Dymi po wymianie uszczelniaczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie jestem po wymianie uszczelniaczy zaworów.W dalszym ciągu dymi dość intensywnie na biało,czy to wina uszczelniaczy.Dodam że jest temp. około +3,większość samochodów dymi na biało ale mój zdecydowanie bardziej.Co może być tego przyczyną,czy reklamować tą wymiane uszczelniaczy?Można to jakoś sprawdzić?
  
 
przy padnietych uszczelniaczach powinno walic na niebiesko a nie na biało, moze uszczelka pod głowicą pada :/ nie ubywa ci płynu chłodniczego ?
  
 
płynu nie ubywa,a w spalinach czuć tak jakby przepalony olej
  
 
pewnie pierścionki zgarniające. ja jak już wymieniałem to i pierścienie i uszczelniacze nio i przy okazji zawory wydechowe i teraz mam spokój
  
 
a napewno "dymi"?? Moze poprostu paruje intensywniej niz inne auta??
  
 
a może tak bardzo intensywnie parować,jeżeli tak to od czego to jest uzależnione
  
 
a nie odczuwasz spadku mocy ??
  
 
nie
  
 
Jeżeli jest to biały dym to czy jest to mażliwe że to uszcelniacze albo pierścienie?
  
 
a czy jak zrobisz powiedzmy 30-40km to dalej tak samo dymi na bialo?? jesli to to pierscienie do wymiany.
  
 
W sumie nie jechałem jeszcze dalej niż 15km i wtedy też dymił,a może to wina gazu?
  
 
No to jesli masz gaz, to oczywiscie bedzie dymil duzo intensywniej niz benzyna, w gazie jest duzo wiecej wody... Z reszta przelacz na benzyne, zobaczysz roznice.
Gdyby padala uszczelka pod glowica, i plyn dostawal sie do cylindrow, to mialbys gesty bialy dym, trudno tego nie odroznic od pary.
Pierscienie, czy uszczelniacze powoduja dymienie na niebiesko

Generalnie - ja bym sie nie przejmowal specjalnie, bo tez kiedys to przerabialem