Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Wyrwizab (M) x | 2003-08-05 21:13:56
Wlasnie, a szukales w wyszukiwarce? Bo o LPG juz sporo bylo |
WFO Miłośnik FSO Caro1,6GLE i Caro+GSI Zielonka | 2003-08-05 21:23:04 Szukałem, ale nie znalazłem takiego problemu jak mój - jestem świeżym użytkownikiem internetu i może źle szukałem. |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-08-05 22:29:39 Sprobuj przytkac dolot, jesli cos przy nim grzebales. To moze byc przez zbyt uboga mieszanke na wyzszych obrotach (za duzo powietrza). Z drugiej strony, mozesz tez sprobowac troche odetkach dolot (mieszanka moze byc za bogata). Radze pokombinowac z tym. |
![]() Wyrwizab (M) x | 2003-08-05 22:48:48 Oporny kurde ![]() A filterek gazu? |
WFO Miłośnik FSO Caro1,6GLE i Caro+GSI Zielonka | 2003-08-05 22:54:21 Wyrwiząbku, a faktycznie oporny, filterek gazu jest OK. |
![]() Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2003-08-06 11:40:05 ja też się przyłączam
mnie ten problem tyż dotyczy |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-08-06 22:05:16 A moze masz zagiety, albo przytkany w srodku przewod doprowadzajacy gaz? |
![]() MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-06 22:48:31 Hmmm a moze tak powiedzcie czy macie instalacje gazowa na 2 śruby na kazdy przelot osobno czy jedna na 2 ? Moze jakis debil zablokowal 2 przewod od gazu zeby malo palil ? ewidentnie nie dostaje gazu na 2 przelocie 3500 obr to tak wlasnie jak otwiera sie 2 przelot wtedy dostaje samo powietrze zamiast gazu i buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Odkrec zrube o 2 obroty na 2 przelocie wsiadz i musi chodzic ! Potem juz sobie doreguluj wg gustow ile ma miec na 2gim ;]
|
![]() Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2003-08-06 22:55:55 ja mam gaz na 2 śróbki
druga przepustnica nie otwiera się od określonych obrotów, tylko od położenia pedału gazu |
![]() MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-06 23:13:12 hehe tak ale obroty mozna przyjac jako wyznacznik polozenia gazu... orientacyjnie oczywiscie.
|
![]() Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2003-08-06 23:25:40 .....bardzo orientacyjnie.... |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-08-06 23:53:08 WFO - jaką masz puszke filtra? Wlot idzie na lewą strone samochodu czy na prawą? Bo to tak nie najlepiej jak puszka jest goła i chwyta gorące powietrze z komory...
Regulacja rozumiem ze podwójna (osobno na każdą gardziel). leopold - zablokuj na zimne - naprawde na lepsze mu wyjdzie. Warto jeszcze sprawdzić "zielony kabelek" BTW Moze zrobie jakieś masowe regulowanie polonezów??? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-08-07 00:15:09 Z tego co piszesz masz starą puszkę filtra (MR 86) hehe - włóż ręke do komory silnikowej - gwarantuje ze Ci nie zmarznie ![]() Jeszcze jedna rzecz. Czy tylko przy max wdepnięciu nie możesz przekroczyć 3.5 tys.? Czy mozesz dojść np. do 4,5 wciskając lekko gaz (np do połowy). ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |