Przekładnia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

skasowałem luz na przekładni kierowniczej -dokręcając minimalnie
srube na imbus pod listwą-i na początku było zero luzu,zadnych oporów ani zacięć.ale w krotkim czasie luz zaczął powoli znowu wracac.przekładnia jest regenerowana z intercarsu i sruba regulacyjna nie była zapunktowana -tak jak w fabrycznych przekładniach
Teraz mam dylemat czy ponownie skasowac ten luz i zapunktowac
czy oni przy regeneracji celowo tego nie zrobili?
  
 
Ja również mam przekładnię z tej firmy i u mnie była zapunktowana. Skasuj luz i zapunktuj. Wtedy zobaczysz co sie będzie działo. Jeżeli dalej się poluzuje to jest opcja że jak masz ją niecałe pół roku to oni dają właśnie tyle czasu gwarancji. Pół roku. No chyba że masz dłużej to lipa.
  
 
cytat...z ust mojego kolegi : " jak i dziewczyna dobra to i przekładnia dobrze dziala " ..interpretacja dowolna