Pasek wielorowkowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Niedawno wymieniłem rozrząd w 1.8D 96r.(rolki,paski Contitech) i po jakimś 1000 km zaczął "świergotać" mi pasek wielorowkowy.Kiedy poleje po nim odrobiną wody przestaje na chwile. Kiedy popuszczę go toche lub napnę nic się nie zmienia.Wcześniej miałem orginalne fordowskie paski i było ok.
Denerwujący odgłos nasila się gdy jest ciepło i sucho, a gdy pada deszcz znika.
Miał ktoś może kiedyś podobne objawy? Czy to wina paska? Co mogę jeszcze spróbować zrobić by to usunąć?
Dzięki! pozdrawiam
  
 
Miałem coś podobnego tylko nie w esim ale po wymianie paska wszystko było potem ok. Tak wiec spróbuj, trochę lipa bo pasek kosztuje ja do swojego gdy wymieniałem płaciłem 60zł jak dobrze pamientam
  
 
Tez tak mialem ale przy pasku firmy gates, dociaganie nie pomagalo.ale kupilem contitecha i przestalo.contitechy sa lepsze bo sa miekciejsze.moze trafiles na felerny pasek akurat lub trzeba jeszcze raz dociagnac.Ja stawiam na 95% ze masz wyjechane juz kółko alternatora, czesty przypadek escortów poniewaz alternator jest w takim miejscu ze jest narazony na piasek, bloto.ja swojego esa wlasnie mam u elektromechanika i wymienia mi te kółko.mowi ze swiergotal pasek bo te kólko bylo juz tak wyjechane ze rowki , wglebienia paska dotykaly kółka a tak byc nie powinno.