Amory olejowe czy gazowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiatm mam pytanie mam czerwone sprezyny i musze kupic sobie amory do tych sprezyn jakie beda lepsze gazowe czy olejowe dzieki za odpowiedz
  
 
pewnie połowa ludzi powie Ci że takie a reszta że te drugie ja polecam olejowe bo według mnie są twardsze
  
 
A a olejowo-gazowe Sachs lub KYB
  
 
Cytat:
2006-11-17 20:32:14, gardenia1 pisze:
A a olejowo-gazowe Sachs lub KYB


olejowo gazowe to własnie Gazowe jak się przyjęło mówić. spokojnie możesz KYB ładować.dobre i stosunkowo tanie amory
  
 
a ze tak sie spytam...

amortyzatory olejowe to sa dwurorowe bezcisnieniowe a gazowe (czy jak kto woli gazowo-olejowe) to jednorurowe wysokocisnieniowe tak?
  
 
a ja mam takie pytanko jakie byscie polecili amorki do zwyklaka 1.3 na tyl. firma i rodzaj bo troche zglupialem
  
 
Cytat:
2006-11-18 10:41:42, bobo_ssj pisze:
a ja mam takie pytanko jakie byscie polecili amorki do zwyklaka 1.3 na tyl. firma i rodzaj bo troche zglupialem



u mnie sa bilsteina gazowe na przodzie i tyle
  
 
Witam mam pytanie czy takie sa dobre do forda escorta czy to dobra firma Amory
  
 
Cytat:
2006-12-01 20:19:36, milan151 pisze:
Witam mam pytanie czy takie sa dobre do forda escorta czy to dobra firma Amory


nie to nie jest dobra firma
  
 
a jaka firma jest dobra bo musze kupic amorki tylko nie drogo
  
 
Cytat:
2006-12-01 20:19:36, milan151 pisze:
Witam mam pytanie czy takie sa dobre do forda escorta czy to dobra firma Amory



Niekoniecznie!Oryginalne pewne Cofapy kosztuja 190 zl gaz-olej. a te no to cóz to allegro wkoncu jest.tu sie nie wie co sie kupuje.Trzeba zwracac uwage tez na to czy w cenr amorow jest wliczona cena gum ochronnych.Jesli nie to trzeba za nie doplacic dodatkowo inaczej nie dostaniemy gwarwncji!


[ wiadomość edytowana przez: kaes dnia 2006-12-01 22:18:19 ]
  
 
olejowe. wytrzymuja duzo dluzej niz gazy...drogi trzyma sie na nich auto lepiej niz na gazach.
  
 
Cytat:
2006-12-02 06:57:49, liked pisze:
drogi trzyma sie na nich auto lepiej niz na gazach.



niestety, nie jest to prawda

skoro olejaki były by lepsze od gazowych to dlaczego od około dziesięciu lat w nowych autach nie stosuje się już olejowych tylko gazowe
  
 
Cytat:
2006-12-02 09:38:13, slawas1 pisze:
niestety, nie jest to prawda skoro olejaki były by lepsze od gazowych to dlaczego od około dziesięciu lat w nowych autach nie stosuje się już olejowych tylko gazowe


a na to nie potrafie odpowiedziec ale trzyma sie duzo lepiej... juz podstawowa sprawa jest to ze tloczysko w gazowym bardzo latwo wchodzi w porownaniu z olejowym... no i oczywiscie gaz rozpiera przez co tloczysko szybko wychodzi. natomiast w olejowym tloczysko wychodzi na maxa trudno... sa twardsze.. i to jest ich zaleta wiesz slawek... opieram sie tez na wlasnych doswiadczeniach z amorkami
ale tak na dobra sprawe, nie wiem jak to jest w sportowych. dobre sportowe to olejowki czy gazowki?
  
 
dobre sportowe to gazówki

poza tym, w gazowym amorze tłok nie tyle że wychodzi lżej - on po prostu sam wychodzi do góry /ciśnienie gazu go wypycha/

inną kwestią jest to że wg mnie lepiej wziąć olajaki dobrej firmy niż gazówki słabej
  
 
Cytat:
2006-12-02 12:43:50, slawas1 pisze:
dobre sportowe to gazówki


KONI sport to olejówki zdaje się.
  
 
Cytat:
2006-12-02 12:19:12, liked pisze:
a na to nie potrafie odpowiedziec ale trzyma sie duzo lepiej... juz podstawowa sprawa jest to ze tloczysko w gazowym bardzo latwo wchodzi w porownaniu z olejowym... no i oczywiscie gaz rozpiera przez co tloczysko szybko wychodzi. natomiast w olejowym tloczysko wychodzi na maxa trudno... sa twardsze.. i to jest ich zaleta wiesz slawek... opieram sie tez na wlasnych doswiadczeniach z amorkami ale tak na dobra sprawe, nie wiem jak to jest w sportowych. dobre sportowe to olejowki czy gazowki?

Ale jak nazwa wskazuje amortyzator ma za zadanie amortyzować nierównośco drogi a nie byś twardy jak beton i nic wiecej bo jak by miał byc twardy to by kątowniki wspawywali.
Tylko Olejowo-gazowe one najlepiej trzywaja tzn koło do drogi na nierównościach
  
 
Cytat:
2006-12-02 21:35:14, gardenia1 pisze:
Ale jak nazwa wskazuje amortyzator ma za zadanie amortyzować nierównośco drogi a nie byś twardy jak beton i nic wiecej bo jak by miał byc twardy to by kątowniki wspawywali. Tylko Olejowo-gazowe one najlepiej trzywaja tzn koło do drogi na nierównościach


taaaak.. ma byc tak komfortowy (miekki) ze przy 120 jak jedziesz i zbyt gwaltownie skrecisz.. to masz dachowanie. twarde nie oznacza sportowe twarde znaczy nie miekkie jak gazowe
a swoja droga.. mi tez sie zawsze zdawalo ze sportowe to olejowki.... ale nie bylem i nie jestem pewien moj gwint H&R tez jest olejowy... gwint bilstein od kumpla tez jest olejowy nie wiem jak reszta fk tez chyba byly oleje.. ale nie pamietam
  
 
a od kiedy to gazowki sa jakies nadzwyczaj miękkie???.mam teraz w calym essie gazowki i jakos nie zauwazylem zeby byly miekkie.wrecz przeciwnie bo nawet auto ciezko ugiąć
  
 
Cytat:
2006-12-02 23:58:28, liked pisze:
taaaak.. ma byc tak komfortowy (miekki) ze przy 120 jak jedziesz i zbyt gwaltownie skrecisz.. to masz dachowanie. twarde nie oznacza sportowe twarde znaczy nie miekkie jak gazowe a swoja droga.. mi tez sie zawsze zdawalo ze sportowe to olejowki.... ale nie bylem i nie jestem pewien moj gwint H&R tez jest olejowy... gwint bilstein od kumpla tez jest olejowy nie wiem jak reszta fk tez chyba byly oleje.. ale nie pamietam


Nihttp://www.mt.com.pl/num/05_00/amory.htme -
proponuje ta krótka "lekture"