Silnik 1.8 na gaźniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Może ktoś wie jaką mniej wiecej prędkość maksymalną można osiągnąć z silnikiem 1.8 na gaźniku omegą A sedan. Moj z trudem wyciąga 130 km/h przy 120km/h wyje jak by miał zaraz wyskoczyć. A może przy takim silnku to jest zupełnie normalne. Pytam z czystej ciekawości.
  
 
U mnie na 3-jce też już słychać silnik przy tej prędkości!!!

[ wiadomość edytowana przez: GrzesiekK dnia 2006-12-04 23:03:48 ]
  
 
no właśnie.hehe

180km/h z 1.8 powinno pokazac bez problemu.

pozdrawiam
  
 
Cytat:
U mnie na 3-jce też już słychać silnik przy tej prędkości!!!


A u mnie na 5-tce
  
 
Jak jeszcze nie miałem gazu to udało mi się wycisnąć 160, więcej nie próbowałem. Z gazem to już gorzej, bo miksery do tego silnika są tak cudnie pomyślane, że blokują drugą przepustnicę w gaźniku i amba.
  
 
Cytat:
2006-12-05 08:15:13, csdark pisze:
A u mnie na 5-tce


To masz duży problem , a jeśli go nie masz to w najbliższym czasie będziesz go miał, oby nie gdzieś na wyjeździe...
  
 
Cytat:
To masz duży problem , a jeśli go nie masz to w najbliższym czasie będziesz go miał, oby nie gdzieś na wyjeździe...

A co dokładnie masz na myśli ?? Dosyć dużo jeżdżę w trasę i zaczynam się już bać po Twojej wypowiedzi.
  
 
Jeśli w tej chwili ledwo Ci wyciąga 130km/h, to znaczy że silnik jest na padnięciu!!! A sam wiesz co to dalej może oznaczać...
  
 
Jak ma założony gaz, to wcale tego nie musi oznaczać, napisałem przecież, że miksery do tego silnika blokują drugą przepustnicę i po prostu nie da rady zasilić paliwem silnika przy większych prędkościach
  
 
Auto chodzi na gazie, a moze ktos ma pomysł jak zmniejszyć zuzycie paliwa Na dzień dzisiejszy pozostaje sie tylko powiesić przy takim zużyciu 15-16 w mieście na trasie 12-13, po wymianie reduktora bez zmian, mechanik kombinował przy dawkowaniu ale to juz całkowicie mi się auto zamuliło, wiec wydaje mi się iż GrzesiekK ma rację że trzeba wymienic tego złoma, ale tez nie bardzo chce mi się wpedzać w koszta jeżeli była by możliwość poprawienia tego w obecnym silniku. Wiem też że z tego motoru duzo sie nie wyciśnie ale moim zdaniem powinien chodzić trochę lepiej, jeszcze jedno pytanie czy jest sens wymieniać regulatory zaworów ? Silnik jak jest zimny to klekocze niczym dizel może to własnie ma znacząco ujemny wpływ na pracę silnika ??
  
 
A czego się spodziedziewałeś? Ten silnik jest dobry,ale do starej Vectry a nie do Omegi która waży 1350 kg. Co byś ze spalaniem gazu nie robił,to i tak będzie chlał.
  
 
A z zaworami jest sens kombinować??
  
 
mi to tyle palił przy 2.0 i sie nie przejmowałem, a może dlatego wyciąga tak mało bo albo za mocno skręcony jest na gazie albo sprzegło ci zaczyna sie slizgac
hehehe...
zmien na coś nowszego...
  
 
Cytat:
2006-12-07 17:56:44, csdark pisze:
A z zaworami jest sens kombinować??


Jeśli chcesz wyrzucić kasę w błoto, to kombinuj...

[ wiadomość edytowana przez: lember dnia 2006-12-09 07:50:16 ]