Miski aluminiowe 126/500 - ZAMÓWIENIA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Miska 3 cm niższa niż seryjna, pojemność ok. 3,7-4l, waga ok. 3kg. Miski będą w połowie stycznia, lista pierwszych chętnych otwarta do końca roku, bo 2.01 zawożę model do odlewni.
Zdjęć nie ma, jest rys techniczny:



-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
A jaka cena??
  
 
Znasz wstepna cene?

pzdrv
  
 
Zapomniałem... Cena 250zł

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
e tam fiat, dziabnij abarth

bede sie pisal na taki talerzyk, kiedy beda zapisy na druga serie?
  
 
Gdybym robił kopie abartha to pewnie byłby napis abarth, ale że robie to od podstaw i jest to niepowtarzalny wzór to od spodu bedzie logo RT a z boku napis fiat Tak jak na pokrywie...
Druga seria, hm, narazie nie ma jeszcze pierwszej, pewnie bedzie, ale kiedy to zależy tylko od zapotrzebowania.

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
Elegancka sprawa Jesli jest niższa od seryjnej, to rozumiem, że będzie szersza dołem tak? Bo z rusunku to nie wynika wcale. To jak z tym będzie?


Oj chyba źle zrozumiałem Czyli dno tej miski będzie 3cm bliżej ziemi w stosunku do seryjnej? To ja pasuje..

[ wiadomość edytowana przez: Royber dnia 2006-12-18 19:02:37 ]
  
 
Nie szersza dołem nie jest, zależy też co przez to rozumiesz. Oryginalna miska lest ścięta od strony wlotu powietrza, ma przetłoczenia w dnie oraz okrągłe "rogi". Moja ma proste ścianki - i płaskie dno - dzięki temu przy niewiele większej wysokości ma dużo większą pojemność...

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
3cm to sporo za duzo...jak wiekszosc co zaklada takie miski to nie do serii ale do obnizanych malcow

jesli robicie forme od nowa to lepiej byloby jednak zrobic miske o standardowej wysokosci a rozchodzaca sie na boki i do tylu "auta"
  
 
Wiedziałem, że ktoś tak napisze. Tyle, że po pierwsze cena takiej miski to minimum 400 i musi być skręcana, chyba że ktoś może odlać to w jednym kawałku. Z tego co widzę to takiego czegoś nikt nie oferuje. Po drugie w obu autach mam jeszcze niższe miski z OBRu i nie zdarzyło mi się o nic zahaczyć a zawieszenie jest obniżone. Przy seryjnym zawiasie, kiedy przy dobiciu auto się buja - może wtedy dobić, ale raczej nie sądzę...
Po trzecie to ogłoszenie, a nie rozprawka na temat kształtu tego elementu. Są takie a nie inne, jak będą gotowe wrzucę zdjęcia.


-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
odnosze wrazenie ze poprzednikowi chodzilo o jazde sportowa a nie jazde po rownym asfalcie
  
 
A gdzie u nas równy?

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
przerabiałem temat miski od kuby i powiem wam że za każdym razem modliłem się zeby w nic nie palnąć , temat tej miski jest nie do przeskoczenia jeżeli chodzi o jazde sportową , ta miska nadaje się jedynie do lansu po równym asfalcie
  
 
a ta miska od kuby o ile nizsza byla?
no i do lansu to alu miska srednio potrzebna
  
 
ja mam wpizdu nizsza miske + plyta pod tym ( luz miedzy plyta a miska jest okolo 1-2 cm) i jest git.
foto podgladowe :

 
 
no i mega nisko to masz