od plusa z półokrągłym zębem. Wszystko pasuje, a jest to trwalsze rozwiazanie. Cenowo moze z 15-20 zeta różnicy pomiedzy kompletem. W serwisie za dwa koła i pasek płaciłem 90 zł. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-12-23 16:48:47 racja - tylko słyszałem ze sakłopoty z dostaniem kół. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-12-24 22:15:35
żebym wiedział to bym ostatnio zapodał plusowskie,może wtedy pasek wytrzymałby deklarowane 60 kkm |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2004-12-25 16:20:30 a w fiacie nie ma problemu z wymiana? kazdy wie jaki tam jest dostęp. |
neig oslo | 2005-01-03 07:17:12 wymieniłem pasek w plusie po 60tys i był już pęknięty, złamany od wewnątrz,30zł za wymianę bo nie miałem klucza 38 a i roboty jest trochę.Odkręca się śrubę rozrusznikiem i trzeba delikatnie zakładać ustawiając znaki do siebie.Zakręcając dać kleju. Paski półokrągłe są wzmocnione. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2005-01-03 13:16:25
gdzie ty dajesz klej |