Witam,
mam problem bo mam słabe ogrzewanie w autku.. Daewoo Espero, termostat zmieniony na nówkę, silnik 1,5, nagrzewnica parę miesięcy ma, płyn świeży, układ chłodzenia przepłukany, chłodnica odmulona, temperaturę trzyma prawidłowo. Wymacałem węże, do nagrzewnicy idzie ciepły a ten od parownika parzy.. podejrzewam że wiekszość wody idzie w połączeniu jakie mam (na rys. numer 1) przez parownik i dlatego ogrzewanie jest takie średnie.. na 2 biegu wiatraka i max pokrętło na ciepło jest 32 st C.. Może ktoś kto jest w tym troszkę oblatany doradzi czy może coś dać zabieg przełączenia obiegu na szeregowy a nie równoległy? Albo przynajmniej czy nic nie popsuję

No i lepiej by było że opcja najpierw nagrzewnica potem parownik, czy parownik pierwszy?
Pozdrawiam
[ wiadomość edytowana przez: Wotti dnia 2006-11-30 11:25:26 ]