| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-12-22 11:51:21 jaki stan tulejek na wahaczach?? |
lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2006-12-22 11:56:11 to zrob zbieznosc
i sprawdz stan opon czy sa nie poscinane |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2006-12-22 11:57:16 no to nie pozostaje jednak nic innego jak pojechać na zbieżność
czasem jest tak, że po zlikwidowaniu luzów zbieżność "gdzieś ucieknie" |
Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2006-12-22 14:47:27
Zgadzam się z wypowiedzią Sławka, teoretycznie po wymianie tych części nie powinno nic sie zmienić ale skoro ściąga to od tego trzeba zacząć. Na ściąganie może mieć nawet wpływ drastycznie różne ciśnienie w oponach (np 2,0atm i 1,5atm).
A kupiłeś oryginały Forda czy jakieś tańsze zamienniki ? Jeśli zamienniki to mogą już być do wymiany. |
macko1977 Ford Escort Stary Sącz | 2006-12-22 22:53:08 Ja mialem ten problem jeszcze 3 dni temu >jezdze duzo i szybko najczesciej autostrady i ostatnio nie dalo sie prawie jezdzic przyspieszanie -auto w prawo ,po zwolnienu gazu -auto w lewo,a jak ostatnio byla troszke gorsz nawierzchnia to cala droga moja.
Wymienialem pare miesiecy temu tuleje met-gum wahaczy. Kupilem oryginaly tuleje wahaczy 4 sztuki i dodatkowo mechanik dokupil mi dwa sworznie-chyba tak sie to nazywa(to co sie wkreca na koncu wahacza)i powiedzial ze wazne jest wymieniac elementy zawieszenia kompletami ,prawy-lewy,odebralem autko ruszylem w trase ,masakra nie trzeba kierownica sie przejmowac ,prowadzi sie super i zakretytez odczuwalne sa inaczej. Po twojej wypowiedzi sugeruje wymiane tych elementow(szczegolnie jesli swoznie sa nitowane-oryginaly nie ruszane od nowosci)i nie baw sie w podroby bo jest czesto tak ze kosztuja doslownie pare zlotych na sztuce taniej a od nowosci sa juz zepsute. Pozdrawiam. |