Znów wybuliłem, może wreszcie koniec?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wreszcie wymieniłem przepływomierz, niestety musiałem zabulić za nowy bo tego dziadostwa nie można dostać na szrocie. A wcześniej zupełnie niepotrzebnie kupiłem sondę . Okazało się, że sonda nie działała bo .. walnięty jest przepływomierz. A "fachowiec" z ASO powiedzieł, że walnięty przepływomierz nic nie ma do gazu i mogę sobie tak śmigać. Tylko, że sonda steruje silnikem krokowym od gazu, niezłe co? Do tego sprawdzenie, oczyszczenie klimy i nabicie czynnika plus dolanie oleju. Rachunek: sonda 270 zł, przepływomierz 590 zł, klima 250 zł, robótka 250 zł razem 1360 złociszy. Nieźle jak na miesiąc mam nadzieję, że to będzie wreszcie kres bo już mam naprawdę dosyć.
Pozdrófka
  
 
Spoko, spoko... Moje wydatki:

1. Hamulce przod - 700zl ( tarcze, klocki )
2. Hamulce tyl - 500zl ( tarcze, klocki, szczeki recznego )
3. Sondy Lambda 2 szt - 600zl
4. Zawieszenie - 1500zl ( amory + wsporniki drazka reakcyjnego )
5. Klima - 360zl ( nabicie i czyszczenie )
6. Przerobka wydechu - 900zl ( wywalone katy, nowy tlumik koncowy)
7. Face Lifting - 3100zl ( takie tam pierdulki i malowanie )
8. Uklad kierowniczy - 500zl ( koncowki drazkow i wsporniki )
9. Swiece i kable - 600zl

Czeka mnie jeszcze wymiana wachaczy i rozrzad... czyli ze 2500 pojdzie. I ktos mowil, ze to tania zabawka ??
  
 
Dramar łączę sie z tobą w bólu po dziurze w kieszeni, listę publikowałem, ale cóż robić kiedy ma się słabość fo bestii i nie sposób jej odmówić
  
 
Dramar a można wiedzieć jakie kable iświeczki kupiłeś bo tuszę że coś ponad zwykłe NGK skor 600 Cię to kosztowało.
  
 
Errata do poz.9 - swiece, kable i wymiana oleju - 600zl. Sprawdzilem zapiski bo juz myslalem, ze mnie znowu naciagneli.

Swiece i kable oryginal Opla. Olej Mobil 10W/40. Usluga (za cale 100zl robocizny ) robiona w ASO bo spanikowalem po stwierdzeniu, ze trzeba demontowac listwe wtryskowa zeby dobrac sie do swiec. Pewnie dlatego tyle wyszlo. Ale raczej nie naleze do ludzi szukajacych najnizszej ceny... bo nie mam poprostu na to czasu. Wiec czasami mi sie zdarza przeplacic.
  
 
No Dramar zaimponowałeś mi, chyba staniesz się moim idolem Tylko wiesz problem jest w tym, że ja po prostu chciałbym jeździć, a odkąd mam Omeśkę w kazdym miesięcu odwiedzam jakieś warsztaty. Powoli mnie to irytuje, eksploatacyjne sprawy rozumiem, sam zreszta lubię czasem coś pogrzebać przy autku z nadzieją, że mi się odwdzięczy przyjemną sopkojną i bezawaryjną jazdą. Ale niecierpię tego gdy jeżdzę od warsztatu do warsztatui i kazdy piepszy inaczej i sam już nie wiem co jest grane. Mam tylko nadzieję, że to już koniec i wreszcie będę się rozkoszowal spokojną jazdą.
pozdr
  
 
Arklin, nic sie nie przejmuj, ja przez pierwsze kilka miesięcy też dokładałem a teraz już mam spokój.

Dramar, ilepłaciłeś za te oplowskie kable ?
  
 
Chyba cos w okolicy 300 za same kable.

Arklin ja to doskonale rozumiem. Samochod jest po to, zeby jezdzil. I to niekoniecznie tylko do serwisow . Ale inna bajka to banda niedouczonych mechesi. Porzadny mechanik to podstawa.
  
 
Święta racja Dramar, dobrego mechaniora to ze świecą. Moze wreszcie znalazłem ludzi z głową , co prawda za 2 godzinki roboty skasowali 250 złociszy ale autko inaczej chodzi. Nie mam nic przeciwko, niech kasują tylko niech bedzie tego efekt.
Pozdr
  
 
witam


Cytat:
Swiece i kable oryginal Opla. Olej Mobil 10W/40. Usluga (za cale 100zl robocizny ) robiona w ASO bo spanikowalem po stwierdzeniu, ze trzeba demontowac listwe wtryskowa zeby dobrac sie do swiec. Pewnie dlatego tyle wyszlo. Ale raczej nie naleze do ludzi szukajacych najnizszej ceny... bo nie mam poprostu na to czasu. Wiec czasami mi sie zdarza przeplacic.





w mv6 aby wymienic swieczki nie trzeba odkrecac listwy co prawda do 5 i 6 garka dos ciezko sie dostac ale po malej gimnastyce do zrealizowania
pozdrofka