MotoNews.pl
  

Co to za fiacina? pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawiamy sie z dziewczyna nad kupnem takiego sprzeta. Mozecie powiedziec co to za model, z czym dzieli czesci, co to wogole jest? Z gory dzieki za odpowiedz.




  
 
multipla ?
  
 
To chyba stary Fiat Multipla.
  
 
wtglada na fiata 900 (nastepca multipli) opracowany z tego co pamietam na bazie fiata 850.
  
 
nie wyglada jak. koles pisze ze to fiat 600d alemultipla ma tyl jak fiat 600, google nie pomagaja
  
 
to juz kiedys bylo na forum - o takim modelu. wiem ze tam siedzialo 850.
  
 

to jest 900 - inny:/
  
 
850 T najprędzej, 900 T było już bardziej kańciaste
  
 
Cytat:
2006-12-31 00:09:54, Koniu pisze:
multipla ?


a multipla to nie był ten co miał drzwi z przodu otwierane z przednia szybą ?
  
 
W googlech wpisalem FIAT 238

Bo jeden z takich rezultatow sie pokazal jak wczesniej wpisalem FIAT VAN...

EDIT:

To chyba bedzie najpredzej ten:



Takowe cuś...







[ wiadomość edytowana przez: Bear dnia 2006-12-31 01:27:11 ]
  
 
jedno jest pewne to nie jest multipla
  
 
To jest Fiat 900, Mk1 z tego co pamietam Silnik jak w F850, rozwiercony na 900.
  
 
  
 
to czemu te wszystkie fiaty które pokazaliście maja atrape chłodnicy kwadratowa i wloty z tyłu po prawej stronie a ten przedstawiony przed jaqo nie plus różni sie jeszcze paroma elementami ?
  
 
wlasnie cehu ma racje plus linia dachu inna.
Kurcze chce go kupic ale to moze byc kaszana bo klamek nie ma itp... hmmm

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2006-12-31 12:50:01 ]
  
 
na 100% to nie jest fiat multipla, multipla ma ksztalt kropli wody mniej wiecej
  
 
Właśnie ten kształt pod atrape nie pasuje, a dwa to kształt drzwi przednich, chociaż to może być wynik "wkładu własnego". 850T/900T miały drzwi do nadkola, a ten z fot jago (na alledrogo można go zobaczyć), ma drzwi przednie ze skosa cięte (sporo tam spawów więc może to być właśnie coś dzikiego).

Model 238 to na pewno nie jest, bo za duży i wydech ze złej strony ma.

Znalazłem jeszcze TAKĄ rozpiske modeli, gdzie jest model 600 T, który by najbardziej pasował jeśli chodzi o opis (że się 600 nazywa, silinik 767 i produkowany 61-70), patrząc na to co kolesie napisali w ogłoszeniu. Nie namierzyłem żadnych fot 600 T, czy familiare, czy pullmino, bo i takie nazwy widniały.

A motor z 850 na 900 miał zmieniony skok.

Jesli tam jest napęd z 600D (767) to o tyle lepiej, że kręci się w dobrą strone, wiec od 903 cienkiego/127/pandy itp tylko tłokami się w zasadzie różni. Wada w stosunku do 850 to brak synchronizacji jedynki.
  
 
Dobra kontakt nawiazany - biore go. dzieki za pomoc i czekam na nastepne materialy
Ciekawe tylko skad ja wezme drwi zeby wsadzic oryginalne...

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2006-12-31 14:19:47 ]
  
 
a ma ktos z was jakiekolwiek czesci do tego?
  
 
Mysle ze czesci mechaniczne bedzie mozna podpasowac od innych fiatow...jesli chodzi o detale to jest najbardziej przesrana sprawa w kazdym starym aucie. Sam ostatnio mialem lekka stluczke ritmo mk1 i nie moge dostac glupiego kierunkowskazu...a co dopiero w aucie ktore ma blisko 40 lat...