Ustawienie zbieżności

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich!!!!
wymieniłem właśnie kilka części w moim escorcie tzn:
tarcze hamulcowe
sworzeń wachacza prawy
klocki hamulcowe
przegub prawy zewnetrzny z osłoną
po wymianie tych czesci podczas jazdy ściaga mnie na lewo,najczesciej podczas szybkiego przyspieszania-dlaczego?
Chciałem zaznaczyć ze nie wykonałem ustawienia zbieżności po wymianie tych czesci czy to właśnie moze być przyczyną???????
  
 
jaki stan tulejek na wahaczach??
  
 
Cytat:
2006-12-22 11:51:21, slawas1 pisze:
jaki stan tulejek na wahaczach??



tuleje metalowo-gumowe jężeli to o te chodzi zostały wymienione 6 m-cy temu są w porządku.
  
 
to zrob zbieznosc
i sprawdz stan opon czy sa nie poscinane
  
 
no to nie pozostaje jednak nic innego jak pojechać na zbieżność

czasem jest tak, że po zlikwidowaniu luzów zbieżność "gdzieś ucieknie"
  
 
Cytat:
2006-12-22 11:57:16, slawas1 pisze:
no to nie pozostaje jednak nic innego jak pojechać na zbieżność czasem jest tak, że po zlikwidowaniu luzów zbieżność "gdzieś ucieknie"



Zgadzam się z wypowiedzią Sławka, teoretycznie po wymianie tych części nie powinno nic sie zmienić ale skoro ściąga to od tego trzeba zacząć. Na ściąganie może mieć nawet wpływ drastycznie różne ciśnienie w oponach (np 2,0atm i 1,5atm).

Cytat:
2006-12-22 11:53:52, waldasal1977 pisze:
tuleje metalowo-gumowe jężeli to o te chodzi zostały wymienione 6 m-cy temu są w porządku.



A kupiłeś oryginały Forda czy jakieś tańsze zamienniki ? Jeśli zamienniki to mogą już być do wymiany.
  
 
Ja mialem ten problem jeszcze 3 dni temu >jezdze duzo i szybko najczesciej autostrady i ostatnio nie dalo sie prawie jezdzic przyspieszanie -auto w prawo ,po zwolnienu gazu -auto w lewo,a jak ostatnio byla troszke gorsz nawierzchnia to cala droga moja.
Wymienialem pare miesiecy temu tuleje met-gum wahaczy.
Kupilem oryginaly tuleje wahaczy 4 sztuki i dodatkowo mechanik dokupil mi dwa sworznie-chyba tak sie to nazywa(to co sie wkreca na koncu wahacza)i powiedzial ze wazne jest wymieniac elementy zawieszenia kompletami ,prawy-lewy,odebralem autko ruszylem w trase ,masakra nie trzeba kierownica sie przejmowac ,prowadzi sie super i zakretytez odczuwalne sa inaczej.
Po twojej wypowiedzi sugeruje wymiane tych elementow(szczegolnie jesli swoznie sa nitowane-oryginaly nie ruszane od nowosci)i nie baw sie w podroby bo jest czesto tak ze kosztuja doslownie pare zlotych na sztuce taniej a od nowosci sa juz zepsute.
Pozdrawiam.