Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-11-11 19:20:24 Przepraszam Cię, ale nie mogę się powstrzymać:
![]() |
omegolotC30NE Czerwin | 2006-11-11 21:20:08 Nie pisałem do Ciebie ![]()
|
![]() chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2006-11-11 21:27:30
Do zablysniecia poczuciem humoru uzywaj watkow w ktorych jako opis identycznego problemu znajdziesz dwie linijki tekstu gdzie ich autor sam sie nie przyklada do opisu oczekujac niewiadomo czego. Skonczta i niech tu juz nikt nie wypisuje idiotyzmow, a porady. |
![]() szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-11-11 23:12:35 Sprawdz albo wymien filtr powietrza,benzyny.Wywal gaz bo do dupy dziala z V6 Opla. Mozliwe jest ze komputer sterujacy silnikem sie rozwaili podlacz inny. Jak chcesz miec to pozadnie zrobione ale bez regulacji gazu przyjedz do Geko w P-ń moja Mv6 z stanu padaczki przywrocili do stanu idealnego.
Pozdro |
![]() Diro DEADSOUL Mercedes Gorzów Wlkp. | 2006-11-12 12:57:23
Moje czasy mierzone na techu i stoperze w omedze: 0-100 gaz 8,4 benzyna 8,8 40-150 gaz 12,4 benzyna 12,6 Nie ukrywam, że doprowadzenie do takiego stanu zajęło kupę czasu, cierpliwości i pieniędzy a wszystko przez nieudolność 1 instalatora. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-11-12 20:32:19
podjedź na hamownie a wykres prawdę Ci powie. mój typ to przepływomierz i rozrząd |
![]() szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-11-12 21:22:38 |
kolino2 Opel Omega Kwidzyn | 2006-11-12 22:22:57 Przepływomierz też podejżewam ale najpierw podmienie cewkę - wszyscy piszą że cewki padają po 150kkm a u mnie już 170kkm.
Czy ktoś wie jaki model cewki jest odpowiedni 1998 rok, styczeń? Znalazłem trzy: 0 221 503 002 - to chyba do starszych modeli 0 221 503 010 0 221 503 017 A na hamownie nie musze jechać bez tego wiem że jest za słaba. I proszę nie piszcie że gaz to dupa, syf...Tu jest ewidentnie usterka w samochodzie i próbuje ją z Waszą pomocą znależć. Jak pisałem auto tak pracowało od początku (od czasu gdy je kupiłem) przed zamontowaniem instalacji, a sama obecność instalacji LPG nie przeszkadza żeby sobie naprawiać samochód. Napewno ktoś już miał usterkę podobną do mojej i na głos tej osoby czekam. Jeśli nikt nie miał to mi przypadnie zrobienie "doktoratu' z tego silnika. Na koniec opisze przyczyny, może sie innym przydadzą. |
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2006-11-13 08:41:45 do szefera:
to chcę powiedzieć chłopczyku, że po tych profi zabiegach Ci omega serii moment i moc nawet nie trzyma ![]() [ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2006-11-13 08:43:14 ] |
![]() johnybig DEADSOUL Omega B MV6 Poznań | 2006-11-13 09:05:57 cewke są różne ale najprościej dojdziesz jaką masz po kształcie wtyczki która do niej wchodzi z komputera, zapamietaj czy zrób zdjęcie jaką masz i takiej szukaj, do mv6 cena nowej to około 600zł używki od miejsca 200-400zł |
![]() szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2006-11-13 12:52:35 Dol jest taki poniewaz podcisnienie nie jest zrobione ale mi to nie przeszkadzalo, wiec nie zostalo to zrobione.
