Sterownik centralnego zamka na pilot SONATA 91r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAJCIE
Po dlugich zawieszkach padla mi nieszczesna centralka od sterowania zamkow za pomoca pilota. Prosze o pomoc w kupnie nowej z kanalem na bagaznik otwierany z pilota.
Nie wiem czy sterowanie z centralki na przekaznik zamka odbywa sie za pomoca + czy -
  
 
Podobny temat ja poruszałem - też nie wiem jak z klapą (nie miałem czasu tego jeszcze zprawdzić/zrobić

Co do alarmu/centralki nie polecam tych natańszych - ja wybrałem polskiego producenta SEO model Dolphin z fajnymi pilotami

A centralka napewno padła a nie padła bateryjka w pilocie ??

Pozdrawiam.
Misio
  
 
CZesc.
Bateria raczej nie padla stalo sie to nagle w przeciagu 2 minut zamknalem a ponownie juz nie otworzylem pilotem. Drugi pilot tez nie dziala a dzialal.

Mysle jakby podlaczyc pod przekaznik bagaznika ten dodatkowy kanal ze sterownika. Tylko mam problem z tym czy sterowanie przekaznikow ma byc + czy -.
SEO taka wlasnie mam i zjarala sie.
  
 
kup sobie sterownik AMPIO, alarmy są rewelacyjne a te sterowniki to porostu mocno okrojony alarm.
Wyjście wysterowujące przekaźnik to raczej masa. Zresztą weź sobie zwykły miernik voltomierz i sprawdź.
  
 
Jest to polski producent - mozesz go naprawić w serwisie lub odesłać im - pewnie naprawa nie przekroczy 50zł.

co do bagażnika - nie jestem pewny czy ma przekaźnik - jak nei am i tak nie polecam podpinania tego pod centralke bezpośrednio (a za przekaźnikiem to wszytsko ejdno czy + czy - trzeba zmierzyc co daje i to mu podać. Alarmy podaja minus najcześciej.

Niezbyt rozumiem co damian-k napisał o tych alarmach i sterownikach (moze to juz nasta godzina mojej pracy albo coś

Bateria potrafi tak pasć - lub rozprogramowały sie piloty.

Pozdrawiam.
Misio
  
 
Juz sprawdzilem centralka musi podac minus do przekaznika zeby zadzialalo. Co do tylnej klapy to chyba nie ma przekaznika wiec trzeba bylo by jakis zainstalowac bo sterowanie tez raczej za pomoca minusa. Juztro rozbiore sobie z tylu i zobacze.
  
 
Cytat:
Niezbyt rozumiem co damian-k napisał o tych alarmach i sterownikach (moze to juz nasta godzina mojej pracy albo coś


Chodzi mi o to że sterowniki centralnego zamka (z pilota) to są najczęściej alarmy samochodowe okrojone z funkcji alarmu
czyli pozostawiony na płytce sama sekcja odbiornika i jakiś przekaźnik lub prosty moduł przekształcający odebrany sygnał z pilota na najczęściej impulsy masy na 3 przewody. (otwieranie, zamykanie, 2gi kanał transmisji) Czasem zdarza się też wyjście na kierunkowskazy.
  
 
No wiec zakupilem dzisiaj radiowy sterownik centralnego zamka + 2 PILOTY.
Sterownik ten jest uniwersalny (moze podawac na kanal otworz/zamknij minus badz plus) Jest to sam sterownik z funkcjami:
Funkcja savelock (zamkniecie dzwi po przekreceniu zaplonu, otwarcie dzwi po wylaczeniu zaplonu)
Funkcja samouzbrojenia (po otworzeniu auta mamy 35s na przekrecenie zaplonu po uplywie tego czasu auto zamyka sie ponownie)
Blokada zaplonu
Dodatkowy kanal (np otw. klapy bagaznika)

Sterownik nie posiada wyjscia na syrenke ale mozna ja podpiac pod przewody wyjsciowe na kierunkowskazy.

Silownik klapy bagaznika jest sterowany plusem wiec zeby podlaczyc go pod dodatkowy kanal trzeba zastosowac przekaznik.

Za sterownik zaplacilem 128zl + 1h swojego czasu aby to zalozyc.
Dzieki wszystkim za pomoc Pozdr