Wentylator nadmuchu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Bezpieczniki dobre, wentylator ok, przełącznik ok a nadmuchu nie ma gdzie szukac w pierwszej kolejności ....? Prosze o porade
  
 
sprawdz czy dochodzi napięcie do sterowania siłą nadmuchu...( u mnie wsiorbało gdzieś + po zapłonie)
a póżniej należy spr czy do nadmuchu dochodzi napięcie[EMAIL]null
  
 
teraz juz wiem ze wsiorbało plus na przełączniku
  
 
Witam!
A gdzie można zdobyć rezystor do wentylatora nadmuchu, niestety powstaje na nim zwarcie i nici z ogrzewania.
  
 
Cytat:
2006-12-15 17:19:52, seba_se pisze:
Witam! A gdzie można zdobyć rezystor do wentylatora nadmuchu, niestety powstaje na nim zwarcie i nici z ogrzewania.



........pewnie w sklepie elektronicznym.
tylko musisz kupić rezystor o odpowiedniej rezystancji(kolorach)
  
 
mnie chodzi o całą płytke, którą przykrecam do obudowy wentylatora nadmuchu, elektryk mowił o niej rezytor.
  
 
za 35zł sprzedam ci całą dmuchawe jakbyś chciał
  
 
Miałem to samo. Jedna podstawowa rzecz, sprobuj docisnac wszystkie zlaczki ktore wchodza od gory w skrzynke bezpiecznikow. U mnie jedna sie poluzowala i nie dzialala tylko dmuchawa....
  
 
akurat sprawdzałem karolowi w essie ten wentylator i mnie to wyglada na skrzynke bezpieczników , bo na przełaczniku juz nie ma prądu . W sumie sprawdzałem miernikiem przy wyjściu ze skrzynki i tez nie ma
Na razie podłaczyłem na krótko ale to nie metoda.
  
 
U mnie już sie wszystko wyjaśniło.Ta płytka jest zepsuta ale na dodatek wentylator też. Po spięciu na krótko nie ruszy silnik wentylatora dlatego dochodziło do przegrzania owej "płytki"
Nizej link ze zdjeciem "rezystora"

http://img212.imageshack.us/my.php?image=obraz015pu3.jpg

Więc mam pytanie od której strony dobrać sie do wentylatora?
Uważam ,że łatwiej od komory silnika,zdjąć maskownice pod szybą i chłodnice turbo i powinienem mieć go dostępnego.
Może ktoś już walczył z tym ,będe wdzięczny o rady.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-12-17 17:03:31, seba_se pisze:


Więc mam pytanie od której strony dobrać sie do wentylatora? Uważam ,że łatwiej od komory silnika,zdjąć maskownice pod szybą i chłodnice turbo i powinienem mieć go dostępnego. Może ktoś już walczył z tym ,będe wdzięczny o rady. Pozdrawiam



tak jest najprosciej i chyba tez inaczej sie nie da
  
 
Ja nie demontowałem podszybia dostałem się od strony komory odginając plastiki z czuciem oczywiście. Wymieniałem wentylator i wszystko jest ok.
  
 
faktycznie zablokował sie wentylator, jakis parch podszedł pod wirnik.1 godzinka roboty i z głowy.Jest ciepło!