2101

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć, witam wszystkich!!! Jestem nowy na forum (zarejestrowałem się dopiero dziś i chciałbym wszystkich serdecznie pozdrowić). Jestem właścicielem tej zielonej 2101 o której pisał przed paru dniami Paweł z Krakowa

Witam!
Strasznie sie Ciesze ,że jesteś znami))
Faktycznie opisałem Twoją Ladę ( nawet ze szczególami dotyczacymi sprzedaży) więc jeśli cos pokręciłem proszę o sporostowanie)))
Po naszym spotkaniu widziałem Cie jeszcze raz w ubieglą niedzielę z rana jak jechałes w Kierunku Niepolomic.
Piękna ta twoja LADA ))
Paweł
P.S. jesteś PIERWSZYM posiadaczem 2101 w tym klubie))

Powitawszy, to bardzo miło z Twojej strony że dałeś się namówić...
nie wiem tylko któremu z was bardziej gratulować
Witam w Klubie

No fakt, śmigałem do domu na dwa dni (po 15 dniach w pracy pod rząd). Trochę sprzęta podrobiłem: połatałem przedni tłumik (już go brała rdza na wylot), czujnik temperatury i podociągałem parę srub w zawieszeniu. A tak w ogóle znalazłem tanią stację w Krakowie (3,10 za litr) i nie kantują na ilości. Jakość też chyba jest niezła bo moja zielona bidula idzie na niej jeszcze ponad 120 km/h a prze ekonomicznej jeżdzie da się zamknąć na trasie w 6,5 litrach. Chyba nieżle jak na 17 latka bez remontu?

Nieźle nieźle
Zersztą jak odjeżdzałeś z parkingu to chwilke poptrzyłem za toba i nie widziałem żadnych "typowych " oznak dużego zużycia silnika. Niebieskiego dymu nie było ani grama a odjechałes dosyć żwawo))
Ale gdzie ta stacja , o której piszesz????
Paweł