Chlopczyku mozesz mowic do kogos innego to ze jestes tutaj weteranem nie znaczy ze masz pociskac komu popadnie. Taa jestes bardzo spostrzegawczy ciekawe gdzie inby seri nie trzyma ?? Albo w szkole ciebie nie nauczyli czytac wykresow albo nie znasz sie na liczbach.... ![]() |
![]() admeen LOB MEMBER już nie hybrid :) Gdańsk/Elbląg | 2006-11-13 15:09:40
Skoro Ty tam 'chlopczyku' serie widzisz to chyba wypadaloby sie przespacerowac do najblizszej szkoly ![]() Jak widac obce sa Ci zasady kultury osobistej jak i elementarna wiedza nt. netykiety, ale prosze z miejsca o choc jedno - naucz sie wstawiac miniatury zdjec. Co prawda w szkole tego nie ucza, ale to taka przydatna umiejetnosc ulatiwajaca codzienna egzystencje. |
markas7 Mercedes E300 Chojnice | 2006-11-13 20:04:00 Ja bym też stawiał na przepływomierz powietrza! Miałem zjarane go w 2.0 16V i ten silnik miał problemy wyprzedzić "Kaszlaka".Skocz też na lampe stroboskopową niech Ci sprawdzą rozrząd albo sam sobie zobacz na znaki.Miałem kiedyś o jeden ząb przestawiony w Oplu Kadecie 2.0 Odpalał jak złoto ale ślimak nieziemski ![]() |
kolino2 Opel Omega Kwidzyn | 2006-11-17 20:49:56 Widzę że temat nie ma zainteresowania, oprócz kilku sprzeczek żadnych treści technicznych nie było.
Dzisiaj rozbebeszyłem wtyczkę do Motronica i za pomocą oscyloskopu pomierzyłem sygnały z wszystkich czujników. Wyniki pomiarów są następujące: pin 15, 16, 17, 33, 34, 35 - wtryskiwacze - regularne impulsy o czasie trwania kilku ms, takie same na wszystkich sześciu wtryskach. pin 6, 31 - multiram - tu widze jakiś problem, cały czas 12V więc zawory nieaktywne. I rzeczywiście zawory się nie otwieraja mimo że wkręcam ponad 4000obr/min. Czy auto musi być w ruchu aby zawory się otworzyły czy wystarczy przekroczyc 3400 i 4000obr? Czy ktoś może sprawdzić u siebie czy na postoju multiram też się przełącza??? pin 4 - silnik krokowy biegu jałowego - przebieg prostokątny około 100Hz z wypełnieniem około 50%. Zgodnie ze specyfikacją pin 1, 20, 21 - wyzwalanie cewek wysokiego napięcia - regularne impulsy 5V. Zgodnie ze specyfikacją pin 49 - czujnik na wale - przebieg sinus od 8Vpp do 14Vpp w zależności od obrotów. Zgodnie ze specyfikacją pin 44 - czujnik temp. powietrza - 3V prz temp 18st. Zgodnie ze spec. pin 45 - czujnik temp. silnika - 1V przy temp 90st. Zgodnie ze spec. pin 11, 29 - czujniki spalania stukowego - ponizej 0.1V a więc brak spalania stukowego. Zgodnie ze spec. pin 53 - potencjometr przepustnicy - od 0.3V przy zamknietej do 4V przy całkowicie otwartej przepustnicy. Zgodnie ze spec. pin 50 - potencjometr EGRa - około 1V. W specyfikacji jest od 0.2V do 4.8V. Nie wiem czy to prawidłowe wskazania pin 23 - cewka EGRa - ??? jutro ponowny pomiar pin 7 - przepływomierz - od 1.5V do ponad 3V w zależności od przepływu powietrza, więc jednak działa. Zgodnie ze spec. pin 8 - czujnik Halla na wału rozrządu - wyraźne impulsy 2.5V Zgodnie ze spec. pin 28, 47 - sondy lambda - jak pisałem na początku jedna sonda ok druga pokazuje 0.8V i niechetnie się zmienia. Dla jasności ta druga sonda została zmieniona na nową i wciąż pokazuje tak samo. Wygląda że wszystkie czujniki pracują prawidłowo. Jutro zmieniam cewkę WN. No i sprawdzę multiram. Wyniki w przyszłym tygodniu. |