Pompa oleju dohc i skrzynia biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie powiedzcie mi do chu.. co jest grane, mam silnik ze 131 supermirafiori kombi, glowica z egr 2.0 pojemnosc. padla mi pompa olejowa,zakupilem u kolegi z fso ak druga pompe, jak mi mowil jest ona do 2.0,zreszta byl przy tym poochaty i ramzes z fso,chlop ma arge i wydaje mi sie ze zna sie na tym wmiare wiec nie wydaje mi sie zeby mnie chcial oszukac,Gdy ogladalem owa pompe wygladala ok gdy dzis wytargalem swoja to na pierwszy rzut oka byly takie same, po dokladnym przyjrzeniu sie wyszlo ze kupiona pompa jest krotsza od mojej, sam smok i o korpus tez, postanowilem ze przelorze sam srodek,ale tez jest inny,grubsze te zebatki,ogolnie nie da sie nic przelrzyc bo otwory sie lekko mijaja,.postanowilem ze zalorze krotsza pompe do auta i tez nic z tego otwory w kupionej pompie sa i o doslownie 1mm szersze,a na sile nie bede wkrecal jej,nawet jak bym to zrobil to by wal korbowy walil o pompe przez to ze korpus jest krotszy. o co rtu chodzi, gadam z tym gsciem i mowi ze pompa jest z argi lub ze 132 ale napewno 2.0 bo innych silnikow nie mial to w takim razie o co chodzi ????? czy ja mam jakis zjebany silnik ???? Dobija mnie to, robilem rozrusznik, to oczywiscie jakis inn mam niz inni, alternator to samo, trzy rodzaje mialem, teraz pompa, czy ja mam jakiegos pecha ??? czy co ??? jak to jestz tymi pompami, kazda z silnika 2.0 jest taka sama ???


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2006-11-27 19:24:18 ]
  
 
do mojego kombi (tzn jego silnika) bez problemow dalo sie zalzyc smoczek od argenty i plytka miche a ze mamy takie same silniki, to z pompa ktora kupiles cos musi byc nie teges. Jak chcesz walek z wielowypustem to powiedz, cos sie znajdzie.
  
 
Wygląda mi na to, że kupiłeś pompę ze starego typu silnika 1.8 lub masz starego typu silnik 1.8. W nich wszystko było inne-pompa oleju, wody, główne koło rozrządu etc. Inna opcja jest taka, że kupiłeś pompę do płaskiej miski choć nie pasuje mi tu opis o innych otworach. Dziwne
  
 
kosa a ile bys chcial za taki wałek z wielopustem?? i jaka jest szansa ze bedzie mial on takie same "trybiki" jak potrzebuje bo ta pompa co kupilem miala grubsze,nizsze i nie dalo sie ich przelorzyc do starej pompy???

seru tez myslalem ze to pompa do plaskiem miski,ale te owtory to mnie zaskoczyly lekko,moze to jest pompa do 1.8 ale ze smokiem do plaskiej misy,wogole to pompa do plaskiej misy ma tylko krotszy smok ???? bo u mnie tez korpus jest nizszy, silnik to 2.0,zreszta kojarzycie kolege grandturismo ??? od niego to auto mam wiec. nie ma takiej opcji zeby byl tu 1.8
  
 
ja piernicze panowie sorry za OT ale to wszystko jest tak posrane że masakra to ile jest tych pomp do samych 2.0
  
 
Może trzeba z 1,6 przymierzyć
  
 
bimber, szansa ze wysle Ci wlasciwy tryb jest wprost proporcjonalna do prawdopodobienstwa ze wyslesz mi wymiary trybow z Twojej pompy. wiec syfmiarke w dlon i podaj wymiary. a co do kasy ty pomyslimy jak sie okarze ze mam taki tryb z walkem.
  
 
Cytat:
2006-08-17 23:38:53, kosa131 pisze:
bimber, szansa ze wysle Ci wlasciwy tryb jest wprost proporcjonalna do prawdopodobienstwa ze wyslesz mi wymiary trybow z Twojej pompy. wiec syfmiarke w dlon i podaj wymiary. a co do kasy ty pomyslimy jak sie okarze ze mam taki tryb z walkem.



jutro po pracy sprawdze te wymiary pamietam tylko ze w mojej pompie bylo 11 trybikow w tej kupionej 10


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2006-08-17 23:43:01 ]
  
