Problemy z gaźnikiem weber

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam taki problem jak zlikwidować "turbo dziurę". Dokonałem swapu gaźnika pierburg na webera od poloneza.Chodzi ładnie tylko jak dam mu gazu to jest takie przyduszenie. Czasami jak zapomne o tym to mało sobie głowy nie rozbiję o kierownicę. Czy coś z tym można zrobić. Drugi problem to taki że strasznie śmierdzi benzyną tak jakby nie wypalała sie do końca- co z tym należy zrobić. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
  
 
A od jakiego silnika zalozyles ten gaznik ? Moze go zalewa ? Co do zapachu benzyny to moze gdzies masz wyciek ?
  
 
źle wyregulowany gaźnik, polecam książkę "usprawnienia poloneza" tam jest ładnie opisane, jak pozbyc sie tego felerku.
jak coś to poproszę o adres maila na pri to wyslę ci jeden ładnie spakowany plik z tą ksiązka. Poczytasz,, naprawisz i bedziesz zadowolony
  
 
jak dla mnie to ma za bogato...
przy dodaniu gazu go zalewa, potwierdzal by to zapach benzyny w samochodzie
  
 
zobaczy dokladnie czy przy zakladaniu go na kolektor nie podwinela sie uszczelka (ta miedzy gaznikiem a kolektorem)
milaem tak i byly podobne objawy.a co jeszcze moze plywak?
  
 
A gaźnik mam zamontowany na silniku 1600. w golfie II. Super chodzi na tym gaźniczku.
  
 
Ja miałem ten gaźnik wsadzony do bmw 1,8 l i "dziura" zniknęła dopiero po rozwierceniu dyszy pompki przyspieszającej (skraca się czas wtrysku przy tej samej dawce), poprostu silnik za szybko się wkręcał na obroty w porównaniu z fiatowskim. przy powolnym otwieraniu przepustnicy wkręcał się normalnie.