DLACZEGO BIEŻE OLEJ ?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak w temacie mam Regate 1.6 2 wałki rozrządu i połyka mi troche oleju a jak sie wejdzie powyżej 4 tyś. obr/min to robi niebieską chmure nie wiem ile dokładnie bieże ale gdzies ponad 1L na 1000km chodzi dobrze zapala ładnie nic w silniku nie hałasuje dodam tylko ze poprzedni własciciel bardzo mało jezdził nim i spokojnie jak kupowałem go to nawet przy 6 tyś. obr/min. nie kopcił a do domu jechałem 300 KM i było dobrze a teraz lipa bierze olej i kopci mysle co to moze byc moze ktos z was robił juz ten silnik i jakies uszczelniacze poszły pomuszcie
  
 
pierscionki do roboty
  
 
wystarczy tylko te zgarniające czy wszystkie??
  
 
przed sprzedarzą pewnie był wlany moto doctor u mnie było tak samo , teraz nie ma już kompresji , i pali olej , dymi , śmierdzi i pali 18....
Pierścionki jeśli nie ma progów na cylindrach jak są progi to szlif...ale może nie ędzie tak źle
  
 
DOKTORA TO JA SAM NALAŁEM I NIC NIE POMÓGŁ A KOES ROBI TA REGATA 2000 W ROKU I NAPEWNO NIE SZYKOWAŁ NA SPRZEDAZ A MIAL JA 9 LAT
  
 
POPROSTU NIE JEZDZIL SZYBCIEJ NIZ 90 KM/H WCALE MU SIE NIEDZIWIE BO JAK BRAŁEM TO 2 DYSZA SIE WCALE NIEOTWIERAŁA W GAZNIKU I WYCIAGAŁA MAX 120 BYŁO ZA KROTKIE CIEGNO OD GAZU BO GAZNIK OD POLDKA MIAŁ ZAŁOZONY A U MNIE OSZCZEDZANY NIE JEST 9 LAT BYŁ MULONY I ROBIŁ 2.000 3.000 TYŚ ROCZNIE A U MNIE ZROBIŁ 1000KM W MIESIAC PRZEBIE 166.000 JEZDZI NIM STARSZY FACET

TUNING KLUB ŁÓDŹ - 078
FIAT REGATA 100 KM

[ wiadomość edytowana przez: EGON-TKL dnia 2003-05-21 22:40:30 ]
  
 
dwa elementy -
albo pierścionki
albo uszczelniacze zaworów ssących (prawdopodobnie simmeringi pasują od FSO)

a jak tam wycieki zewnętrzne? - blok suchy? miska?
to też troche daje...
  
 
miska sucha z bloktroche mokry ale bede wymieniał uszczelke pod głowica napiszcie jak wyjac tłok do dołu czy do góry i co treba rozebrac bo na moje pojecie to trzeba zdjac miske odkrecic korbowody i wyjąć tłok na dół a jak go potem włożyć piszcie co i jak?
  
 
jakby mial walniete uszczeniacze zaworwoe to by puszczal niebieska chmurka zaraz po odpaleniu
pozniej byloby juz OK ....
gdzie w regacie jest odma ? i gdzie ona idize do gaznika/filtra
zobaczyczy oleju Ci tam nie nawalilo.
TLokow nigdy nie wyjmowlaem od dolu zwykle to robie od gory.
zreszta ja i tak bym glowice zrzucal wiec bedize to rybka.
odkrecasz stopke korbowodowa i korb powinien sam juz wyjsc z czopa tyko dobrze sobi wal ustaw.Wyjecie to banal pchniesz i same wychodza a do wsadzenia trzeba miec opaske zeby scisnac pierscienie ... gowniana robota to wsadzanie
  
 
ja mam gaznik od poldka i filtr powietrza tez jest sucho ale ta rurka ododmy jest skierowana w gardziel tak jak w poldkkach wiec moze wszystko wlatywac i sie spalac wymieniac wszystkie pierscienie czy tylko smarujace? i jeszcze jedno jak otworze okno to smierdzi spalinami i nie jest na 100% to z wydechu


TUNING KLUB ŁÓDŹ - 078
FIAT REGATA 100 KM

[ wiadomość edytowana przez: EGON-TKL dnia 2003-05-22 10:14:20 ]
  
 
SPRAWDZAŁEM ODME DZISIAJ I OLEJ NIE LECI DO NIEJ A SMIERDZI MI W SRODKU WSZYSTKO POSPRAWDZAŁEM WYDECH WAZ OD ODMY I INNE USZCZELNIEIA I JEST DOBRZE A MOZE BYC TAK ZE USZCZELKA POD GŁOWICA PADŁA I OLEJ WLATUJE GDZIES W WYDECH I GO BIERZE I SMIERDZI???? PS.WODY NIE UBYWA