Olej & stuk puk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam pytanko za co sie zabrać bo nie bardzo wiem!!

1. Zaczoł brać spore ilości oleju jakieś 0,5 l na 1000 km i wywala spore ilości odmą !!
2. Już od długiego czasu stukają mi chyba zaworki !! Po regulacji troszeczkę sie uspokoiły !!

Chciał bym po nowym roku uzdrowić trochę moje 1.3 za co sie zabrać ?? i ile będzie mnie to kosztowało ??
  
 
sprubowal bym na poczatek zrobić wymiane uszczelniaczy zaworowych, jak to nie pomoze to lepiej kupic 2 sprawny silnik - za duze koszty (szlif, tloki, pierscienie itd....) mam tego scorpio palil mi 1l oleju na 300km!!! po wymianie uszczelniaczy nic nie bierze. Pozdrawiam
PS. A moze nie bierze oleju tylko bokiem gdzies wywala??
  
 
moze spróbuj odme jakos wyzej umiescic, to nie bedzie wypluwał tamtedy. spróbuj jeszcze raz ustawic zawory, i wymienic uszczelniacze jak mówi xree
  
 
nie nie silnik jest suchy !! ile bedzie mnie kosztowala wymiana uszczelniaczy bo sam chyba tego nie zrobie ?? A co do klepania silnika to tez przez uszczelniacze ??
  
 
sam spokojnie powinienes zrobic, tylko bedziesz potrzebował przyrzad do sciskania sprezynek zaworowych. a klepanie to raczej nie uszczelniacze, to luz zaworów. w 1,3 sie go powinno czesto ustawiac, bodajrze co 10 czy 15 tys.
  
 
Cytat:
2006-12-11 14:11:18, xree pisze:
sprubowal bym na poczatek zrobić wymiane uszczelniaczy zaworowych, jak to nie pomoze to lepiej kupic 2 sprawny silnik -



Jaką masz pewność,że kupując drugi silnik nie będziesz miał problemów i skąd wiadomo,ze nie będzie brał oleju?
Moim zdaniem lepiej zrobic swój do porządku niż wydawać kasę na drugi silnik.
  
 
a nie lepiej zrobic swapa jak robic ten silnik na jakies 1.8 lub 2.0 ??
  
 
no napewno by to wzmocniło essa, jesli masz tylko zapał kase i checi to bierz sie do roboty. musisz sobie tylko odpowiedziec na kilka pytan, jak długo zamierzasz miec to auto,czy warto swapowac, czy bedziesz to sam robił, czy warsztat, czy na czas swapa bedziesz miał czym jezdzic, itp itd
  
 
Cytat:
2006-12-11 20:52:00, adamj3000 pisze:
a nie lepiej zrobic swapa jak robic ten silnik na jakies 1.8 lub 2.0 ??



Adam ja mówię o sytuacji w której miałbyś kupić silnik o takiej samej pojemności.
W innym przypadku dokładnie tak jak napisał fryś
  
 
Tak jak niżej napisano regulacja zaworów i wymiana uszczelniaczy i zobaczyć co dalej koszt tej operacji uszczelniacze 8szt 50zł uszczelka pod klawiaturę 12zł praca swoja lub mechanika zależy od regionu ale tak do 100zł biorą.
  
 
uszczelka nawet taniej ja po 9 kupowałem 12 to do CVH kosztuje.
  
 
Qurcze nie wiem co robic ;/