(S) Rometa OGARA prawie nówka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam motorower ROMET 50-T-1 rok produkcji 1981 (już zabytkowy!!!) data pierwszej rejestracji 03-09-2002 pojemność silnika 49,8 oryginalny lakier i części, mało używany, przebieg 260 km (bez jakiejkolwiek ingerencji - licznik na fotce), stan idealny, garażowany , foty puźniej bo fotosik mi nie chodzi
  
 
cena
  
 
Ponawiam prośbę pabla_ns o cenę i foty koniecznie.
  
 






cena 1000zł
  
 
Cytat:
2006-12-18 22:53:14, markon pisze:
cena 1000zł




Ile?
Ojciec malucha 1992r. pół rku temu sprzedał za 600.
  
 
Cytat:
2006-12-19 09:48:17, kisztan pisze:
Ile? Ojciec malucha 1992r. pół rku temu sprzedał za 600.


TO jest sprzęt dla kolekcjonerów, stąd ta cena
  
 
Cytat:
2006-12-19 16:13:29, AsterixGal pisze:
TO jest sprzęt dla kolekcjonerów, stąd ta cena



Z całym szacunkiem, ale do "zabytku" w pełnym tego słowa znaczeniu, to mu jeszcze trochę brakuje...
Ja bym twierdził raczej, że taka cena ze względu na przebieg/stan.
Pozdr. P.
  
 
Miałem kiedyś, Komarka z silnikiem od Jawy, gdy go rdza zerzarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. I czasem, gdy zbiera mnie na wspomnienia,ahh. Wspominam przeszłoś kosiarki do trawy strzyżenia. (MANIEK)





to w końcu co to jest romet czy kosiarka
a może ten romet to ta kosiarka co była wcześniej komarkiem
i dlatego cena jest taka, bo to moto-kosiarka
  
 
Cytat:
2006-12-19 22:56:31, KRECIK0001 pisze:
Miałem kiedyś, Komarka z silnikiem od Jawy, gdy go rdza zerzarła zrobiłem z silnika kosiarkę do trawy. I czasem, gdy zbiera mnie na wspomnienia,ahh. Wspominam przeszłoś kosiarki do trawy strzyżenia. (MANIEK) to w końcu co to jest romet czy kosiarka a może ten romet to ta kosiarka co była wcześniej komarkiem i dlatego cena jest taka, bo to moto-kosiarka

eeeetttammmm nieznasz sie to jest ,,ogar'' nie ,,komarek'' mam jeszcze ,,kadeta'' i ogulnie to sa zeczy sprawne niesprawnych nie licze bo i jest jawa, 3 albo 4 komarki jakis motorower z pedałami i w hhaa innego sprzęta na kosiarki
  
 
tos ty mechanofakturę zrobił z tych jednośladów i przerabiasz na kosiarki , a jak się nie da to wychodzi ogar
żartowałem coby ktoś się na żartach nie znał

to ja poldka w maju za 800 zyla puściłem rocznik 1995 zagazowany



[ wiadomość edytowana przez: KRECIK0001 dnia 2006-12-20 00:49:04 ]
  
 
Cytat:
2006-12-19 22:37:20, pyrekcb pisze:
Z całym szacunkiem, ale do "zabytku" w pełnym tego słowa znaczeniu, to mu jeszcze trochę brakuje... Ja bym twierdził raczej, że taka cena ze względu na przebieg/stan. Pozdr. P.


Do zabytku mu brakuje, dlatego pisałem o sprzecie dla kolekcjonerów.
  