 
Bimber - czy mozesz podac mi numer tej pompy ktora Ci nie pasuje? Jesli bylby taki sam jak nr na mojej pompce z 1,8, moglbym sie zamienic na pompe z 2.0 z polamanym smokiem (smok masz caly w Twojej wiec chyba nie ma problwmu)
  
 
numer ci moge podac jutro, gdzie go szukac ?? z tym ze gadalem z gosciem od ktorego ja mam ze on mi wysyla kojena pompe a jak mi bedzie pasowac to ja mu tamta odesle,ogolnie fajnie by bylo gdybym mial dwie takie same pompy z ktorych moglbym jedna dobra zlorzyc. zobaczymy jaka pompe teraz dostane od niegi i wtedy bedziemy myslec o jakiejs zamianie oki ??
  
 
przydalaby mi sie druga pompka do 1,8 ale to w sumie nic pilnego. Numerek musi byc hdzies na korpusie pompy, jak poszukasz to znajdziesz. pomierz jhutro te tryby w Twojej pompce to poszukam takich ktoreby pasowaly. Aha, jak masz pompke na wierzchu to obejrzyj ta stalowa przekladke iw razie potrzeby daj do splanowania na szlifierce ze stloem elektromagnetyznym
  
 
Cytat:
2006-08-17 23:49:01, kosa131 pisze:
Bimber - czy mozesz podac mi numer tej pompy ktora Ci nie pasuje? Jesli bylby taki sam jak nr na mojej pompce z 1,8, moglbym sie zamienic na pompe z 2.0 z polamanym smokiem (smok masz caly w Twojej wiec chyba nie ma problwmu)



Gdzie sa własciwie nabijane te numery ? W srodku ? Swoja pompe do 1,8 która kupilem na allegro obejrzałem bardzo dokladnie i nie ma na niej zadnych numerów. Jedynie na tej splanowanej plaszczyznie pompy która styka sie z blokiem jest wybite jedno zero Pompa jest nowa i na pewno do silnika 1,6/1,8 poniewaz porównywałem ja z pompa od 2,0 i ma nizszy smok(sam korpus z trybami tez jest byc moze jest ciut nizszy, nie pamietam teraz). Mozna bez problemu przykrecic ja do bloku 2,0 ale chaczy o nia wał korbowy -w pompie od 2,0 jest inaczej jest wyprofilowana w tym miejscu obudowa pompy.
  
 
jest dobrze,dostalem dwie pompy dzis od poochatego za co bardzo mu dziekuje teraz mam 4 pompy,trzy o takich samych numerach czyli 4379259 i ta pompa jest moja i cos z nich zlorze 4 pompa,czyli ta co mi nie podeszla ma numery 419( 8 )663( 8 )0 w nawiasie sa cyfry ktorych nie jestem pewien bo sa zamazane ( 9lub8 ) i ( 3lub8 )
roznica pomiedzi moja pompa a tymi od poochatego jest taka ze te tryby w srodku maja 9 zabkow a mooja ma 10 ale nie jest problemem ich przelorzyc do mojego korpusu i smoka troche mi sie chumor poprawic choc teraz nie wiem co zrobic z pompa ktora kupilem moze po numerach ktos stwierdzi do jakiego silnika ona jest

aha stalowa przejkladka jest w idelanym stanie ale pojdzie na wszielki wypadek na szlifirerke


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2006-08-18 22:50:47 ]
  
 
Cytat:
2006-08-18 18:52:37, bimber1 pisze:
jest dobrze,dostalem dwie pompy dzis od poochatego za co bardzo mu dziekuje teraz mam 4 pompy,trzy o takich samych numerach czyli 4379259 i ta pompa jest moja i cos z nich zlorze 4 pompa,czyli ta co mi nie podeszla ma numery 419(663(0 w nawiasie sa cyfry ktorych nie jestem pewien bo sa zamazane (9lub i (3lub roznica pomiedzi moja pompa a tymi od poochatego jest taka ze te tryby w srodku maja 9 zabkow a mooja ma 10 ale nie jest problemem ich przelorzyc do mojego korpusu i smoka troche mi sie chumor poprawic choc teraz nie wiem co zrobic z pompa ktora kupilem moze po numerach ktos stwierdzi do jakiego silnika ona jest aha stalowa przejkladka jest w idelanym stanie ale pojdzie na wszielki wypadek na szlifirerke




jesli ma wiecej ząbków to może jest od 2,5 D?
  
 
kosa i co ?? mowia ci cos te numery ktore podalem nizej ????
  
 
pojade do garazu, spisze numery ze swojej i powiem Ci cop i jak
  
 
oki dzieki
  
 
zapomniales miski dokrecic bo ci wczoraj caly olej na jezdnie wylecial, wez tam posprzataj bo zaświniles caly parking...
  
 
bimber a moze ty masz ten sam silnik co ja - wszystko to samo co mowisz tylko ze ja mam 1,6 ...
  
 
Cytat:
bimber a moze ty masz ten sam silnik co ja - wszystko to samo co mowisz tylko ze ja mam 1,6 ...


nie no prezes przestan,bo mu meskie ego sie skroci o cale 20%