| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
el_comendanto (M) F&F Sympatyk ![]() トヨタカムリ | 2004-12-16 16:01:11 ![]() ----------------- http://plepleple.pl |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-12-16 16:05:05 aaaaaaa no i załatw se inną blache przednia bo stara z prądnicy nie pasuje ( inny rozstaw tych małych szpileczek) |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-12-16 17:44:05 Po pierwsze było i sam dość dokładnie opisywałem tok postępowania;] Druga sprawa to to, że nie trzeba wcale kombinować z nowymi blachami do altka. Wystarczy wyrwać dwie śrubeczki a blachy na rozstaw prądnicowy i wywiercić a następnie wspawać nowe na nowy rozstaw. U mnie to zdało super swoje zadanie;]
Dokładnie tutaj znajdziesz to o czym pisałem;] [ wiadomość edytowana przez: simon_pg dnia 2004-12-16 17:47:55 ] |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-12-16 17:49:06 |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-12-16 19:40:07
też kiedyś przespawałem ale sa inne wytłoczcenia i szybko mi pęknał altek jak często korzystałem z 5-8 tyś obr/min |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-12-16 20:34:03 Ja może tak nie kręce bobka ale mi nie pękło. Może pora nauczyć się spawać??;] |
el_comendanto (M) F&F Sympatyk ![]() トヨタカムリ | 2004-12-16 21:20:56 Dzienxx 4All Ide szukac niedrogiego altka wobetz tego ----------------- http://plepleple.pl |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-12-16 21:28:30
hehe a co ma spawanie z pęknięciem mocowania alternatora do bloku? |
Borys_PG escort LX Taunton/Gdansk | 2004-12-16 21:35:32 ale blache oryginalna albo uzywana pod altkiem bo przy rzemiosle naklalem sie jak szewc bo byla zle przetloczona... |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-12-16 21:35:36 W takim razie co to za różnica czy śrubki mają w oblachowaniu wzmocnienie czy nie?? Wyrwanie się altka z bloku to nie wina dwóch srubek M6 tylko wysokich obrotów samych w sobie i temu podobnych historii. W takim też przypadku 10zł wole wydać na piwo lub wachę a blachy przerobić;] |
Borys_PG escort LX Taunton/Gdansk | 2004-12-16 21:37:59 ale jak masz zle przetloczona blache to altek ma naprezenia na dziendobry.
A blacha pod pradnice JEST INACZEJ PRZETLOCZONA od tej pod alternator. |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2004-12-16 22:57:31
nic sie nie wyrwało tylko altek ( żeby jeden) sie rozłupał jak orzeszek |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-12-16 23:02:12 hehehe EL poszukaj na starym forum F&F mojego wątku o wymianie prądnicy na alernator |
el_comendanto (M) F&F Sympatyk ![]() トヨタカムリ | 2004-12-16 23:26:48
Gdzie takowe moge znalezc??? ----------------- http://plepleple.pl |
N_I_T_R_O F&F MEMBER Alfa Romeo 156 SW Cz-wa | 2004-12-17 01:39:44 Jeżeli chodzi o kabelki: Przy prądnicy masz dwa: jeden gruby i jeden cienki. Gruby przykręcasz do śrubki (plus diodek), w cienkim (bialym) zmieniasz koncówkę z oczka na wsuwkę żeńską i wpinasz w wolne miejsce na szczotkach. Po wykręceniu regulatora napięcia (tego od prądnicy) zostają Ci tam 3 kabelki. Jeden gruby z cienkim (razem), jeden cienki i jeden gruby (solo). Odcinasz przewód cienki od grubego (tam gdzie były dwa razem) i łączysz go z drugim cienkim. Pozostałe dwa grube łączysz razem i instalacja gotowa. |
sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-12-17 07:16:21 chcesz wymieniac prądnice na alternator??
a dlaczego?? nie dołądowywuje?? to ile odpalen masz w ciągu dnia?? 10?? 15?? bo jeśli mało to moze masz jakis banalny problem z prądnicą/regulatorewm czy przewodami do aku, albo samym aku... moze klemy są zaśniedziałę i aku nie przyjmuje podczas jazdy tyle pradu zeby zgromadzić energię na kolejny odpał?? wymienisz pradnice na alternator i moze być ze problem bedzie nadal ten sam... wiem prosiłeś o info jak wymienić a nie zebym sie wymadrzał... ale ja mam prądnicę i nic sie niedzieje... owszem jak dużo razy odpalam auto w ciągu dnia a potem krótka jazda i znów odpał to pod koneic dnia nie kręci tak dziarsko jak z rana, ale to norma... wystarczy doładować i rano jest git... ale zeby po kazdym zgaszeniu trzeba było pchać?? eeeee to masz walniety akumulator... moze zacznij od podmiany na prubę aku... powodzenia... |
Angus F&F Sympatyk 126p Kutno | 2006-12-13 19:16:17 pozwoliłem sobie odgrzebać trupa, bo mam szybkie pytanko, na które nie znalazłem konkretnej odpowiedzi .
który kabelek - niebieski czy czerwony - należy podłączyć do B+ , a który do tej drugiej śrubki? jak to sprawdzić? czy jak podłączę odwrotnie , to coś się złego stanie? tzn zwarcie i jakieś uszkodzenia ...
proszę się nie sugerować ułożeniem kabelków, bo one się układają jak chcą |