MotoNews.pl
  

Tylny most rzezi - omega B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdcennie, jak wyglada sprawy tylnych mostow w Waszych omegach B , jest to awaryjna czesc ??? widze ze w A temat jest czesto walkowany, mnie niestety zaczyna rzezic, (chyba lozysko na ataku - koncowka walu) i pytanie czy regenerowac czy wymienic na uzywke, jesli macie namiar na kogos w tym temacie na slasku to chetnie skorzystam , pozdrawiam

PS w razie czego instrukcja remontu niestety przegapiona wczesniej ale mimo wszystko nie calkiem odpowiadajaca na moje pytanie

[ wiadomość edytowana przez: facet_ dnia 2006-01-17 22:44:21 ]
  
 
Jeśli masz 2.0 to za 200 zł taki ci sprzedam, polecałbym uzupełnić dane w profilu.
  
 
Witam serdecznie jesli chodzi o most to wlasnie mam wielkie pytanie czy most musi byc do konkretnej pojemnosci kupiony i czy jest roznica miedzy automatem a manualem, ja mam MV6 z 95 roku na automacie i nie wiem czy bedzie z 2-ki pasowal

Mariosomegos: juz setke razy probowalem uaktualnic profil z roznych kompow i sieci i caly czas mam przy zapisie "Połaczenie FTP nie powiodło się! Spróbuj za chwilę." i tak caly czas a probuje od kilku dni, zglaszalem problem do moderatora narazie bez echa, pozdrawiam
  
 
Dyfer musi byc conajmiej od twej pojemnosci bo dla 20 sa inne przelozenia.Pomiedzy man i aut niema roznicy.Sprawdz na kanale za zdietym walem na ataku czy niema luzow walek ataku.
  
 
A mam pytanko czy w domowym warsztacie da sie lozyska na ataku wymienic bez koniecznosci uzywania specjalnych przyrzadow do ustawiania luzu, i czy da sie gdzies kupic takie lozyska, czy tylko servis, jesli mozecie polecic jakies sklepy, oczywiscie nie ja bede wymienial stad moje lamerskie pytania, pozdrawiam
  
 
da sie wszystko zrobic Lozyska to jest ciekawy wydatek 400 za atak gdzies moze znajdziesz w specjalistycznych taniej
  
 
dzieki serdczne pozdrawiam