MotoNews.pl
  

Essi umarł

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Essi pluje krwią (płynem chłodniczym w zbiorniczku wyrównawczym).
Na poważnie nie dojechałem dzisiaj do domu. Zaczął zagotowywać wodę. I w zbiorniczku rosło ciśnienie. Jak ostudziłem zapaliłem silnik podniosłem maske i odkręciłem zbiorniczek czekałem kiedy zaczną lecieć bombeli co mogłoby świadczyć o uszczelce. Silnik może pracował 5 -10 min. ale jak włączył się wiatrak nagle woda w zbiorniczku przybrała na sile, i chlustnęla.
Co to u licha może być....???
Dodam że to silnik 1,3 ...
  
 
Widze,ze nie ma odpowiedzi.
Jeśli bym wymieniał uszczelkę to co jeszcze wartoby było robić przy założeniu, że bieze mi olej?
  
 
hmm w 15 minut żądasz odpowiedzi na twój post?
  
 
Cytat:
Jak ostudziłem zapaliłem silnik podniosłem maske i odkręciłem zbiorniczek czekałem kiedy zaczną lecieć bombeli co mogłoby świadczyć o uszczelce. Silnik może pracował 5 -10 min. ale jak włączył się wiatrak nagle woda w zbiorniczku przybrała na sile, i chlustnęla.



no to masz odpiwedź
  
 
Biedrona. Co Ciebie ugryzło?
  
 
Myśłicię, że to Uszczelka? Nie ma żadnej innej możliwości? Szperali mi dwa dni temu przy instalacji i podkręcili Essiego, ale widać staruszek ciśnienia nie wytrzymał :>)
  
 
A chlodnica ciepla??A jak tam temp na zegarze??
  
 
Cytat:
2006-12-06 17:13:31, tomekbomek pisze:
Biedrona. Co Ciebie ugryzło?



nic, poczekaj trochę aż się wiele osób wypowie - im więcej tym lepiej

uszczelka? Może być
  
 
Seba, chłodnica ciepła wiatrak się włącza, a temperatura na zegarze po czerwony obszar.
  
 
Biedrona a może znasz niedrogi Warsztat na Tarchominie??
  
 
Cytat:
2006-12-06 17:22:33, tomekbomek pisze:
Biedrona a może znasz niedrogi Warsztat na Tarchominie??


na tarchominie? Nie znam tam taniego i dobrego warsztatu, znam samych partaczy niestety...
  
 
Przyjedz do migdala do legionowa-daleko nie masz.Oni maja warsztat i dobrze robią.
  
 
Ja miałem w swoim coś podobnego
...i była to pompa wodna.
(210zł koszt pompy)
Masz kałuże wody pod autem jak staniesz?

No i uważaj z taka jazdą! jak przegrzejesz silnik.
To możesz uszkodzić głowice, a to koszt o wiele większy niż pompa
  
 
Właśnie bo na logikę by wyglądało tak, że jakby puściła uszczelka to by pojawiały się bombelki a nie cisza cisza i po 15 minutach jak zaczyna pracować wiatrak ( w domyśle pompa) zaczyna wylewać się fontanna. Troche to dziwny objaw jak na uszczelke. A dodatkowo jakby była to pompa powinien nawiw powietrza być ciepły? Czy przy padniętej pompie reduiktor gazu byłby oblodzony?
  
 
jakiś kontakt do Migdała?
  
 
dobry warsztat jest na Białołęckiej. Nie jest najtańszy, ale mocno drogi tez nie jest,
ul. Białołęcka 225 (nie 255 to całkiem inny warsztat)
tel. 601 243 988
  
 
Właśnie z nim rozmawiałem cena 150 PLN za wymianę uszczelki pod głowicą chyba ok?
Myślę o pierścieniach i zaworach. Myslicie ze pierścienie powinno się wymieniać z panewkami?
  
 
Cytat:
2006-12-06 18:04:56, tomekbomek pisze:
Czy przy padniętej pompie reduiktor gazu byłby oblodzony?



jesli masz reduktor gazy zamrozony to bedziesz mial walnieta uszelke pod glowica, woda sie wylewa ze zbiorniczka a w misce olejowej woda, odkrec korek od oleju i zobacz czy niemasz bialego badz szarego osadu na korku oleju

wspomniales tez o gazie jesli sie nie myle--> masz odpowiedz wymiana uszczelki pod glowica
  
 
Właśnie nie mam wody w misce olejowej. Nie mam nalotu pod korkiem i mieszalnik mam ciepły. Wieje tez Ciepłe powietrze.
  
 
Cytat:
2006-12-06 18:04:56, tomekbomek pisze:
jak zaczyna pracować wiatrak ( w domyśle pompa) zaczyna wylewać się fontanna



gdzie wiatrak a gdzie pompa!!!! Pompa napedzana jest paskiem klinowym przez uruchomiony silnik, a wiatrak zalaczany jest przez czujnik temperatury plynu chlodzacego.
Na 90% uszczelka pod glowica, jezeli plynu ci ubywa a wycieku nie widac to na 100% uszczelka