 
Cytat:
2006-12-20 00:22:01, markon pisze:
eeeetttammmm nieznasz sie to jest ,,ogar'' nie ,,komarek''.........


ogar był z silnikiem jawki, a nie rometowskim
  
 
Też, ale nie tylko.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
to jest 3 biegowy nie liczac luzu


[ wiadomość edytowana przez: markon dnia 2006-12-26 00:08:53 ]
  
 
Ogarów były dwa typy - 200 z silnikiem jawy 50 i 205 z silnikiem rometa.
200 miała dużą zębatke na tylnim kole i 3 biegi, natomiast 205 miała silnik taki sam jak w motorynkach, czyli dwa biegi i oczywiście duzo mniejszą zębatke na tylnim kole.
sam byłem posiadaczem 200 w kolorze granat Super motorower, tylko kowadełko w aparacie zapłonowym szybko ulegało eksploatacji, ale pasowało od skody
Pierwszy tuning polegał na wymianie tłoka na 3 pierścieniowy
Najbardziej podobało mi się rozwiązanie kopniaka, kopało się to to do przodu nie schodząc z siodła dzieciak czuł się jak na Harleyu
I mój egzemplarz był w bardzo dobrym stanie i nawdet dużo bardziej nowoczesne ( w wyglądzie) Charty nie dawały mi rady, a i Simsony miały problemy

Respect for Ogar 200
  
 
ztego co wiem 205 to juz nie był Ogar tylko Romet i 50 2dwu biegowa tez była romete Ogar miał silnik 3 biegowy na poczadku Jawy a potem sam Romet zrobił 3 biegowy silnik i tez sie mówiło ze too Ogar ale w papierach pisało tylko Romet w tych papierach tez pisze Romet 50-T choc ma 3 biegi
  
 
Jak miałem swoją 200 to w dowodzie też miałem Romet, jedyne co nie było z Rometa to silnik od jawy 50 Mustang.
Starszy był Ogar 200, później był 205 wg. mnie pomyłka wsadzić silnik od motorynki do Ogara.
  
 
To nie chodzi o rame!, rama w takiej czy innej wersi jest Rometowska to silnik zmieniał nazwe motoroweru romet był 2 biegowy a ogarem był nazywany fabrycznie tylko z silnikiem 3 biegowym od Jawy a przez ludzi był tez nazywany Ogarem 3 biegowy silnik od Rometa w tej samej ramie w karzdym innym przypadku był to tylko Romet z innym silnikiem
  
 
Wiesz nie chce mi się dywagować na temat czy to Ogar czy to romet.
Powiem tylko jedno Romet to fabryka, Ogar to model. Nie weim skąd ty wziołeś taka opinię. to tak jakby Espero 1.8 to było DU, a 1.5 to poprostu espero 1.5

historia motorowerów ROMET



[ wiadomość edytowana przez: Krzysiek-Diackon dnia 2006-12-28 22:14:53 ]
  
 
[
Cytat:
2006-12-28 22:11:00, Krzysiek-Diackon pisze:
Wiesz nie chce mi się dywagować na temat czy to Ogar czy to romet. Powiem tylko jedno Romet to fabryka, Ogar to model. Nie weim skąd ty wziołeś taka opinię. to tak jakby Espero 1.8 to było DU, a 1.5 to poprostu espero 1.5 historia motorowerów ROMET [ wiadomość edytowana przez: Krzysiek-Diackon dnia 2006-12-28 22:14:53 ]

Małe nie domówienie ja mówiłem o moim Romecie, bo na niego mówili Ogar, choć to był tylko Romet 50-T-1 i cała reszta tez miała jakiś model nr 50-M-1, 2, 3 czy inne Ogar to tylko 200 z silnikiem Jawy i o tym ze nosił symbol 200 nie wiedziałem ja miałem jeszcze 205 z polskim rometowkim silnikiem 3 i tez zawsze były spory czy to jest Ogar czy tylko Romet 205 historia wyjaśniła wszystko miałem nawet Komarka z Historii wynika ze 230model i tez miałem zakręcony silnik do niego od Jawy miał buciora mam tego szmelcu więcej Kadeta 250 i Komarka silnik oryginał i chyba rozgraconego Rysia z Silnikiem na pedały