MotoNews.pl
8 Problem z obrotami w RS - przeszukalem wyszukiwarke... (168184/282) - NT
  

Problem z obrotami w RS - przeszukalem wyszukiwarke...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam...moze zaczne od tego ze przeszukalem z 5 stron ale nikt nie ma takiego problemu jak ja wiec, pozwolilem sobie zalozyc nowy temat.
Po wsadzeniu silnika problem wygladał tak iz silnik nie rowno pracowal
i dymił na czarno, mechanik powiedzial ze nie przepala paliwa prawdopodobnie poprzez zwalone S.Lambda ale sondy sa na 100% dobre poniewaz kolega przyjechal na nich 2msc temu z Warszawy za 40zł Drugi problem byl z krokowcem iz gasł mi samochod caly czas jak tylko musialem przyhamować więc : krokowiec, a ze mam 2 na poczatku zaczelismy wlasnie od tego problemu-nie dochodzil prad do krokowca, po zrobieniu tego podlaczylismy najpierw jeden i na tym gasł na wolnych obrotach a na drugim dzieja sie inne dziwne rzeczy: mianowicie, silnik pracuje jak mu sie spodoba...prawie zawsze ma obroty w granicach 2000rpm. i nie spadają, jednak raz jak odpale lub przejade sie z 2km. to obroty zaczynają falowac jakbym dodawał gazu, są wtedy w granicach 1000-1700rpm. po zgaszeniu silnika i postoju np.2min znow odpalam i obroty trzymają 2000 jednak nie falują.
Lewego powietrza raczej niema bo jak zatkam mu doplyw powietrza to gasnie...
Ja juz wymiekam


[ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2006-12-08 21:53:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2006-12-08 21:56:33 ]
  
 
u mnie jak odłączy sie krokowca to obroty wzrastają do około 3000

p.s. i mam wsadzony krokowiec z 1,6
  
 
Jesli ciagnie lewe powietrze to po zakryciu przepustnicy i tak zdechnie - tego "lewego" nie ma na tyle by starczylo na chod silnika
A takie falowanie wskazywac wlasnie moze na lewe powietrze - sprawdz czy wtryskami nie ciagnie. A przy tlumiku jaki masz dzwiek ?? Ladny czy taki jakby na gary ktores nie chodzil??
  
 
dzwięk jest tragiczny wlasnie cos takiego jakby nie chodzil na wszystkie gary, tak pierdzi dziwnie...
  
 
Cytat:
2006-12-08 21:51:00, RysiekLBN pisze:
Witam...moze zaczne od tego ze przeszukalem z 5 stron ale nikt nie ma takiego problemu jak ja wiec, pozwolilem sobie zalozyc nowy temat. Po wsadzeniu silnika problem wygladał tak iz silnik nie rowno pracowal i dymił na czarno, mechanik powiedzial ze nie przepala paliwa prawdopodobnie poprzez zwalone S.Lambda ale sondy sa na 100% dobre poniewaz kolega przyjechal na nich 2msc temu z Warszawy za 40zł Drugi problem byl z krokowcem iz gasł mi samochod caly czas jak tylko musialem przyhamować więc : krokowiec, a ze mam 2 na poczatku zaczelismy wlasnie od tego problemu-nie dochodzil prad do krokowca, po zrobieniu tego podlaczylismy najpierw jeden i na tym gasł na wolnych obrotach a na drugim dzieja sie inne dziwne rzeczy: mianowicie, silnik pracuje jak mu sie spodoba...prawie zawsze ma obroty w granicach 2000rpm. i nie spadają, jednak raz jak odpale lub przejade sie z 2km. to obroty zaczynają falowac jakbym dodawał gazu, są wtedy w granicach 1000-1700rpm. po zgaszeniu silnika i postoju np.2min znow odpalam i obroty trzymają 2000 jednak nie falują. Lewego powietrza raczej niema bo jak zatkam mu doplyw powietrza to gasnie... Ja juz wymiekam [ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2006-12-08 21:53:00 ] [ wiadomość edytowana przez: RysiekLBN dnia 2006-12-08 21:56:33 ]



Coś słabo szukałeś
  
 
Wiesz ja np jak poruszam komputerem to tez tak dziwnie zaczyna silnik pracować jakby nie palił na wszystkie gary. Rozpędza sie opornie ale w całym zakresie... Mam troche lużną wtyczke(ta która wychodzi z komputera) i jak rusze nią to coś nie łaczy... Może u ciebie jest podobnie...
  
 
u mnie wtyczka do kompa jest na srube wkrecana wiec niema nawet milimetra luzu.
Prezesie moze bys mi cos poradzil, wlasnie restowalem kompa cala noc odlaczany byl aku, teraz poszedlem odpalic obroty po odpaleniu mial w granicach 1500rpm. i co chwile rosły powoli ale jednak rozly doszly nawet do ok 3000rpm. tak pochodzil z 2/3 minuty wylaczylem silnik, odpalilem ponownie i zaczely falowac w okolicach 1000/1300rpm. przejechalem sie z kilka km. i ciagle falują
  
 
Rysiek - ciagnie lewe powietrze - ja to przerabialem - tez falowal i z tlumika popierdywal. U mnie uszczelniacze wtrysku na 2 garze byly twarde jak cholera i tamtedy ciagnal. Wez butelke wody i polej po kazdym wtrysku i sluchaj czy cos nie chlipie itd Lub strzykawke z benzyna i polewaj - powinien zmienic chod jak zaciagnie.
  
 
ale jak zatykam rure od krokowca lub zatykam doplyw powietrza do krokowca to gasnie, wiec mozliwe ze lapie lewe powietrze?
  
 
Tak,bo to sa znikome ilosci ale psuja chod silnika.
  
 
Rysiu no widze ze problemy jeszcze cie trzymają.... ale pociesze cie
Paruje mi lewa lamla, szaleje wskażnik paliwa, ćwierka pompa wspomagania, nie moge ustawić zbierzności utrzymując przy tym proste polozenie kierownicy nie działa mi kontrola rezerwy i spryskiwacza , nie wchodzi 2 bieg jak należy,wyje pompa paliwa.... i to tyle z grubszych rzeczy a są też drobiazgi
Zobaczysz ale ze wszystkim tym jakoś sobie poradzimy
Nie wiem ale ja dalej stawiam u ciebie na uszkodzonego krokowca moze obydwa masz zwalone (uszkodzone od strony elektrycznej) i to powoduje taką głupawke. A jeszcze jedno radze ci posprawdzaj wszystkie przejścia w kablach od silnika na komp.... bo jest duże prawdopodobieństwo że przy przekładce coś sie mogło naderwac lub łapie zwarcia. I podstawa prześledź kable które idą od cewek w wtyki łaczącej silnika z reszta inastalki, one lubia parcieć od temperatury. Może to powoduje takie wariactwa u ciebie.